paars schreef:Dank voor de honden uitleg! Leerzaam. Social mediaen de pieskrant
Mijn man noemt het "pistagram", "oliebol" en "faecesbook". Werkt ook

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cerosa schreef:Wellicht heeft de hond een ritme opgepikt. Vaak, als ik me uitrek, ga ik daarna over tot actie, bijvoorbeeld van de bank af om naar buiten te gaan. Dat weet mijn hond ook, dus die gaat ook van rust over naar actie. En daar hoort uiteraard eerst uitrekken bij
fleurtjeuh schreef:Ik hoorde gisteren op de radio dat het verbranden van de koran is toegestaan in nederland en dat het valt onder het demonstratierecht als ik het me goed herinner.
Geldt dit ook voor de bijbel? Of andere religieuze boeken waarvan ik de naam niet weet?(heeft het jodendom een boek?)
c_alsemgeest schreef:fleurtjeuh schreef:Ik hoorde gisteren op de radio dat het verbranden van de koran is toegestaan in nederland en dat het valt onder het demonstratierecht als ik het me goed herinner.
Geldt dit ook voor de bijbel? Of andere religieuze boeken waarvan ik de naam niet weet?(heeft het jodendom een boek?)
Ja, je mag elk religieus boek als demonstratie verbranden hier in NL. Of het nou de Torah, nieuwe testament of Veda's zijn... ook landelijke of geloofs vlaggen... overal mag de fik in![]()
Of het zin heeft en wat je er mee bereikt is een 2e.
Nikass schreef:[ [url=m/8VHAt9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor welk formaat foto's is dit album? Het staat er niet bij. Kan ik er vanuit gaan dat het 13x18 is?
Jet schreef:Nikass schreef:[ [url=m/8VHAt9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor welk formaat foto's is dit album? Het staat er niet bij. Kan ik er vanuit gaan dat het 13x18 is?
https://www.amazon.nl/Hama-Fotoalbum-Bl ... 8c24b&th=1 , hier staat bij voor 100 foto's van 13 x 18.