Hier in Ede is het echt meegevallen. Een paar windvlagen, beetje regen en toen was het alweer over
NatasjavE
Geplaatst: 13-11-15 19:06
Wij hadden een buitje tegen het stof. Ging even heel hard.
Biebz
Geplaatst: 13-11-15 19:07
Maureen95 schreef:
Hier in Ede is het echt meegevallen. Een paar windvlagen, beetje regen en toen was het alweer over
Ik kreeg me rond 5 uur toch echt een fikse bui over me heen op de fiets.. Zag niks meer, iedereen lag zo'n beetje op de grond.. 10 minuten later was het weer droog
Natuurlijk. .. Mijn laptop zijn voor het hele weekend weg. Dus nu moet ik wachten met het editen van mijn video
Pluizebolpum
Geplaatst: 13-11-15 21:01
Magda, gave plaat! Hier in Lelystad is het wel vrij rustig gebleven. Wat gerommel en heel even veel wind en wat regen en toen was het weer over. Wel heel gaaf licht na de bui:
Viel mee (of tegen, niet hoe je het bekijkt ) Dacht even dat er wat leuks aan kwam, want ik vond de rommel heel raar klinken, bleef maar gaan. Maar eigenlijk was het verder vrij weinig. Niets bijzonders gezien (al was het kontje van de bui wel mooi), veel wind en regen, en snel weer voorbij Daarna nog even een piekje gehad, en idd genoten van een mooie sunset
Mariska_28
Geplaatst: 13-11-15 22:07
Gave foto`s!! Ik stond er ook klaar voor... inclusief fototoestel zonder sd kaartje.. Was dus op zich wel blij dat het meeviel, anders had ik er nog meer de pest in gehad..
Met de telefoon nog een paar foto`s gemaakt, met onder andere zo`n golfjeswolk (die in het echt duidelijker was dan op de foto maarja... )
Zo begon het..
Hier kun je midden op de foto het lichte inie minie Kelvin-Helmholtz-wolkje zien voor de donkerdere wolk.
Het werd steeds grijzer, maar zonder een echte structuur erin
de rand van het regengebied
Onderweg, tijdens de regen..
Zag op het weerbericht dat het noorden voor morgen een herkansing qua onweer heeft.. mooi