ASMR is k*t 
Voor de (waarschijnlijk weinigen) die niet weten wat het is:
Citaat:
ASMR wordt meestal als aangenaam en rustgevend ervaren en kan opgewekt worden door bepaalde visuele, auditieve of tactiele prikkels, waaronder zacht gefluister, het gekraak van bepaalde voorwerpen, het geluid of gevoel van bepaalde activiteiten
Gezien alle video's, tiktok's en insta posts... gewijd aan ASMR stimulerende activiteiten, lijkt het heel populair te zijn, en is mijn mening dus unpopular.
Maar ik ga er ècht heel slecht op.
Vooral de "fluister" filmpjes of bv lipstick opdoen filmpjes...
Ik kàn er echt niet tegen. 
Ik krijg echt meteen een heel zenuwachtig, bijna paniekerig en misselijk makend gevoel waarbij ik de fluisterede persoon het liefst wil een poffert op zijn of haar neus wil geven zodat het op houdt.
Waarom? Echt geen idee... maar ik kan echt niet langer dan een paar seconden naar zoiets luisteren of een filmpje er over kijken. De visuele filmpjes gaan nog wel, maar ook daarbij komt er soms een wat zenuwachtig gevoel op, omdat het dus nooit "klaar" kan zijn.
Maar vooral de auditieve filmpjes, waarbij fluisteren echt met stip op 1 staat.
Fluisteren en zulke geluiden irl kan ik dan weer prima tegen gek genoeg... ik heb bv ook geen misofonie of iets ander met of tegen geluiden.