Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik ken deze persoon niet 

) en mijn rijlaarzen die ik niet meer pas. Oh en kristalzegels, had iemand die ze vandaag nog op wilde halen, maar ik moet zometeen weg en heb geen reactie meer gehad op tijd, dus dat gaat hem niet worden. En koffie LOL Heb hier 2 pakjes caffeinevrije bio+ koffie die ik graag wil verkopen OF ruilen tegen koffie die wij wel kunnen gebruiken.
Waar?
Ik heb de prijs al ruim €10 verlaagd, anders mag hij lekker
Cowboy55 schreef:Voor de afwisseling eens een positief Marktplaats verhaal:
We hadden een groot koffer over. Gebruikt dus met wat krassen enz., maar verder volledig intact. Kon je bij wijze van spreken zo volladen en mee op vakantie. We konden er niks meer mee en hij stond/lag in de weg, dus ging 'ie op marktplaats. Voor niks, gratis, voor nop.
Dan zou je denken: die is zo weg. Mooi niet dus!
Telefoon: Wat er mis was met 'dat ding'? Nou, niks dus.
Telefoon: Waarom 'ie gratis was? Omdat we er niks mee konden of wilden.
Telefoon: Of we hem een tijdje konden vasthouden totdat de beller hem nodig had/op vakantie zou gaan. Waaaaat?
Telefoon: Of we hem kwamen brengen! Serieus, wilt u mij deze gratis koffer wel even komen brengen, dan wil ik hem wel!
En toen stond er na een telefoontje een meneer aan de deur. Een allochtone medelander van middelbare leeftijd.
Koffer goed? Ja hoor, koffer goed.
Waarom gratis? Omdat we hem niet nodig hebben en hij in de weg staat.
Ik mag hebben? jazeker, neem mee en veel plezier ermee!
Een half uurtje later gaat de deurbel. Onze allochtone medelander. Met een pizza! Voor jullie als bedankt voor goed koffer! Tot ziens!
Bedankt voor de pizza, allochtone medelander! Smaakte beter dan een 'sterren'maaltijd!
Laat haar maar lekker goedkoop laminaat kopen bij de bouwmarkt
Dus kaartjes maar op marktplaats aangeboden. En dus mooi vlot verkocht ook nog.
Janine1990 schreef:Krijg ik een mailtje van iemand die misschien mijn neopreen singel wil overnemen.
Maat 65cm, staat ook op het plaatje van de singel wat ik ook nog op foto heb gezet.
Krijg ik de vraag hoe lang de singel is...
Lous schreef:Janine1990 schreef:Krijg ik een mailtje van iemand die misschien mijn neopreen singel wil overnemen.
Maat 65cm, staat ook op het plaatje van de singel wat ik ook nog op foto heb gezet.
Krijg ik de vraag hoe lang de singel is...
Hoe meer info je erbij zet, hoe meer vragen je krijgt lijkt het wel tegenwoordig. Terwijl de antwoorden allemaal in de omschrijving staan.
Maar ook erbij gezet dat de totale lengte er niet toe doet bij de lengte van gesp tot gesp. Pffffff... Varekaj schreef:Bij een singel hangt het er van af. Soms heb je echt dat de gesp het uiterste uiteinde is zeg maar, maar soms (zeker bij dressuursingels) steunen die gespen op een stuk leer/stof/neopreen. Bij de ene singel is dat langer dan bij de andere. Mijn neopreen komt dat tot net 1cm voorbij de gesp, bij mijn leren steekt het er zo'n 3cm nog verder uit. Beide zijn 60cm, maar mijn leren komt toch makkelijker tegen de onderkant van mijn dekje aan dan de andere.
magicmist schreef:waar ik me verschrikkelijk aan erger is dat mensen verwachten dat je binnen een uur terugmailt.
Hallo, ik werk, ik slaap ook ergens en soms heb ik wel wat betere dingen te doen dan steeds mijn mail checken.
billionache schreef:Aaaah wat een leuk verhaal Cowboy55!!!
Ik zet expres m'n nummer nooit bij een advertentie. Reden is dat je nooit weet wat voor een gekken er rondsurfen en ten tweede heb ik heeeel erg onregelmatige uren qua school/werk, waardoor ik eigenlijk via telefoon niet vaak bereikbaar ben. En daarnaast heeft m'n mobiel ook kuren als ik mensen wil terugbellen, dus dat is niet helemaal handig
Onlangs zo'n idioot die m'n nummer had achterhaald (hoe??? geen idee, ik zet geen volledige namen bij m'n advertentie) en m'n voicemail helemaal stalkte. En niet 3x ofzo, ho maar, 's avonds plots 11 ingesproken voicemailberichten... was niet eens een nuttige koper want hij bood de helft van de VP en eiste bijna dat ik de fiets in dit geval zelf kwam brengen zo'n 50km verderop. Ja hoor, heb de nummer gewoon geblokkeerd. Gek