Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biks2

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 19:49

Haha ja ik denk ook dat ie kapper was :D

Omg hier net gevideobelt met iemand die echt heel erg onaantrekkelijk en slecht verzorgd was!! Foto’s waren zo vertekenend. Heel blij dat ik dit heb gezien. Echt in categorie monobrauw. Maar eh gesprek was op zich wel gezellig, kort gehouden.

@steenbok, er komt vast weer een moment dat je er ruimte voor hebt. Als je maar gelukkig bent toch?

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 20:51

Steenbok12 schreef:
Hier vannacht geslapen bij de gozer van 2 weken terug. Hem toen 3 x gezien die week. Fijn om even hoofd leeg te maken maar jeetje wat slaap ik toch slecht met iemand. Op bepaalde vlakken mis ik wel raakvlakken/connectie maar ergens wel fijn want maakt het idee FWB voor mij wel makkelijker.
Ik heb gisteren met de collega gesproken die met mijn ex aan het daten is. Dat was een heel fijn gesprek. Veel emotie bij beiden maar ergens merkte ik ook een soort medelijden en succes met mijn ex gevoel. Dus wel een stap vooruit maar merk dat ik van binnen wel echt op slot zit nu om iemand te leren kennen maar daar ook wel 'rust' bij voel even. Het is wel even goed zo. Zolang het maar goed gaat met mijn zoontje wanneer er iemand bij gaat komen van beiden kanten. Ondertussen beetje aan t swipen gewoon uit nieuwschierigheid wat er allemaal rondloopt maar ben benieuwd of ik de lat te hoog ga leggen voor een relatie ooit daardoor :')

Fijn iig even je hoofd leeg Steenbok. En loopt er nog wat rond bij het swipen? Ik vind het allemaal maar niks momenteel… maar ik via denk ik ook in een wat oudere vijver

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 20:52

Biks2 schreef:

Omg hier net gevideobelt met iemand die echt heel erg onaantrekkelijk en slecht verzorgd was!! Foto’s waren zo vertekenend. Heel blij dat ik dit heb gezien. Echt in categorie monobrauw. Maar eh gesprek was op zich wel gezellig, kort gehouden.

@steenbok, er komt vast weer een moment dat je er ruimte voor hebt. Als je maar gelukkig bent toch?

Er komt dus geen date? ik heb nog nooit gevideobelt, maar als ik dat zo hoor moet ik dat ook maar gaan doen

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:03

Sanne1977 schreef:
Biks2 schreef:

Er komt dus geen date? ik heb nog nooit gevideobelt, maar als ik dat zo hoor moet ik dat ook maar gaan doen

Nee komt er zeker niet. Vond het onverzorgde echt een afknapper

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:04

Ik heb de leeftijd tussen de 36 en 52 ingesteld. Ik ben zelf 44. Mijn ex man was 10 jaar ouder dan mij, eens kijken of ik nu een iets jonger iemand kan vinden :D . 1 van mijn 2 matches waar ik mee spreek wil graag iets afspreken, dus wordt vervolgd :)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:09

Dan is dat videobellen toch wel handig ja. Scheelt je weer veel tijd. (En frustratie wanneer je wel live had afgesproken :x )

Leuk Muronia! En grappig, ik had dezelfde leeftijds eis ingesteld! Gelukkig heb ik mijn vriend niet via Tinder, want die was er nooit doorheen gekomen (hij is 15 jaar jonger dan ik :') )

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:17

Ik heb 36-45 ik val op wat jongere mannen..welke regio zoek jij muronia? Ik beetje Flevoland/utrecht/gelderland

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:23

Ik heb de straal op 50 km staan en ik woon in Musselkanaal, dus zuidelijkste puntje van Groningen ongeveer. Ik krijg ook veel uit Duitsland en Drenthe.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:38

Ik had ook een Duitser van de week... knap lastig met mijn Duits _O- Dus ik ga meteen maar naar Engels over. Wel knap.

Sowieso allemaal knappe matches die praten, maar ik heb ff geen zin ofzo. Beetje terug in de realiteit na het nieuws van afgelopen weekend dat mijn oud buurman is doodgereden. Koppie even bij m'n oude buurkinders (mijn leeftijd). En super druk op het werk.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 21:46

Muronia schreef:
Ik heb de leeftijd tussen de 36 en 52 ingesteld. Ik ben zelf 44. Mijn ex man was 10 jaar ouder dan mij, eens kijken of ik nu een iets jonger iemand kan vinden :D . 1 van mijn 2 matches waar ik mee spreek wil graag iets afspreken, dus wordt vervolgd :)
Ik ben net 2 weken 36 <<) <<)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 22:34

Ah de date was echt niets. Ik vond hem niet aantrekkelijk en hij praatte zoveel. Ik was echt zovaak aan het afdwalen na een tijdje _O- hij vroeg mij nog wel mee naar huis maar ben hem gepeerd. Dat gebeurd niet vaak bij mij. Ik ben ook best verbaasd dat hij dat deed. Meestal als ik een date niet leuk vind word ik een super sarcastisch ijskonijn.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 22:40

Die hartslag en zindelijk zijn is toch niet voldoende dus :') _O-

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 22:48

Neeeee toch niet blijkt. Hij probeerde nog wel m'n hand vast te houden.
Hij zei ook meermaals dat hij is een soort kind nog is. Hij is 39 jongens.
Afbeelding

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 22:50

Wilde ie een schone luier?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 23:42

Omg hahaha. Ik lig dubbel.

Nu een match die dan zegt wat voor mooie tanden ik heb. Ik vind dat als openingszin echt niet aantrekkelijk en bijna overdreven gemaakt. Of zeur ik?

Citaat:
Hey, jij hebt echt fantastisch mooie tanden!

Of dit:
Citaat:
Oh dat is altijd interessant. Ik krijg zo bezoek en heb een best pittige werkdag gehad. Veel moeten leren en moeten oppakken.

En ik vind het zo fijn dat jij geen kinderen hebt! Ik dacht, mooie leuke vrouw, geen kids, perfect. En toevallig ook nog Brabants.

Ik ben ook een Brabander zonder kinderen. Al woon ik inmiddels net over de grens in Gelderland in het dorpje Haaften.

Even een kei harde mening: Kinderen van anderen zijn een blok aan je been en het beperkt je relatie enorm! Dus nein!

Als binnenkomer……..er was nog geen gesprek.

En deze vandaag:
Citaat:
Zet je je mooie lange haren ook in de shampoo zo voordat je naar bed gaat?

Complimenten dag :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 23:54

Zo meteen trouwen met alle drie :j _O-

Jezus wat een cringe :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 23:56

Ik moet echt dat boek gaan schrijven. _O-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 00:00

Maar serieus :=

Hoe moet je op zoiets reageren überhaupt, vooral die tweede :') nobody asked your opinion but thanks?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 00:18

*zwaait naar Haaften* :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 07:51

Ik zwaai mee naar Haaften. Jeetje hoe zoek je ze uit Zonnetje. Misschien trof je nu naast een kapper ook nog een tandarts? Die tweede lijkt me zeker niet het meest grote licht. Ik vind hier ook dat poezenplaatje van Raineri wel passend.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 08:09

Oké jullie vinden er ook iets van, ik dacht woww. Ik vond dat heftig dat over die kids. Iets als: egoïstisch, niet flexibel, geen empathie….moeilijk te omschrijven maar wel van het zegt iets over je persoonlijkheid als je dat zo ongevraagd neerknalt.

Ook als mannen in hun bio zetten dat ze recht voor hun raap zijn enzo. Bijna een excuus om alles maar te kunnen zeggen?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 08:14

Zonnetje81 schreef:
Oké jullie vinden er ook iets van, ik dacht woww. Ik vond dat heftig dat over die kids. Iets als: egoïstisch, niet flexibel, geen empathie….moeilijk te omschrijven maar wel van het zegt iets over je persoonlijkheid als je dat zo ongevraagd neerknalt.

Ook als mannen in hun bio zetten dat ze recht voor hun raap zijn enzo. Bijna een excuus om alles maar te kunnen zeggen?

Ik kan duidelijkheid alleen maar waarderen. En daarnaast ben ik het met hem eens ook nog.
Ik was ook bewust op zoek naar een man zonder kinderen en kinderwens en sprak dat ook altijd binnen een minuut uit. Weet ten minste iedereen waar hij aan toe is.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 08:17

Zonnetje81 schreef:

Het is vooral dat ongevraagd neerknallen als het gesprek er niet eens naartoe ging.
Ben het zelf wel met hem eens, heb ook weleens "nee bedankt" gezegd omdat iemand kinderen had, en ben blij dat mijn vriend ook geen kinderwens heeft.
Heeft overigens niks te maken met geen empathie hebben, ben echt dol op mijn neefjes. Maar ik zou zelf geen kind (eigen of van partner) in mijn leven willen hebben.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 08:30

Hoe zijn de kinderen van een ander een blok aan je been?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 08:31

Maar die mening hoef je toch niet zo neer te knallen zonder dat erom gevraagd wordt? Hij weet helemaal niet hoe ik erin sta. Dat in mn profiel staat geen kids en geen wens zegt niks over hoe ik erin sta. Ik zou kinderen van een ander totaal geen probleem vinden. Ik werk mer kinderen. Ik ben de leukste tante van alle kids.

Met speeddaten ook al een oh fijn je hebt geen kids. Ik zeg heb je wel iets met kinderen? Maar zn neefjes hoefden ook niet te komen logeren. Dan ben ik meteen klaar….

Ik heb dieren die zijn ook een blok aan je been. :+