Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 21:03

Het is niet echt ergeren, maar ik volg Grant Cardone op Insta. Ineens werd ik toegevoegd door een vriendelijke vent.Hij vroeg en na twee berichten naar mijn nummer, die ik uiteraard niet heb gegeven. Na een Reverse Google search kwam ik er achter dat hij een Catfish is die mensen oplicht om bitcoins te kopen via hem. Ik heb hem gerapporteerd.
En ik heb de man van wie de foto’s zijn ook even een berichtje gedaan.
Spoiler:
https://instagram.com/micheal_jonespro?utm_medium=copy_link

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 21:59

Will Smith. :roll:

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 22:48

Aan mezelf, dat ik 1,5 uur geleden al naar bed had gemoeten maar weer aan de bank geplakt zit _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 23:06

Annet_Dottie schreef:
Aan mezelf, dat ik 1,5 uur geleden al naar bed had gemoeten maar weer aan de bank geplakt zit _O-

Oh jij ook al :') hier nog een

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 00:16

Heb het zo benauwd, kan niet slapen :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 01:58

Bellende bovenbuurvrouw. <3

Maar ik heb geen koorts meer. Wat betekent dat als ik morgen geen nieuwe klachten krijg ik vrijdag naar m’n huis mag. <3

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 05:43

De wekker. Dit voelt niet ok

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 06:00

poedersuiker zomertijd

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 06:01

Rawr schreef:

Idem. Wat heeft hem bezield om zo te doen? Echt niet ok.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 06:17

Dat elke keer als ik optijd uit bed moet en dus optijd moet slapen (rond 12u, ipv rond 2) ik een soort blokkade in m'n hoofd krijg en gewoon niet kan slapen waardoor ik telkens maar 4uur slaap heb. :\

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 06:21

Normaal rij ik op vrijdagavond paard. Nu heb ik gister een lesje ingehaald. Mijn hoofd moet er nog even aan wennen dat het nu geen weekend is.
Ik werd vanochtend wakker met: "ja! Weekend! O heerlijk!. Wacht. Waarom gaat mijn wekker? O. Ships."

Nog bijna een hele werkweek te gaan..

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 06:26

poes schreef:
Rawr schreef:

Wat bezielt die ene grappenmaker om zulke grappen te maken?

Ik snap niet waarom er zo’n ophef over Will Smith is, tuurlijk, ja, geweld is nooit de oplossing. Maar omdat het nu openlijk gebeurt, valt iedereen er over. De aandacht ligt nu op Will Smith terwijl in mijn ogen de aandacht op de actie van die andere gast moet liggen. Omdat zulke grappen blijkbaar nog steeds heel normaal worden gevonden. En daar ben ik het niet mee eens.

Maar ok, dit is geen discussietopic, dus ik zal het hierbij laten.

Ik erger me aan de kou van vandaag. M’n vest moet eigenlijk in de was maar anders heb ik het zo koud.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:00

Mensen die plannen op het laatste moment veranderen wat ook een grote impact heeft op mij. Ik heb autisme en kan daar dus zo niet tegen en schiet dan meteen in de stress. |o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:04

poes schreef:
Rawr schreef:

Actie - reactie. Geweld is niet oke, echter zo’n “ grap “ op een groot openbaar podium kan ook echt niet.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:06

Druk in de trein en 85% zit te snotteren/te hoesten. :r

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:11

Will Smith gaf hen een klap met de vlakke hand. Niet met de vuist. Kans is dan aanzienlijk kleiner iemand te verwonden.
Hoort het. Nee.
Kan ik het me voorstellen als iemand denkt grappig te zijn over de ziekte van iemand. Ja.

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:16

Ah joh eerst een beetje zitten lachen om de grap, maar als je ziet dat je vrouw een zure bek trekt ga je een tik uitdelen en lopen vloeken.

Er zijn zoveel manieren om aan te geven dat je een grap niet oké vindt. Slaan en vloeken hoort daar niet één van te zijn. Zoiets verwacht je bij een Tokkie verjaardag ipv bij de Oscars. Maak een statement om bewustwording te creëren, vraag de grapjurk een donatie te doen aan onderzoek gerelateerd aan de ziekte, maar niet dit.

Wel een goede manier om aandacht te krijgen. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:18

Tja, ik erger mij al een tijdje aan de humor van vandaag de dag. Je kunt eens lachen met iemand zoals een oudere komiek deed. De nieuwere lichting gaat een stap verder. Beledigen en gewoon er los over gaan. Iemand in de grond stampen. Waar er vroeger werd gelachen met neem nu iemand die de koers won. Dan gingen er grapjes gemaakt worden a la: Hij was weer niet te stoppen hé. Al die rode lichten heeft hij ‘niet gezien’. (En dan met een heel verhaal en context er rond) Nu wordt er gram gehaald op de kap van een vrouw die openlijk al heeft toegegeven hier zwaar depressief over te zijn geweest en er nog mee te worstelen. Er zijn grenzen voor dergelijke ‘grappen’. Je weet dan maar al te goed dat je iemand kwetst.

Had hij daarvoor mogen slaan? Nee. Maar het is wel tijd dat er wordt beseft dat niet met alles kan gelachen worden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:19

MarlindeRooz schreef:
Bellende bovenbuurvrouw. <3

Maar ik heb geen koorts meer. Wat betekent dat als ik morgen geen nieuwe klachten krijg ik vrijdag naar m’n huis mag. <3

Tipje blijf je gewoon rustig houden een paar dagen.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:21

Moestuin schreef:
Tja, ik erger mij al een tijdje aan de humor van vandaag de dag. Je kunt eens lachen met iemand zoals een oudere komiek deed. De nieuwere lichting gaat een stap verder. Beledigen en gewoon er los over gaan. Iemand in de grond stampen. Waar er vroeger werd gelachen met neem nu iemand die de koers won. Dan gingen er grapjes gemaakt worden a la: Hij was weer niet te stoppen hé. Al die rode lichten heeft hij ‘niet gezien’. (En dan met een heel verhaal en context er rond) Nu wordt er gram gehaald op de kap van een vrouw die openlijk al heeft toegegeven hier zwaar depressief over te zijn geweest en er nog mee te worstelen. Er zijn grenzen voor dergelijke ‘grappen’. Je weet dan maar al te goed dat je iemand kwetst.

Had hij daarvoor mogen slaan? Nee. Maar het is wel tijd dat er wordt beseft dat niet met alles kan gelachen worden.

+:)+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:23

[***] schreef:
Heb het zo benauwd, kan niet slapen :(

Lag dus niet aan mij.

En ik kan Will Smith heel goed begrijpen. Misselijke grapjes maken over de ziekte van zijn vrouw.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:24

Kom op, het zijn allebei mannen toch?
Als je een poedersuiker over iemands vrouw maakt, zeker als zij daar zelf bij is, dan moet je er rekening mee houden dat hij kan reageren.

Daarbij was het ook nog eens met de vlakke hand (paper beats rock), dus geen blijvende schade.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:26

Will Smith lachte eerst heerlijk om deze grap....

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:27

Teckel doet weer een tantrum. Als ik me vanmiddag beter voel toch maar even een groter rondje voor ik gek van hem word. :=

Hij wil ook steeds op m’n hand / arm / voet rijden. Dat doet hij niet met voldoende beweging.

En ja ik heb geapporteerd / 2x hersenwerk gedaan gisteren.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 07:29

LaPluche schreef:
Will Smith lachte eerst heerlijk om deze grap....

De meeste mensen lachen in eerste instantie mee met comedians. Dat hoort zo... Paar seconden later valt vaak het kwartje pas in wat er echt gezegd werd.
Dan reageert hij ook nog niet. Pas toen rock zei goede grap ging het te ver.