Wow Margoo, hij heeft je heel erg aan het lijntje gehouden. Wat een ontzettend lage streek. Ik hoop dat je nu niet verdrietig bent om hem

. Heel erg sneu voor jou en echt waardeloos gedrag van hem.
@Silly; Ik heb met je te doen. Wat een rot situatie. Zoals je overkomt houd je jezelf goed sterk. Ben je nog wel bij je paard geweest?
@Monody; IRL iemand tegenkomen is zeker veel fijner! Ik denk wel dat het kan via Tinder alleen de focus is er niet zo in het algemeen denk ik. Jammer van je date, rare communicatie. Bedenk maar zo dat hij dan in een verder stadium wss ook niet goed was in communiceren.
@Fem; Wat een aparte eerste date, super leuk! En was hij een beetje fotogeniek? Fijn dat het zo goed voelde zeg, wauw! Ik word er blij van.
@sneeuwvlok; Je denkt inderdaad teveel na, haha. Je gaat gewoon wat tijd met iemand besteden en je zit nergens aan vast. Het is nu corona dus ter begroeting maakt dat het makkelijk, op afstand zeg je je naam, steek desnoods voor de vorm je hand een beetje op. Ik moet zeggen dat ik ook bijna nooit zin heb in de eerste date, maar dat loopt meestal gedurende de date wel los. Hoe ging het?? Ik ben nieuwsgierig!