Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 16:53

DuoPenotti schreef:
staat het ook als bezorgt nu dan?

Zo niet krijg je later op de dag vast een update met we hebben het niet gehaald... alsof je dat nog niet wist :P

Nee, nog niet (gelukkig).
Tijd blijft op hetzelfde staan.
Bij PostNL verschuift de tijd wel mee en komt er ook te staan dat ze het niet gehaald hebben.
Maar hier nog geen enkele wijziging.

PostNL en DHL doen het de laatste tijd heel erg goed hier gelukkig, maar DPD is een ander verhaal.

Gelukkig niet iets wat ik heel snel nodig heb, maar omdat we buitenaf wonen zou het niet de eerste keer zijn dat ze helemaal niet komen.

Meerdere keren gelezen dat hier klagen hielp, dus wilde het ook maar proberen haha. :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 16:56

Haha, ja dat heb ik ook vaak gelezen :D

Hier gaat postnl de laatste tijd wonderbaarlijk goed, mag ook wel na minstens 5 jaar grote doffe ellende.
Met de meest bizarre fouten.

Maar over het algemeen zijn ze allemaal wel eens op tijd en ook allemaal helemaal niet en krijg je niet thuis meldingen bij thuis zijn enz.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 17:38

Ik kreeg de mail dat DPD mij niet thuis had getroffen eerder dan de mail wanneer m’n pakje bezorgd zou worden. Dus ik wandel nu terug uit het centrum waar ik m’n pakje mocht gaan ophalen. Gelukkig is het mooi weer <3

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 17:42

En zelf maar weer naar de status gezocht (want kreeg nog steeds geen update): bezorgpoging mislukt.

Staat niet bij wat nu.
Maar de live tracking is de hele dag niet van zijn plaats geweest en leek te blijven hangen in het depot ofzoiets. :roll:

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 17:57

Dat ik twijfel aan mijzelf of ik wel geschikt ben voor huren van paard. Ene kant geeft het mij zoveel rust en een leeg hoofd als ik daar ben en geniet ik volop. Andere kant ook weer die verplichting elke dag.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 18:04

Themba schreef:
Dat ik twijfel aan mijzelf of ik wel geschikt ben voor huren van paard. Ene kant geeft het mij zoveel rust en een leeg hoofd als ik daar ben en geniet ik volop. Andere kant ook weer die verplichting elke dag.

En moet je er echt elke dag heen? Wordt hij anders niet verzorgd? Ik ga 3 a 4 keer per week naar mijn paard. Ga er dan altijd wel iets mee doen, meestal rijden. Zie het dan nooit als een verplichting.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 18:23

Bloodymary schreef:
Themba schreef:

En moet je er echt elke dag heen? Wordt hij anders niet verzorgd? Ik ga 3 a 4 keer per week naar mijn paard. Ga er dan altijd wel iets mee doen, meestal rijden. Zie het dan nooit als een verplichting.

Nee moet idd niet. Het mag. Nee de stal is wel mijn verantwoordelijkheid dan. Maar hij krijgt zelfs nog beweging in een mogelijke les (al loopt die niet in veel lessen mee)

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 18:26

Ik moet met de bus naar huis, vanuit de stad.
Het is een uur met de bus en woon (helaas)aan het strand, dus de bus is onwijs druk.
Moet nu staan, wat ik door de pijn niet lang kan. Soms baal ik echt dat je het niet aan mij ziet, durf namelijk nu ook niet om een stoel te vragen aan iemand.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 18:35

Ik ben “ontvriend” door iemand omdat hij een extreem jaloerse vriendin heeft. En hij wil niet dat ze van slag is. :+

Jammergenoeg gaan ze vanaf december samenwonen (zij woont in Azië). En is zijn directe buurvrouw een van mijn beste vriendinnen. Dus ik zit daar erg regelmatig op het balkon. Naast zijn voordeur. :+

Dus zij gaat me sowieso zien. Gelukkig mag hij nog wel smalltalken met mij en “hallo” zeggen van haar. :+

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 18:57

Oke ik heb in mn post NL app voor morgen 2 pakketjes staan van Bol.com. Maar ik heb niks besteld… Wel heb ik mee gedaan met het eieren zoeken.

Nu ben ik benieuwd en moet ik nog een dag wachten…

Edit: mn moeder heeft wat spulletjes besteld en perongeluk mijn adres ingevuld… Beetje een anti climax…
Laatst bijgewerkt door melanie0906 op 01-05-25 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 18:58

melanie0906 schreef:
Oke ik heb in mn post NL app voor morgen 2 pakketjes staan van Bol.com. Maar ik heb niks besteld… Wel heb ik mee gedaan met het eieren zoeken.

Nu ben ik benieuwd en moet ik nog een dag wachten…

Oh spannend!

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 19:05

Ik had vanochtend een hoornaar in de bijkeuken.... ik scheet echt 1000 kleurenAfbeelding
Maar hij heeft het niet overleefd

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 19:21

Bloodymary schreef:
Marcella schreef:
Smalle weegbree kneuzen en erover vegen. :j

Dat soort tips zijn van harte welkom nu. Maar ik zit nu weer braaf op mijn kantoor met gloeiende armen te werken. Geen smalle weegbree te vinden hier....

Had ik eerst ook niet op de moestuin, maar ergens anders zaadjes geplukt en uitgezaaid op de moestuin.

Heb nu geen blaasjes meer na ruzie brandnetel. *\o/*

En wil er een keer macaraat van gedroogde smalle weegbree maken. Zonder risico dat honden erover geplast hebben. :D

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 19:30

Dat het onmogelijk lijkt om een loungebank te vinden voor in de tuin van 180 cm. Of alles is een stuk kleiner of veel langer. 180 is toch niet zo apart lijkt me :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 20:28

Er stond een pakketje voor de deur. En ik verwachtte een pakketje.

Dus ik trek vol geweld die zak open. Want ik was benieuwd.

Allemaal dino thema spullen. Dus ik kijk op de zak. Verkeerd adres… :=

Dus nu moet ik een opengescheurde zak naar de buren brengen die ik niet ken. _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 20:40

Het is wel een leuke opener om zo je buren te leren kennen! _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 21:10

Ik ging net kijken. En het was van de buren die ik het beste ken. Had me vergist in welk nummer wie was. _O-

Maar de dino thema dingen zijn veilig bij buurjongen Henk van 6 maanden oud. _O-

En ik heb mijn bestelling ook! :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 21:24

Zij hadden jouw bestelling aangenomen? :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 22:07

Nee die had de bezorger in hun gallerij gegooid. :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 22:27

Ben blij als het van het weekend weer normaal weer wordt. Ik ben zo niet gemaakt voor deze hitte.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-25 22:31

Ergernis van vanmorgen was wel dat ik pas na een uur een mail kreeg waar een pakketje afgeleverd was.
En daar voor was het vooral gissen/afvragen waar hij geleverd was.

En vandaag na 1,5 week weer wezen werken, maar heb duidelijk wel te veel gedaan vandaag.
Eerst van 9u tot 14.15u gewerkt, en daarna 15.30u tot ongeveer 16.40 onderweg geweest voor de 2 katten. (Dierenarts).

En mijn schouder en vooral elleboog zeggen nu vooral het is genoeg geweest, gelukkig heb ik nu 3 dagen weekend.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 00:49

Froukje_J schreef:
Ik had vanochtend een hoornaar in de bijkeuken.... ik scheet echt 1000 kleuren[ Afbeelding ]

Dit lijkt me een Europese en geen aziatische? Die Europese mag je echt niet doden... Zo zonde |(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 01:58

Little_Gift schreef:
Froukje_J schreef:
Ik had vanochtend een hoornaar in de bijkeuken.... ik scheet echt 1000 kleuren[ Afbeelding ]

Dit lijkt me een Europese en geen aziatische? Die Europese mag je echt niet doden... Zo zonde |(

Kan de poten niet goed zien, maar die lijken zwart (Aziatisch) en niet rood (Europees).

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 07:54

Ik weet het niet maar beest was enorm agressief aan het zoemen en leek al enigzins gewond want viel steeds naar beneden..ik ga geen risico nemen met 2
Kinderen 2 honden en zelf hartstikke allergische als ik ook door wat maar gestoken word :Y) hij of zij weet ik veel heeft een uur de tijd gehad om zelf de weg naar buiten te vinden dat is niet gelukt dus dan maar zo

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-25 08:17

Dat ze om half acht begonnen met schuren ~~}>
Ze zijn hier de appartementen aan het verven e.d. maar werken zoooo achterlijk, geen touw aan vast te knopen maar zit al weken met steigers voor mijn raam -O-