Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 13:04

Ja heel simpel, hij heeft ze toch kunnen bekijken.
Garantie tot de deur.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 13:25

En wie zegt dat het tijdens vervoer/uit de auto halen niet stuk gegaan is?!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 13:36

Voor de afwisseling eens een positief Marktplaats verhaal:

We hadden een groot koffer over. Gebruikt dus met wat krassen enz., maar verder volledig intact. Kon je bij wijze van spreken zo volladen en mee op vakantie. We konden er niks meer mee en hij stond/lag in de weg, dus ging 'ie op marktplaats. Voor niks, gratis, voor nop.

Dan zou je denken: die is zo weg. Mooi niet dus!
Telefoon: Wat er mis was met 'dat ding'? Nou, niks dus.
Telefoon: Waarom 'ie gratis was? Omdat we er niks mee konden of wilden.
Telefoon: Of we hem een tijdje konden vasthouden totdat de beller hem nodig had/op vakantie zou gaan. Waaaaat?
Telefoon: Of we hem kwamen brengen! Serieus, wilt u mij deze gratis koffer wel even komen brengen, dan wil ik hem wel!

En toen stond er na een telefoontje een meneer aan de deur. Een allochtone medelander van middelbare leeftijd.
Koffer goed? Ja hoor, koffer goed.
Waarom gratis? Omdat we hem niet nodig hebben en hij in de weg staat.
Ik mag hebben? jazeker, neem mee en veel plezier ermee!

Een half uurtje later gaat de deurbel. Onze allochtone medelander. Met een pizza! Voor jullie als bedankt voor goed koffer! Tot ziens!

Bedankt voor de pizza, allochtone medelander! Smaakte beter dan een 'sterren'maaltijd!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 13:41

Kijk dat zijn nou eens super dingen haha, word je gewoon blij van

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 13:55

Hahahaha ik heb ook weer een leuke hoor :+

Geboden op een ansichtkaart van een gebruiker waar ik nog nooit iets van heb gekocht. Krijg ik vervolgens:

Hoi Miranda,

Ik heb de kaart voor je gereserveerd! Als je het bedrag overmaakt dan komt de kaart weer z.s.m. naar je toe!

Ik heet geen Miranda :') en ik ken deze persoon niet

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:39

Hahahaha Cowboy dat zijn nou eens leuke verhalen en inderdaad iets weggeven is soms lastiger nog dan verkopen...

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 14:56

Ik heb mijn leren rijlaarzen te koop staan, Hoofdprijs hoef ik niet, maar er wordt 14, 15 euro op geboden.
Krijg ik mailtjes : voor 20 excl. wil ik hem overnemen. Uuh nee, ik heb er wel 200 voor betaald, zien er goed uit en onder de 50 gaan ze niet weg. Oh ok, zoek ik verder :').

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 15:47

Als je iets wil weggeven is het misschien handig om het via een weggeefgroep op fb te doen. Ik ben zo al diverse dingen zo snel kwijt geraakt. Was er gewoon verbaasd over dat wel 20 mensen een stapel oude borden wilde hebben.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 17:15

@Cowboy55 Wat een mooi verhaal zeg, daar word je echt helemaal vrolijk van :D

@Pearlx Dat is wel heel apart ja haha, misschien dacht ze je marktplaatsnaam te herkennen ofzo? :=

Vanavond hopelijk mijn boek ophalen, maar communicatie is erg goed gegaan dus heb er wel vertrouwen in dat het goed komt. :)
Zelf nog wat dingen op Marktplaats gezet. Een hondenjasje wat hier nog nieuw ligt, maar toch niet zo'n mooie kleur vond. (Roze voor mijn reu :+ ) en mijn rijlaarzen die ik niet meer pas. Oh en kristalzegels, had iemand die ze vandaag nog op wilde halen, maar ik moet zometeen weg en heb geen reactie meer gehad op tijd, dus dat gaat hem niet worden. En koffie LOL Heb hier 2 pakjes caffeinevrije bio+ koffie die ik graag wil verkopen OF ruilen tegen koffie die wij wel kunnen gebruiken.

Ben benieuwd wat de verschillende advertenties dit keer gaan opleveren :D

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 09:58

Wat een verschrikkelijke mensen soms zeg.. Heb een splinter nieuw replay jack te koop staan. Moter achtig dus totaal niet mijn smaak. Dus hij mag al weg voor €10. Krijg ik biedingen van €2,50 omdat hun arme kind geen jas heeft en ik het maar moet snappen.. Ook eentje , €3 en een chocolade reep.. Is €10 nou echt teveel ?

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:08

Een motorjack van Replay voor €10?! :oo Waar?

Claudia1993_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:33

Misschien een beetje off-topic maar heeft iemand van jullie weleens een dagkaart voor de trein op MP gekocht?
Ik heb er binnenkort eentje nodig maar er zijn op dit moment nog geen acties en op MP staan er meerdere te koop, wel voor paar euro meer (wel logisch ook).
Verkoper in kwestie is al 3 jaar actief en verkoopt meerdere, maar geen idee of dat wat zegt.

Zouden jullie het aandurven of niet? Ik kan natuurlijk niet van te voren controleren of de kaart nog nooit gebruikt is.

De verkoop ligt hier zo goed als stil, die deken ben ik nog steeds niet kwijt, prijs verlaagd tot €15,
krijg ik mailtjes van; €20 inclusief 8)7 Ik heb de prijs al ruim €10 verlaagd, anders mag hij lekker
in de kast blijven liggen voor de katten of zo. :))

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 10:51

Cowboy55 schreef:
Voor de afwisseling eens een positief Marktplaats verhaal:

We hadden een groot koffer over. Gebruikt dus met wat krassen enz., maar verder volledig intact. Kon je bij wijze van spreken zo volladen en mee op vakantie. We konden er niks meer mee en hij stond/lag in de weg, dus ging 'ie op marktplaats. Voor niks, gratis, voor nop.

Dan zou je denken: die is zo weg. Mooi niet dus!
Telefoon: Wat er mis was met 'dat ding'? Nou, niks dus.
Telefoon: Waarom 'ie gratis was? Omdat we er niks mee konden of wilden.
Telefoon: Of we hem een tijdje konden vasthouden totdat de beller hem nodig had/op vakantie zou gaan. Waaaaat?
Telefoon: Of we hem kwamen brengen! Serieus, wilt u mij deze gratis koffer wel even komen brengen, dan wil ik hem wel!

En toen stond er na een telefoontje een meneer aan de deur. Een allochtone medelander van middelbare leeftijd.
Koffer goed? Ja hoor, koffer goed.
Waarom gratis? Omdat we hem niet nodig hebben en hij in de weg staat.
Ik mag hebben? jazeker, neem mee en veel plezier ermee!

Een half uurtje later gaat de deurbel. Onze allochtone medelander. Met een pizza! Voor jullie als bedankt voor goed koffer! Tot ziens!

Bedankt voor de pizza, allochtone medelander! Smaakte beter dan een 'sterren'maaltijd!

Super zeg!!! Dat zijn leuke dingen!!

WiancaR, bod gewoon weer verwijderen... met die muts wil je toch geen zaken meer doen :') Laat haar maar lekker goedkoop laminaat kopen bij de bouwmarkt :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 13:56

Krijg ik een mailtje van iemand die misschien mijn neopreen singel wil overnemen.
Maat 65cm, staat ook op het plaatje van de singel wat ik ook nog op foto heb gezet.
Krijg ik de vraag hoe lang de singel is... :?

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:06

Van de week eerder succesvol kaartjes voor amstel live via marktplaats verkocht. Had ik niet verwacht ivm hele gedoe altijd rond kaarverkoop op internet via niet officiële kanalen.
De kaarten hadden mijn ouders gewonnen bij een krat amstel, maar zij zijn helemaal geen concertgangers en ook niet zoveel trek om vanuit frl helemaal naar Rotterdam te vliegen. :P Dus kaartjes maar op marktplaats aangeboden. En dus mooi vlot verkocht ook nog. :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:08

Janine1990 schreef:
Krijg ik een mailtje van iemand die misschien mijn neopreen singel wil overnemen.
Maat 65cm, staat ook op het plaatje van de singel wat ik ook nog op foto heb gezet.

Hoe meer info je erbij zet, hoe meer vragen je krijgt lijkt het wel tegenwoordig. Terwijl de antwoorden allemaal in de omschrijving staan. :o?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:12

Lous schreef:
Janine1990 schreef:

Hoe meer info je erbij zet, hoe meer vragen je krijgt lijkt het wel tegenwoordig. Terwijl de antwoorden allemaal in de omschrijving staan. :o?

Ja kennelijk...

Toch logisch dat die maat van gesp tot gesp is? Wat maakt dan de totale lengte van de singel nog uit? Heb wel braaf gemeten, lijk wel gek... }:0 Maar ook erbij gezet dat de totale lengte er niet toe doet bij de lengte van gesp tot gesp. Pffffff...

Faline, super! Is volgens mij erg gewild! Zou het zelf alleen niet aandurven om kaartjes te kopen via MP, tenzij ik ze kan ophalen in de buurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:19

Bij een singel hangt het er van af. Soms heb je echt dat de gesp het uiterste uiteinde is zeg maar, maar soms (zeker bij dressuursingels) steunen die gespen op een stuk leer/stof/neopreen. Bij de ene singel is dat langer dan bij de andere. Mijn neopreen komt dat tot net 1cm voorbij de gesp, bij mijn leren steekt het er zo'n 3cm nog verder uit. Beide zijn 60cm, maar mijn leren komt toch makkelijker tegen de onderkant van mijn dekje aan dan de andere.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 14:25

Varekaj schreef:
Bij een singel hangt het er van af. Soms heb je echt dat de gesp het uiterste uiteinde is zeg maar, maar soms (zeker bij dressuursingels) steunen die gespen op een stuk leer/stof/neopreen. Bij de ene singel is dat langer dan bij de andere. Mijn neopreen komt dat tot net 1cm voorbij de gesp, bij mijn leren steekt het er zo'n 3cm nog verder uit. Beide zijn 60cm, maar mijn leren komt toch makkelijker tegen de onderkant van mijn dekje aan dan de andere.

http://link.marktplaats.nl/m885494380

Een foto zegt meer dan 1000 woorden :Y)

Als het nu een singel was die er heel anders uit zag, kon ik me er nog wat bij voorstellen...

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:17

Gruis schreef:
Een motorjack van Replay voor €10?! :oo Waar?

Ik heb zn jackje van replay en t het is echt zn moter achtig jack een stoer jack.. Maar dan ook echt totaal ongedragen nieuw. Voor €10 maarja.. Teveel voor sommigen denk ik dan

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:22

waar ik me verschrikkelijk aan erger is dat mensen verwachten dat je binnen een uur terugmailt.
Hallo, ik werk, ik slaap ook ergens en soms heb ik wel wat betere dingen te doen dan steeds mijn mail checken.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:23

magicmist schreef:
waar ik me verschrikkelijk aan erger is dat mensen verwachten dat je binnen een uur terugmailt.
Hallo, ik werk, ik slaap ook ergens en soms heb ik wel wat betere dingen te doen dan steeds mijn mail checken.

Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad!! Lijkt me inderdaad een verschrikkelijke ergernis!
Zeker als ik naga dat ik maandag en dinsdag geen laptop aan heb staan. Ik kan tussendoor wel mailen vanaf mijn telefoon, maar dan moet het geen ingewikkelde vraag zijn. :P

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:26

ik krijg regelmatig een mailtje, zo van! hallo mail eens terug.
en dat binnen een uur :')

ook als ik iets wil kopen.. mail ik netjes binnen een dag terug, krijg ik sorry, u reageerde niet meer. Dus de verkoop gaat niet meer door. uhhh tja :')

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:28

Aaaah wat een leuk verhaal Cowboy55!!!

Ik zet expres m'n nummer nooit bij een advertentie. Reden is dat je nooit weet wat voor een gekken er rondsurfen en ten tweede heb ik heeeel erg onregelmatige uren qua school/werk, waardoor ik eigenlijk via telefoon niet vaak bereikbaar ben. En daarnaast heeft m'n mobiel ook kuren als ik mensen wil terugbellen, dus dat is niet helemaal handig

Onlangs zo'n idioot die m'n nummer had achterhaald (hoe??? geen idee, ik zet geen volledige namen bij m'n advertentie) en m'n voicemail helemaal stalkte. En niet 3x ofzo, ho maar, 's avonds plots 11 ingesproken voicemailberichten... was niet eens een nuttige koper want hij bood de helft van de VP en eiste bijna dat ik de fiets in dit geval zelf kwam brengen zo'n 50km verderop. Ja hoor, heb de nummer gewoon geblokkeerd. Gek :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 16:33

billionache schreef:
Aaaah wat een leuk verhaal Cowboy55!!!

Ik zet expres m'n nummer nooit bij een advertentie. Reden is dat je nooit weet wat voor een gekken er rondsurfen en ten tweede heb ik heeeel erg onregelmatige uren qua school/werk, waardoor ik eigenlijk via telefoon niet vaak bereikbaar ben. En daarnaast heeft m'n mobiel ook kuren als ik mensen wil terugbellen, dus dat is niet helemaal handig

Onlangs zo'n idioot die m'n nummer had achterhaald (hoe??? geen idee, ik zet geen volledige namen bij m'n advertentie) en m'n voicemail helemaal stalkte. En niet 3x ofzo, ho maar, 's avonds plots 11 ingesproken voicemailberichten... was niet eens een nuttige koper want hij bood de helft van de VP en eiste bijna dat ik de fiets in dit geval zelf kwam brengen zo'n 50km verderop. Ja hoor, heb de nummer gewoon geblokkeerd. Gek :+

WTF
Vet freaky!!!