Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 07:39

Ik wilde vandaag gaan hardlopen maar heb nog steeds heftige spierpijn in mijn benen van de sportschool maandag :(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 07:41

Foaly schreef:
Hoe ziet die Action Stoov eruit? Ik vraag dit voor mijn kat _O-

Ik ga er zometeen toch nog even heen fietsen voor de zekerheid want ik geloof dat die net wat groter is dan die van het kruidvat, maar die van kruidvat is een prima plan b. Als ik hem vind maak ik wel een foto voor je kat. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 07:41

Ik wil m’n nieuwe stoomreiniger testen die ik gisteren opgehaald heb. Maar ik ben ziek!!!!! Ik ben diep teleurgesteld. -O-

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 07:47

Zo maar even met mijn auto naar de APK.. -O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 07:56

Ik had mooie oorbellen ingedaan vanmorgen en nu ben ik er eentje kwijt. Ik hoop dat hij hier ergens in het pand ligt...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 08:40

Ik ergerde net aan dat ik dus de dietiste moet bellen, maar deze is alleen via een omweg te bereiken.
Eigenlijk alleen de praktijk, alleen telefonisch is zo ontiegelijk vreselijk je kan niet
eens een muziekje op de achtergrond nemen want dan hoor je ze niet spreken.

Net of ze het in een lege kamer en 1 verder op opgenomen hebben de keuze menu's.
En zelf moet je bijna je telefoon in je gehoorgang leggen om maar iets te kunnen verstaan.

Zal straks ook een hel worden met de persoon aan de andere kant want weet van de laatste keer
(paar jaar geleden) dat ik der ook niet verstond..en als je der wat van zegt word het er niet beter op.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 08:41

Wortelkanaalbehandeling tot nu toe overleefd (maar het is nog verdoofd). Nu boven was verdoofd kwam helaas duidelijk naar voren dat onder ook pijnlijk is en dat dat geen uitstraling is van de ontsteking boven. Ofwel... ik mag binnenkort voor een 2.... ;( ;(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 08:48

Ik had me verkeken op de deadline voor het kunstgeschiedenis verslag, en het is de dinsdag na de herfstvakantie ipv de vrijdag. Geen drama, maar dat betekent dat ik deze week echt hard moet knallen om een 1e en 2e draft te maken :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:01

Afbeelding
Ik heb hem! Na 3 actions te hebben gehad. *\o/* dankjewel Marlinde, ik had de hoop al opgegeven dat ze hem nog hadden maar toen jij zei dat er laatst nog genoeg lagen toch een poging gedaan.

Ah wat balen Tancreda, hopelijk is boven nu wel goed :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:02

Hahaha fijn! :D

Jij zit er lekker warm bij straks!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:08

Je hebt er gelijk 3 gekocht? :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:10

Welnee, 1 is voldoende. :)) heb ook veel van die warmtedingen maar ze zijn allemaal voor in het stopcontact, dus was helemaal blij met deze. En ik ben niet eens een koukleum. Maar zo een warmteding ontspant echt gigantisch.

Ik had hem braaf op mijn verlanglijstje gezet voor mijn verjaardag volgende maand in het kader van "je hoeft niet alles gelijk te kopen wat je ziet, Roos." Maarja. Ik was even de Action vergeten met de tijdelijke aanbiedingen... :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:11

Oh, de foto is in de winkel? Ik dacht bij jou thuis. :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:12

Haha nee in de winkel. :)) hij ligt nu even op te laden.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:21

Ben benieuwd hoe hij bevalt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:24

Bellatrix schreef:
Ik had mooie oorbellen ingedaan vanmorgen en nu ben ik er eentje kwijt. Ik hoop dat hij hier ergens in het pand ligt...

Mijn kind sloeg maandag tijdens een knuffel ook mijn oorbel uit mijn oor, gewoon in huis maar onvindbaar :(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:25

Tancreda4 schreef:
Wortelkanaalbehandeling tot nu toe overleefd (maar het is nog verdoofd). Nu boven was verdoofd kwam helaas duidelijk naar voren dat onder ook pijnlijk is en dat dat geen uitstraling is van de ontsteking boven. Ofwel... ik mag binnenkort voor een 2.... ;( ;(

:(:)
Hier net ook weer gebeld. Gelukkig houdt de pijn niet aan, maar ik kan gewoon geen kou verdragen in mijn mond. Kan niet eens water drinken of yoghurt eten zonder dat het daarna intens gaat zeuren. Assistent belt zo terug, gaat even overleggen met de tandarts.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-25 09:26

Ik ben aan het servicedesken en zit al een kwartier met iemand aan de lijn om de MFA opnieuw in te stellen.. end of story. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:27

xPabloBokt schreef:
Ik ben aan het servicedesken en zit al een kwartier met iemand aan de lijn om de MFA opnieuw in te stellen.. end of story. :+

Zucht… succes!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-25 09:28

Heb net afgerond gelukkig. :+

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:29

Roosch, dat ziet eruit alsof mijn kat hem ook zou goedkeuren, ik hobbel vanmiddag ook even naar de Action :D

xPabloBokt schreef:

Succes :=

Ik heb een vertaling met 56 kleine bestandjes, met ook nog eens veel overlap erin. In de enige vertaaltool die we hebben waarin je NIET meerdere bestanden samen kunt lijmen tot één groot bestand -O-

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:34

Mijn ouders 1 grote ergenis... blijkbaar mag ik niet gelukkig zijn in mijn leven, nog even en ik kap de band af.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:37

Blijkbaar heb ik door het weer alweer zo’n droge huid dat m’n handen gebarsten waren. Dus zag net dat ik m’n bed moest verschonen. Had ik maandag nog gedaan. :+

En dit was m’n lievelingsset. Hopelijk gaat het bloed uit m’n witte satijnen beddengoed. :=

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 09:49

Wij hebben een inkomensverklaring opgevraagd, doorlooptijd is 1 werkdag...

Heel proces door waarin alle documenten worden aangegeven die ze moeten hebben, alles geupload... Zo ongeveer aan het einde van werkdag 1, kunnen jullie dit nog aanleveren? Snel aangeleverd, start de teller opnieuw. Einde werkdag 2, kunnen jullie dit nog aanleveren? Etc etc.... Bijna een week verder en steeds verzinnen ze weer iets nieuws |o

Zeg niet dat de doorlooptijd 1 werkdag is, óf zorg gewoon dat álle documenten in 1x worden opgevraagd.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-25 09:51

MarlindeRooz schreef:
Blijkbaar heb ik door het weer alweer zo’n droge huid dat m’n handen gebarsten waren. Dus zag net dat ik m’n bed moest verschonen. Had ik maandag nog gedaan. :+

En dit was m’n lievelingsset. Hopelijk gaat het bloed uit m’n witte satijnen beddengoed. :=

Eerst laten weken in koud water!
En dan eventueel vlekverwijderaar erop, als een papje en even voorzichtig erin werken met je handen.
Moet je mogelijk een paar keer herhalen.

Maar zo heb ik spaghettisaus helemaal uit een wit shirt van mijn partner gekregen :D