Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 15:48

Mando schreef:
Energiepotje leeg. Hang de halve dag al voor dood op de bank.

Opende dit topic om hetzelfde te posten. De slaapkamer schoongemaakt en nu krijg ik mezelf al de hele middag niet in beweging...

Siers83

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 15:59

Ik erger me echt vreselijk aan al die tyfus poedersuiker koters die nog vakantie hebben. Ze zijn zo onopgevoed en luid. Echt bloedirritant. Ga naar het strand ofzo! Het is eindelijk mooi strandweer, nee we gaan winkelen :roll:

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 16:02

Samen dan maar ons energiepotje gaan zoeken.

Mijn energielevel is door mijn niet werkende schildklier al laag.
Het niet slapen door de overgang.

Normaal ga ik wel door hoor je me ook niet klagen maar vandaag is echt naadje hoor.

Het is zo erg dat ik na 90 dagen rookvrij vanmiddag een peuk heb opgestoken.
Dan ben ik een eind weg hè.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 16:23

Stille troost Mando, mij lukt het niet om te stoppen :n
Schildklier is zoooooo poedersuiker he, je bent tot in je botten moe >;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 16:33

:(:) soms heb je zo'n energieloze fase. Hopelijk is het snel voor jullie beter. En anders maar even extra lief zijn voor jullie zelf :(:) En bedenk, 1 keer een verleiding niet kunnen weerstaan houdt niet in dat je dan direct helemaal de weg kwijt bent. In de zomer is stoppen sowieso moeilijker omdat je juist heel veel met roken geconfronteerd kán worden. Immers: met lekker weer staan er ook meer mensen buiten of zitten ze lekker op een terras.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 16:35

Buurvrouw die de kat bijvoert. En kat die nu blijft jengelen dat ie naar de buurvrouw wil _-:(

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 16:35

imaudy schreef:
GUSTIxBILL schreef:
Ezel die WEER tegen de draad gaat rollen
Verband onder de sprong, draad kapot, palen kapot en wondes bij…

I’m done
Ik geef het op

Ik zou hem overdag op stal zetten en 's nachts in de wei (vanwege vliegen). Zonder iets om zijn been. Hij houdt er niet van. Er zijn ook paarden die springschoenen van hun hoeven aftrekken. Eigenlijk zijn het altijd ruinen die dat doen.

Geen controle op wat hij doet dan. En met zijn huidig gedrag durf ik hem niet onbewaakt buiten te laten.
Deze ochtend weer in de draad gerold, gemaakt zoals mogelijk. In winkel materiaal gaan halen. Komen thuis, snede van voorbeen tot bil. Enige wat we kunnen inbeelden is aan prikpaaltje wat hij of gebroken heeft of wij over het hoofd gezien hebben.

Sinds hij op 1 bepaalde stal gestaan heeft is het gewoon 1 ellende met respect voor grenzen (in alle betekenissen van het woord). Waardoor dit soort dingen dus gebeuren.

Dus dubbele ergernis: paard met snede in zijn buik
En feit dat 1 stal op een jaar tijd zoveeel ellende kan veroorzaken.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 16:40

Foaly schreef:
Buurvrouw die de kat bijvoert. En kat die nu blijft jengelen dat ie naar de buurvrouw wil _-:(

Buurvrouw bijvoeren tot ze er zat van is. En dan zeggen "jij voert mijn katten toch ook?"

:')

Sorry. Melige bui.

Mijn puf is er ook uit.
Beetje te warm.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 17:35

Mijn ex die compleet verrast was dat de kinderen 2x per dag hun tanden moeten poetsen :? Bij hem poetsen ze dus alleen maar ‘s avonds.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 17:38

Nee ik vind het ook niet erg dat ik het heb gedaan.
Ik weet dat ik zonder kan dus nu gewoon weer het groene monster in de kilo doen en verder met stoppen.

Ja schildklier is echt niet leuk. Normaal geen issue maar vandaag zo niet blij.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 17:42

Vandaag 5 uur in de auto gezeten vanaf vakantiebestemming, gisteren 8. Net weer thuis en er is niets te eten in huis dus ik moet naar de winkel zo. Huil -O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 18:33

black_kelpie schreef:
Vandaag 5 uur in de auto gezeten vanaf vakantiebestemming, gisteren 8. Net weer thuis en er is niets te eten in huis dus ik moet naar de winkel zo. Huil -O-

Thuisbezorgd O:)

Ik erger mij aan ons zorgstelsel mbt vooroordelen...
En dan met name dat mensen die een bepaald beeld opwekken, niet zo snel geholpen worden omdat medici vinden dat je eerst maar eens wat aan dat beeld moet doen...
En zodra dan uiteindelijk blijkt dat er een reden voor dat beeld is, ze in een keer wel verder willen kijken dan hun neus lang is...

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 19:53

Iets via Facebook gratis af te halen. Ze zou 19:00 uur komen. Laat niks weten. Stuurt ze om 19:40 of ik het buiten wil leggen voor als ze te laat is. Meid je bent al te laat en ik heb hier zo geen zin in.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 20:16

Jaarlijkse personenbelasting zat in de brievenbus.Wat is dit?
Heeft de regering weer een hervorming doorgevoerd?Er staan 2 belastingsvormen op die er vorig jaar niet waren met als resultaat belasting x3 tegenover vorig jaar.
Ben ik 10 maanden bezig om af te betalen.
Het stopt niet.Waarom nog (meer) werken?Het loont toch niet.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 20:34

Dat Eneco het normaal vind om een maandbedrag even met 115 per maand te verhogen ondanks dat ik nog geld terug kreeg. Even 300 euro alleen voor stadsverwarming neerleggen voor 1 persoon is niet normaal! Heb het bedrag maar naar 200 gezet maar dit is echt absurd…

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 20:37

Jemig Rennie! Wij wonen ook in Den Haag en hebben stadsverwarming en we verwachten binnenkort de jaarafrekening, eens kijken hoe hoog die wordt :\

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 20:40

Bereid je voor… maar ik vermoed dat er iets stuk is bij mijn stadsverwarming nog steeds want het is een achterlijk hoog verbruik..

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 20:42

Op ons vorige adres was de meter stuk, dat gaf ook een idioot hoge rekening maar dat is terug gedraaid.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 20:45

Hier viel de blokverwarming heel erg mee en kreeg zelfs flink geld terug. Betaal 80 euro per maand.

Wat gaat hier fout:
Van mijn vader krijg ik 20 euro voor taxi spelen inclusief wachten in het ziekenhuis.

Van mijn oom krijg ik 50 euro voor even langs komen om wat financiële dingen te regelen.

:=
Laatst bijgewerkt door Marcella op 22-08-23 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 20:47

@prompter Was dat ook met stadsverwarming?

Ik heb vroeger in een andere woning bonje gehad met oxxio. Kreeg een eindafrekening dat ik Eff 2500 kon aftikken. Had het verbruik van 5 vrijstaande woningen op elektra alleen. Alsof ik een wietplantage had :+ ik woonde toen voor het eerst op mijzelf en was echt boos over hoe er met mij omgegaan was.

Nuon (net leverancier) was blijkbaar nalatig geweest en had de meters niet vervangen toen bij een voorgaande bewoner een wietplantage was aangetroffen. Meter was helemaal naar de klote.

Heb zelf met heel veel moeite een fraude inspecteur vanuit de politie laten komen die bevestigde meteen dat er met de meter was geknoeid.

Uiteindelijk nieuwe meter geplaatst en oxxio bleef tot op het laatste moment hameren dat ik dat bedrag moest betalen. Toen een correctie gekregen en moest 600 euro terug krijgen. Echt wat een gezeur was dat zeg…
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 22-08-23 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 20:48

Mijn vriend gaat vijf dagen met zijn zoon op pad. Hartstikke leuk, maar dat betekent ook dat ik hem vijf dagen niet zie. En dat is sinds we elkaar kennen eigenlijk niet meer voorgenomen. Ik trek het minder goed dan ik zou willen := :o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 20:48

Blokverwarming en stadsverwarming zijn hetzelfde.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 20:50

Marcella schreef:
Blokverwarming en stadsverwarming zijn hetzelfde.

Was als reactie op prompter :)

Het hangt er natuurlijk ook van af wat de netbeheerder rekent aan kosten boven op het verbruik. Eneco is hier de beheerder van de stadsverwarming en goedkoop zijn ze niet…

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 20:52

Had vanmiddag sinds heel lang ineens een migraine aanval. -O-
Gelukkig is het aura inmiddels weg, maar ik voel me echt een vaatdoek. Misselijk, ontzettende hoofdpijn en slap op de benen. Hopelijk is het morgenochtend wat weggetrokken want moet gewoon werken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 20:53

Ze hier per 1 januari een nieuw contract moeten afsluiten die niet voordelig was. Dus mag echt niet klagen geloof ik.