Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Tancreda4 schreef:M'n auto. Die moet opeens herrie maken bij indrukken van de koppeling en ik ben bang voor wat er ana de hand is... kan dat nu er echt niet bij hebben qua kosten.
Nou wordt dus idd weer horror. Koppeling is aan gortAls iemand nog tips heeft voor een rendabel onlyvans account, please let me know!
Roosch schreef:Ik zie alleen niet helemaal voor me hoe je zo een fart moet vangen. Mocht iemand de tip hebben dan hoor ik het graag, klinkt als een goede carrièremogelijkheid.
marleen_88 schreef:Sanniejtjuh schreef:Dat er nergens cheezestrings in de winkel liggenen dat ik daarom moest huilen. Ik zit even in hele zware situatie, en wil gewoon mijn strings hebbeb.
Die vieze slierterige kaas? Brrrrr ik zou voor chocolade gaan, sterkte.
Siers83 schreef:Ik erger me aan mezelf. Net een sollicitatie gehad en ik ben het sowieso niet geworden. Ik kan mezelf gewoon echt niet verkopen. Op de meest domme vraag heb ik geen antwoord. Nu zit ik nog langer in een baan die ik wel leuk vind maar waarvan ik het gedoe eromheen zo zat ben
MyWishMax schreef:Echt Sinatra? Wat bijzonder idd. Mijn faalangst zorgde juist dat ik niet in Engels kon antwoorden, terwijl ik het tijdens studie gewoon haalde met 8ens en 9ens, maar stel je voor dat je een foutje maakt.
Maar het brein is heel bijzonder ja
chanicha schreef:Foaly schreef:Sinds wanneer zit er rode peper in de kleinverpakking nasigroenten van de AH
Zover ik weer al heel erg lang!