Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurora schreef:Oke, even geen marktplaats ervaring, maar omdat er hier waarschijnlijk wel enige ervaring is met pakketjes uit het buitenland, even een vraagje: een goede vriend van me heeft een pakketje naar me verstuurd vanuit Duitsland via DHL. Hij heeft "per ongeluk" vergeten een verzending met track & trace te doen, dus ik heb geen flauw benul waar het pakketje zich bevind.
Iemand enig idee hoelang het verzenden met DHL van DE naar NL duurt? Hij heeft het vorige week vrijdag verzonden.
marleen_usar schreef:Als iemand niet reageerd wat doen jullie dan, ik reageerde op een vakantie huisje. Ik kreeg een reactie en daar reageerde ik op terug maar ik heb niks meer terug gehad. Dat is nu zo.n 2 weken geleden.
Vjestagirl schreef:marleen_usar schreef:Als iemand niet reageerd wat doen jullie dan, ik reageerde op een vakantie huisje. Ik kreeg een reactie en daar reageerde ik op terug maar ik heb niks meer terug gehad. Dat is nu zo.n 2 weken geleden.
Geen hand vol maar een land vol.. Op naar de volgende
Daan13 schreef:.
Nou,ik lig bij de brievenbus schreef ze.
*Knip"
Krijg ik reactie terug ; de tent staat opgezet bij de brievenbus
Daan13 schreef:Daan13 schreef:.
Nou,ik lig bij de brievenbus schreef ze.
*Knip"
Krijg ik reactie terug ; de tent staat opgezet bij de brievenbus
Vandaag stuurde de kampeerster dat het pakketje was binnen gekomen en dat ze er blij mee is dus ik bedank haar voor het berichtje en wens haar er veel plezier mee.
- het gaat om een haarverzorgings product-
Stuurt ze terug ; mijn haar kan het nu wel gebruiken na een weekend kamperen!
Ik vind dat echt humor