Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 22:19

Sterkte Berdien

Moestuin jij ook sterkte vanavond, zal wel niet gezellig zijn

-

Ik heb al uren hoofdpijn, heb een tijd geleden botox laten spuiten maar het helpt dus voor geen meter

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 22:23

Mkango schreef:
Zebrastreep schreef:
@moestuin

Ik geef je groot gelijk dat je de hoorn erop gegooid hebt , het is ook wel een keer klaar!

@berdien

Sterkte met je knappe paardje , wat een zorgen moet je hebben! Hopelijk is hij/zij snel weer beter!

--

Hoe een aantal Engelsen rijden op de weg , alsof ze levensmoe zijn. Je komt echt hele rare dingen tegen....
Een aantal? _O-

Er zijn twee soorten Britten in de auto: degenen die denken dat ze onsterfelijk zijn en degenen die denken dat ze doodgaan als ze harder dan 30 rijden. :)) Beide halen ze het bloed onder m'n nagels vandaan.

Ik was er al bang voor dat het hoort bij de Britten :') Vandaag ook één in een Ford met de bumper aan de ene kant vastgeplakt met tape en aan de andere kant een stuk wat compleet losging met nog wat tape eraan.

En links en rechts wordt overal ingehaald zowel door normale personenauto's als vrachtwagens. Het is maar goed dat ik met iemand ben en niet alleen. Ik rijd ook niet maar af en toe druk ik zelfs even op mijn zogenaamde rem in de bijrijdersstoel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 23:33

Pff ik schrik me rot! In dit plaatsje lopen de vossen dus gewoon op straat. Ik lig in bed en ik hoor gewoon iets gegrepen worden en krijsen en paar minuten later het geluid van een vos.

Oh en ik baal dat ik niks zie ik vindt vossen erg mooi al jagen ze nu mij te stuipen op het lijf

Correctie: even wat geduld gehad en de vos liep precies langs het raam van mijn slaapkamer erg gaaf! En inderdaad een beest gegrepen wat wil ik liever niet weten :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 00:38

Berdien schreef:
[ [url=m/iZVubd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dierenarts bezoek 3, op koliek-dag 3 ;( Morgen gelukkig van stal verhuizen, met goedkeuring DA.

In tijden van nood weet je wel wie je vrienden zijn. En vooral wie niet..

Gets je arme paard! Dikke knuffel :knuffel:

Suliko

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 03:04

Kortademigheid door corona. Als ik inadem beland ik of in een hoestbui of ik moet slikken maar blijkbaar loopt mijn speeksel niet goed weg dus eindig ik met mijn mond vol water wat nergens heen wilt. Heb maar een emmer naast me gezet om het te kunnen lozen. %) net eindelijk een uurtje kunnen slapen, maar nu weer wakker. ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 03:44

Suliko schreef:
Kortademigheid door corona. Als ik inadem beland ik of in een hoestbui of ik moet slikken maar blijkbaar loopt mijn speeksel niet goed weg dus eindig ik met mijn mond vol water wat nergens heen wilt. Heb maar een emmer naast me gezet om het te kunnen lozen. %) net eindelijk een uurtje kunnen slapen, maar nu weer wakker. ;(

Ik dacht altijd dat ik een van de weinigen was die dat had bij keelpijn / verkoudheid. Dat speeksel lijkt dan wel in een waterval te veranderen heel irritant! En dan alleen tijdens het slapen natuurlijk.

Veel beterschap hopelijk ben je er snel weer bovenop

--
Jeetje wat slaap ik onrustig ik heb al een vermoeden maar het is wel irritant. De hele week slaap ik door en nu heeft mijn lijf daar geen zin in.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 04:28

Lig al 2 uur wakker, uitgerekend nu mijn wekker straks extra vroeg gaat. %)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 07:13

In tijden niet zo slecht geslapen. Lag ik bijna te slapen, komt m’n vriend in bed erbij liggen. Vannacht een paar keer wakker geworden en niet meer in slaap gekomen. En word ik wakker van het alarm van de buren, die niet thuis zijn. Ik wil gewoon slapen :(.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 07:25

Zebrastreep schreef:
Suliko schreef:

Ik dacht altijd dat ik een van de weinigen was die dat had bij keelpijn / verkoudheid. Dat speeksel lijkt dan wel in een waterval te veranderen heel irritant! En dan alleen tijdens het slapen natuurlijk.

Veel beterschap hopelijk ben je er snel weer bovenop

--
Jeetje wat slaap ik onrustig ik heb al een vermoeden maar het is wel irritant. De hele week slaap ik door en nu heeft mijn lijf daar geen zin in.

Ik kende het nog niet, maar het is echt vreselijk irritant ja! En dat terwijl mijn neus niet eens verstopt is of iets. Ben me er nu pas bewust van hoeveel speeksel je eigenlijk aanmaakt. :')

Gelukkig nog 3 uurtjes kunnen slapen. Nu hou ik het voor gezien.

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 08:15

Amber_anne schreef:
Ik irriteer me aan mijn rommelige huis maar ben echt te beroerd om iets te doen

Dit dus

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 08:20

Dank voor alle lieve berichten! Het is een merrie, ze heeft zandkoliek. Klinisch niet eens zó slecht (behalve de duidelijke buikpijn) maar ze moet wel echt gaan poepen. Daarom dus idd nu ook verhuizen, door de stress en het schommelen is de hoop dat ze de boel lekker laat gaan.

Ben alleen wel zó nerveus voor hoe ik haar zo aantref. Wat een ellende, je liefste diertje zo akelig.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 08:21

Ik duim heel hard met je mee, dat vandaag maar een goede dag mag worden!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 08:22

Zebrastreep schreef:
Pff ik schrik me rot! In dit plaatsje lopen de vossen dus gewoon op straat. Ik lig in bed en ik hoor gewoon iets gegrepen worden en krijsen en paar minuten later het geluid van een vos.

Oh en ik baal dat ik niks zie ik vindt vossen erg mooi al jagen ze nu mij te stuipen op het lijf

Correctie: even wat geduld gehad en de vos liep precies langs het raam van mijn slaapkamer erg gaaf! En inderdaad een beest gegrepen wat wil ik liever niet weten :')

In Londen ook, zaten ze gewoon rustig in onze tuin. Zo schattig.

Maar pokkeherrie als ze aan het paren waren.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 08:27

Berdien schreef:
Dank voor alle lieve berichten! Het is een merrie, ze heeft zandkoliek. Klinisch niet eens zó slecht (behalve de duidelijke buikpijn) maar ze moet wel echt gaan poepen. Daarom dus idd nu ook verhuizen, door de stress en het schommelen is de hoop dat ze de boel lekker laat gaan.

Ben alleen wel zó nerveus voor hoe ik haar zo aantref. Wat een ellende, je liefste diertje zo akelig.

Ik hoop dat het net zo goed werkt als voor degene hier op stal! Sterkte en succes straks. Duimen draaien!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 09:55

Wat een zorgen, hopelijk snel beter... :knuffel:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 10:17

Berdien succes met verhuizen en hopelijk kom het los.

Dat ik bijna gratis een windhond kan ophalen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 10:23

Urbanus schreef:
Zebrastreep schreef:

Zo dachten ze ook over jullie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 10:39

Urbanus schreef:
Zebrastreep schreef:

Hahahaha, dat zei ik gisteravond ook al tegen Zebrastreep! In Camden werd ik wakker van langsrijdend verkeer, in Clapham van de seksende vossen. _O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:07

Zometeen verjaardag van m'n neefje die 1 wordt. Vind hem wel lief hoor maar ben na 30min al dat gezever er om heen wel weer beu. En de mama is heel erg over de top dus dit zal wel een insta / Pinterest - proof verjaardag worden met alle foto's van de afgelopen 365 dagen :=

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:09

Dan ga je na 30 minuten en zeg je dat je nog een afspraak hebt (met netflix onder een fleece deken op de bank :P )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:10

Vanavond gaan mijn ouders mijn schoonvader en zijn vrouw ontmoeten. Kan me er nu al druk om maken. :=

Godzijdank is het huis standaard netjes hoef ik dat niet nog op te ruimen. Maar wat haal je in huis etc etc.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:15

Ik kan er zo boos om worden hoe volwassen mannen je gewoon compleet niet serieus nemen als je klein bent en een vrouw. Soms zou ik echt willen dat ik intimiderend over kon komen.
Mijn hele blok moet komende week leeg opleveren, ze zijn zo aardig geweest om voor ons een container neer te zetten voor grofvuil. 1 container voor een heel blok met nr 1 tm 80 zijn best veel mensen. En gewoon elke dag stopt er meer dan 3 man om (ook bedrijven) zooi te dumpen.

Ik heb al een aantal keer de ballen bij elkaar geraapt om te vragen of ze hun zooi ergens anders willen dumpen (en leg ook de situatie uit). En de grote bek die ik elke fiets keer terug krijg en intimiderend op mij af stappen. Lekker makkelijk tegen iemand van 1.62 en 48 kilo. 8)7

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:47

MarlindeRooz schreef:
Vanavond gaan mijn ouders mijn schoonvader en zijn vrouw ontmoeten. Kan me er nu al druk om maken. :=

Godzijdank is het huis standaard netjes hoef ik dat niet nog op te ruimen. Maar wat haal je in huis etc etc.

Drank. Dan wordt het vast gezellig. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:48

Mkango schreef:
Hahahaha, dat zei ik gisteravond ook al tegen Zebrastreep! In Camden werd ik wakker van langsrijdend verkeer, in Clapham van de seksende vossen. _O-

Ja ik woonde dus precies in Clapham Common _O-

De eerste keer dat ik een vos zag was na het uitgaan en ik dacht dat ik fout ging op m'n pilletje :')

Niobe stfu :'(

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:52

Ik moet het weekend door met de vervangwagen. Ik had er zo hard op gehoopt om nu al mijn eigen auto terug te hebben. Vervangwagen is van het type dat je je iedere keer wilt douchen als je erin gezeten hebt.