Misschien heeft het daarmee wel te maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Pandora2 schreef:Waarom zou een winkel in godsnaam mondmaskers verbieden ?![]()
En hoe wordt dat dan aangeduid ?
Ik krijg bijzondere gedachten nu over het soort 'winkel' ...
Ik vind het vooral bijzonder dat zoiets altijd bij Karuna voorkomt, ik heb er werkelijk nog nooit iemand over gehoord.. Wel over winkels die het minder nauw nemen, maar die het verbieden, neh..
Huertecilla schreef:SusanH schreef:De Britten kunnen wel weer naar de pub.
Wij al veel eerder
En inmiddels nog veel meer.
Nu tot 24.00, disco, nachtclubs e.d. tot 02.00.
Wel alles gereduceerd forum dus ook door de week als je dineren wil even plannen en eventueel reserveren.
Sizzle schreef:Hopelijk gooit de India stam niet nog even snel roet in het eten.
DuoPenotti schreef:Relaxed schreef:
Ik vind het vooral bijzonder dat zoiets altijd bij Karuna voorkomt, ik heb er werkelijk nog nooit iemand over gehoord.. Wel over winkels die het minder nauw nemen, maar die het verbieden, neh..
Hier zie ik nog iedereen met een mondkapje, laat staan een verbod.
Van grote feesten heb ik ook nog niet gehoord.
Sizzle schreef:Die mutant is al overal en toeristen zijn ook al weer overal. Dat nog buitenhouden is een illusie, gewoon hopen dat de verspreiding net wat minder snel gaat dan het inenten.
karuna schreef:Hier zaterdag de eerste gehad, 18 juni nummer 2. 5 weken ertussen. Pfizer.
Versoepelingen meteen flink veel ook. Terwijl de rioolwatermeting na afgelopen weken een fikse daling te hebben gehad ook weer heel fors toeneemt afgelopen dagen. Maar ja niet heel onverwachts gezien het gedrag van mensen
karuna schreef:Versoepelingen meteen flink veel ook. Terwijl de rioolwatermeting na afgelopen weken een fikse daling te hebben gehad ook weer heel fors toeneemt afgelopen dagen. Maar ja niet heel onverwachts gezien het gedrag van mensen
fokfanaat schreef:karuna schreef:Versoepelingen meteen flink veel ook. Terwijl de rioolwatermeting na afgelopen weken een fikse daling te hebben gehad ook weer heel fors toeneemt afgelopen dagen. Maar ja niet heel onverwachts gezien het gedrag van mensen
waar heb je die informatie vandaan? laatste wat ik kon vinden was van 3-9 mei
[ [url=m/mYaJkk.jpg]Afbeelding[/url] ]
karuna schreef:Nee gedrag als in gewoon hele huizen vol visite. Een winkel waar mondkapjes verboden zijn (met mondkapje was je niet welkom, dus omgedraaid, al is het reparatieonderdeel niet online te bestellen ter vervanging van iets dat nu kapot is) en de eigenaar al hoestend en niezend in zijn hand klanten bediend.(die gemeente gaat nu ook niet echt lekker kwa besmettingen nog steeds) Familiegroepen duidelijk niet een huishouden die op elkaar gestapeld met een hoestend en niezend kind ertussen gaan picknicken. Dat soort erg onverantwoord en nu nog steeds verboden gedrag.
bigone schreef:karuna schreef:Hier zaterdag de eerste gehad, 18 juni nummer 2. 5 weken ertussen. Pfizer.
Versoepelingen meteen flink veel ook. Terwijl de rioolwatermeting na afgelopen weken een fikse daling te hebben gehad ook weer heel fors toeneemt afgelopen dagen. Maar ja niet heel onverwachts gezien het gedrag van mensen
Zo, je bent wel een expert, die rioolwatermetingen fluctueren elke keer, overal. En zo hoog zijn ze niet en de cijfers daarvan lopen een dikke week achter. Het kan een signalering aangeven, veel kinderen die op school plassen en geen symptomen hebben plassen ook Corona uit. Dus jouw waarneming dat dit in verband staat met het niet meer aan de regels houden is dikke bullshit , iets met klok en klepel.