Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 06:50

Aan onze demente oude hond van 14. :+

Op het moment weer van het padje af. Onzindelijk en plast zodra hij op staat. Verdwaasd kijken en dralen.
Hij houdt mij de halve nacht uit m'n slaap. Want ik dweil me suf of loop met hem buiten. Blijf zijn bed constant in de wasmachine stoppen.

Dat houd een paar dagen aan en dan is hij ineens weer helderder van geest en weer zindelijk.

Beestje kan er niets aan doen. Maar ik heb mijn slaap zo hard nodig dus ik word hier stront chagrijnig van.

LiannePuthzy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 08:37

Dat ik mij afvraag dat topsporters (voetballers in iedergeval) wel gewoon mogen trainen

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 08:51

fohadie schreef:
Ik erger me aan al die afkortingen op Bokt. Het worden er steeds meer! Soms heb ik echt moeite om een topic te volgen met al die afkortingen omdat ik geen idee heb waar ze het over hebben.

Hoe moeilijk is het om woorden helemaal te typen?

Ik heb het over afkortingen als: vph, pg, ha, da, dl,zl en een gv. (Goeie vriend.) Dit is nog maar een klein voorbeeldje.

Ik vind het vooral stom als mensen gebruikersnamen van andere Bokkers afkorten. HD, KBK, CA. Kan er even niet meer bedenken maar vind echt dat dat vaak gebeurt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 09:07

Balenciaga schreef:
fohadie schreef:
Ik erger me aan al die afkortingen op Bokt. Het worden er steeds meer! Soms heb ik echt moeite om een topic te volgen met al die afkortingen omdat ik geen idee heb waar ze het over hebben.

Hoe moeilijk is het om woorden helemaal te typen?

Ik heb het over afkortingen als: vph, pg, ha, da, dl,zl en een gv. (Goeie vriend.) Dit is nog maar een klein voorbeeldje.

Ik vind het vooral stom als mensen gebruikersnamen van andere Bokkers afkorten. HD, KBK, CA. Kan er even niet meer bedenken maar vind echt dat dat vaak gebeurt :')

Ja daar erger ik me soms ook aan.

Wat is vph??? -O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:30

LiannePuthzy schreef:
Dat ik mij afvraag dat topsporters (voetballers in iedergeval) wel gewoon mogen trainen

Vraag je je af OF ze weer mogen trainen of WAAROM?

ProfVoetballers mogen nu met bepaalde restricties trainen. Omkleden en douchen moeten ze thuis doen, niet het hele team mag bijelkaar komen, slechts een paar man per keer. En ook hier geld anderhalve meter. Ik meen dat ze ook van te voren getest worden, maar dat weet ii niet zeker.

Andere sporten weet ik niet.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:49

Het buurkrijsje :\. Ze is weer thuis en vanaf vanmorgen is het al blehr krijs jank jank schreeuw. Ik heb echt medelijden met haar moeder.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:54

fohadie schreef:
LiannePuthzy schreef:

Vraag je je af OF ze weer mogen trainen of WAAROM?

ProfVoetballers mogen nu met bepaalde restricties trainen. Omkleden en douchen moeten ze thuis doen, niet het hele team mag bijelkaar komen, slechts een paar man per keer. En ook hier geld anderhalve meter. Ik meen dat ze ook van te voren getest worden, maar dat weet ii niet zeker.

Andere sporten weet ik niet.

Waarom inderdaad

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 10:57

Buren die alweer klussen, boren en timmeren zucht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 11:02

Mensen die privé-gesprekken (whatsapp) gaan delen met anderen.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 11:26

Vechten met mijn depressie |o

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:47

Mensen die 80 rijden op een 100-weg

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 12:57

M'n oma die kritiek heeft op mensen die naar de IKEA gaan, maar vervolgens wel leuk verteld dat ze met iemand van haar appartementencomplex naar de Intratuin is gegaan >;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:27

Fireheart schreef:
Mensen die 80 rijden op een 100-weg

Of 60 op een 80-weg. Gisteren eentje, en nog slingeren ook. Als daar geen alcohol in zat, weet ik het ook niet meer.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:42

Of met 101 km een auto/vrachtauto inhalen die 100 km rijdt..... en dan daarna nog kilometers op de linkerbaan blijven rijden -:(-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:44

Electra63 schreef:
Of met 101 km een auto/vrachtauto inhalen die 100 km rijdt..... en dan daarna nog kilometers op de linkerbaan blijven rijden -:(-

Oh die is ook zo kansloos hè. _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:50

Electra63 schreef:

Vroeger toen we nog 120 mochten, als ze eindelijk weer rechts reden en ik hun wilde gaan inhalen, trapten ze weer op het gas naar 120...

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:07

Niobe schreef:
Electra63 schreef:

Vroeger toen we nog 120 mochten, als ze eindelijk weer rechts reden en ik hun wilde gaan inhalen, trapten ze weer op het gas naar 120...

Ja, die heb je er ook bij.... en sommigen willen zeker niet door een vrouw ingehaald worden. ;)

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:07

Whale schreef:
M'n oma die kritiek heeft op mensen die naar de IKEA gaan, maar vervolgens wel leuk verteld dat ze met iemand van haar appartementencomplex naar de Intratuin is gegaan >;)

Oh, mijn tante is er ook zo een: 'Winkelen is helemaal niet leuk meer zo en ik ben maar naar de Bruna gegaan in plaats van de lokale boekhandel want daar mag je tenminste alle boeken aanraken en in bladeren'. Die heeft na zes weken het principe THUISBLIJVEN nog steeds niet door geloof ik -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 14:09

Electra63 schreef:
Niobe schreef:

Ja, die heb je er ook bij.... en sommigen willen zeker niet door een vrouw ingehaald worden. ;)

Hahaha ja, dat vermoeden heb ik ook vaak

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 15:04

Ik was aan het wandelen en stak een weg over toen er ineens naar me werd getoeterd door een auto die stond te wachten. Ik ging even verhaal halen en vroeg waarom de vrouw achter het stuur dat deed, krijg ik JA IK WACHT OP JOU MET OVERSTEKEN MAAR JE LOOPT ZO LANGZAAM

...

Waarom zijn mensen zo :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 15:06

Foaly schreef:
Whale schreef:

Oh, mijn tante is er ook zo een: 'Winkelen is helemaal niet leuk meer zo en ik ben maar naar de Bruna gegaan in plaats van de lokale boekhandel want daar mag je tenminste alle boeken aanraken en in bladeren'. Die heeft na zes weken het principe THUISBLIJVEN nog steeds niet door geloof ik -O-

Prima hoor dat ze naar de Intratuin gaat, maar ga dan niet klagen als andere mensen dan naar de IKEA gaan :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 18:11

Al die 'Pietje Puk is jarig'-topics. Who gives a oliebol?!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 18:13

Captain schreef:

Inderdaad :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 18:18

Captain schreef:

_/-\o_ _/-\o_

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 18:26

Captain schreef:

Dit dus. Er was een algemeen topic voor toch? :o