Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Zebrastreep schreef:Een aantal?@moestuin
Ik geef je groot gelijk dat je de hoorn erop gegooid hebt , het is ook wel een keer klaar!
@berdien
Sterkte met je knappe paardje , wat een zorgen moet je hebben! Hopelijk is hij/zij snel weer beter!
--
Hoe een aantal Engelsen rijden op de weg , alsof ze levensmoe zijn. Je komt echt hele rare dingen tegen....![]()
Er zijn twee soorten Britten in de auto: degenen die denken dat ze onsterfelijk zijn en degenen die denken dat ze doodgaan als ze harder dan 30 rijden.Beide halen ze het bloed onder m'n nagels vandaan.
Suliko schreef:Kortademigheid door corona. Als ik inadem beland ik of in een hoestbui of ik moet slikken maar blijkbaar loopt mijn speeksel niet goed weg dus eindig ik met mijn mond vol water wat nergens heen wilt. Heb maar een emmer naast me gezet om het te kunnen lozen.net eindelijk een uurtje kunnen slapen, maar nu weer wakker.
Zebrastreep schreef:Suliko schreef:Kortademigheid door corona. Als ik inadem beland ik of in een hoestbui of ik moet slikken maar blijkbaar loopt mijn speeksel niet goed weg dus eindig ik met mijn mond vol water wat nergens heen wilt. Heb maar een emmer naast me gezet om het te kunnen lozen.net eindelijk een uurtje kunnen slapen, maar nu weer wakker.
Ik dacht altijd dat ik een van de weinigen was die dat had bij keelpijn / verkoudheid. Dat speeksel lijkt dan wel in een waterval te veranderen heel irritant! En dan alleen tijdens het slapen natuurlijk.
Veel beterschap hopelijk ben je er snel weer bovenop
--
Jeetje wat slaap ik onrustig ik heb al een vermoeden maar het is wel irritant. De hele week slaap ik door en nu heeft mijn lijf daar geen zin in.
Zebrastreep schreef:Pff ik schrik me rot! In dit plaatsje lopen de vossen dus gewoon op straat. Ik lig in bed en ik hoor gewoon iets gegrepen worden en krijsen en paar minuten later het geluid van een vos.
Oh en ik baal dat ik niks zie ik vindt vossen erg mooi al jagen ze nu mij te stuipen op het lijf
Correctie: even wat geduld gehad en de vos liep precies langs het raam van mijn slaapkamer erg gaaf! En inderdaad een beest gegrepen wat wil ik liever niet weten
Berdien schreef:Dank voor alle lieve berichten! Het is een merrie, ze heeft zandkoliek. Klinisch niet eens zó slecht (behalve de duidelijke buikpijn) maar ze moet wel echt gaan poepen. Daarom dus idd nu ook verhuizen, door de stress en het schommelen is de hoop dat ze de boel lekker laat gaan.
Ben alleen wel zó nerveus voor hoe ik haar zo aantref. Wat een ellende, je liefste diertje zo akelig.
Urbanus schreef:Zebrastreep schreef:Pff ik schrik me rot! In dit plaatsje lopen de vossen dus gewoon op straat. Ik lig in bed en ik hoor gewoon iets gegrepen worden en krijsen en paar minuten later het geluid van een vos.
Oh en ik baal dat ik niks zie ik vindt vossen erg mooi al jagen ze nu mij te stuipen op het lijf
Correctie: even wat geduld gehad en de vos liep precies langs het raam van mijn slaapkamer erg gaaf! En inderdaad een beest gegrepen wat wil ik liever niet weten
In Londen ook, zaten ze gewoon rustig in onze tuin. Zo schattig.
Maar pokkeherrie als ze aan het paren waren.
Urbanus schreef:Hahahaha, dat zei ik gisteravond ook al tegen Zebrastreep! In Camden werd ik wakker van langsrijdend verkeer, in Clapham van de seksende vossen.Zebrastreep schreef:Pff ik schrik me rot! In dit plaatsje lopen de vossen dus gewoon op straat. Ik lig in bed en ik hoor gewoon iets gegrepen worden en krijsen en paar minuten later het geluid van een vos.
In Londen ook, zaten ze gewoon rustig in onze tuin. Zo schattig.
Maar pokkeherrie als ze aan het paren waren.
Mkango schreef:Hahahaha, dat zei ik gisteravond ook al tegen Zebrastreep! In Camden werd ik wakker van langsrijdend verkeer, in Clapham van de seksende vossen.