Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Een collega (een van de bakfiets brigade) van ons zat de hele tijd op te scheppen hoe CO2 neutraal ze wel niet was... dat vegan THE WAY TO LIVE!!!!! is... heel epistel tegen iedereen.
Heb het even laten gaan, en daarna gemeld dat wat zij ook zal doen en hoe "groen" zij ook zal leven, zij het qua zorg voor een lagere Co2 uitstoot e.d. het nooit van mij zou winnen.
Ik werd glazig aangestaard, en ze wilde al bijna naar mijn auto wijzen op het parkeer terrein.
Tot ik vertelde dat zij 4 vervuilende goblins op de aardkloot had gedropt die ieder op hun beurt gaan vervuilen, verbruiken en uitstoten... en dat het na mij op houdt... beter kan niet
En stil was het, kon ik weer genieten van mijn broodje filet american
sanso schreef:Ik heb vaak het idee dat vega(n) zijn vooral uit het milieu oogpunt voorkomt. Wel een beetje hypocriet om dan een of meerdere kinderen te hebben.
c_alsemgeest schreef:Een collega (een van de bakfiets brigade) van ons zat de hele tijd op te scheppen hoe CO2 neutraal ze wel niet was... dat vegan THE WAY TO LIVE!!!!! is... heel epistel tegen iedereen.
Heb het even laten gaan, en daarna gemeld dat wat zij ook zal doen en hoe "groen" zij ook zal leven, zij het qua zorg voor een lagere Co2 uitstoot e.d. het nooit van mij zou winnen.
Ik werd glazig aangestaard, en ze wilde al bijna naar mijn auto wijzen op het parkeer terrein.
Tot ik vertelde dat zij 4 vervuilende goblins op de aardkloot had gedropt die ieder op hun beurt gaan vervuilen, verbruiken en uitstoten... en dat het na mij op houdt... beter kan niet
En stil was het, kon ik weer genieten van mijn broodje filet american
MarlindeRooz schreef:Ik fietse gister door de hipsterbuurt heen. En daar was een jong geboren, genaamd “Fos”. Zusje gaat Flinder heten ofzo??? Want Vos met een V is niet apart genoeg??
Mars schreef:Precies, geen kind op de wereld zetten is mileubewuster dan niet meer vliegen, geen vlees eten etc. Maar wij mogen daar niets over zeggen van de moekes want geen kinderen nemen is voor ons geen opoffering dus we doen ook niks goeds voor t milieu