Ik lees al een tijdje mee hier en besloot om maar eens te reageren. Zelf heb ik ook een blog waar ik af en toe iets op blog. Ik heb geen vast schema waar ik me aan hou. Ik blog wanneer ik zin, en inspiratie, heb. Bloggen vind ik verder heel leuk, voor mij is het echt een beetje een uitlaatklep waar ik kwijt kan wat me dwars zit.
Dit was mijn laatste post. Hij is geschreven naar aanleiding van de gebeurtenissen in Parijs en Verviers. (Mijn blognaam had ik trouwens al langer ''geclaimd'', dus voor de gebeurtenissen voor Charlie Hebdo. Ik heb er al commentaar op gekregen, maar het staat dus niet verband met elkaar.)
Ik vind dit topic trouwens erg leuk, staan leuke inspiratieposten in!
Tazzey schreef:Ik werk altijd vooruit zodat de blog niet stil komt te liggen.
Een compliment voor jou trouwens; ik vind je foto's altijd van topkwaliteit! Vind het erg fijne foto's die duidelijk zijn.
Sabini schreef:Oeps ik ben vergeten mijn laatste drie blogposts hier neer te zetten
Peronal | 10x motivatie om te gaan sportenInspiratie | Thuiswerkpleken
Fraaie Favorietjes #4 | Websites en muziekSoms heb je van die tijden dat het bloggen vanzelf lijkt te gaan

Oh, die thuiswerkplek post is leuk! Hierdoor ben ik vanavond nog aan de gang gegaan om een eigen plekje te creëren 
Erin schreef:
Leuk, leuk! Ik vind je titel ook goed gekozen trouwens