Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 22:53

Dan zou ik voor d'r onder gaan, lekker chilll :')

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 22:54

Met deze hitte is de zeester niet zo'n slecht idee nee. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 00:43

Huh H. is toch getrouwd? Ken zijn schoonvader wel. :+
Laatst bijgewerkt door Warboel op 26-07-18 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 06:15

Niet meer dus blijkbaar :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 06:17

Storm schreef:
Oh God, die ken ik zelfs!

Het moet trouwens wel heel erg met je zijn, als je in de paardenwereld geen leuk meisje weet te strikken...

Edit: volgens zijn Facebook is hij nog getrouwd.

Nou misschien wil hij bewust geen paardenmeisje ;)
Vind dat een beetje een nare opmerking imo :+

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 06:44

Ik hoor ook veel mannen die een beetje huiverig zijn voor een paardenmeisje. Of meer voor een paard wat op nr 1 staat :')

En dat snap ik ook wel eerlijk gezegd. Ik heb dat zelf met voetbal. Krijg daar echt de kriebels van! Maar meer omdat het bij mn ex nooit normaal kon en zijn teamleden veelal simpele zielen waren.. daar zit ik echt niet op te wachten.

Zelf zou ik best een paardenman willen hoor. Maar hoeft niet per se.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 06:50

Maar Sophie, bij iemand als H. staan de paarden ook op 1, het is immers zijn werk.. Dan denk ik eerder dat het lastig is om iets met een niet-paardenmeisje te beginnen..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 06:53

Nou sorry hoor maar mijn werk staat niet op nummer 1.... dus zeggen dat het automatisch op nummer 1 staat klopt natuurlijk ook niet. Denk dat het nooit gezond is als een paard op nummer 1 staat. Tuurlijk is een eigen paard belangrijk, maar het leven gaat om balans vinden. :) Maar goed we dwalen af.

Ik vond meer de opmerking "het is wel erg met je" een denigrerend. Als je geen partner kan vinden is het nooit "erg met je", je weet niet waarom het niet lukt........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 06:57

Mijn werk staat ook echt niet op 1 :+ Maar ik kan me voorstellen dat dat bij werk als dat van H. automatisch wel een beetje zo is.. Immers eigen bedrijf, nodige risico qua gezondheid en ook in je weekenden ben je automatisch met die beesten bezig, concours enz.. Het is gewoon een hobby/werk combi die denk ik bij veel wel op 1 staat..

De opmerking van Storm vond ik idd ook een beetje ongepast, hij mag net zo goed als ieder ander gewoon Tinderen lijkt me ;)
Laatst bijgewerkt door Warboel op 26-07-18 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 07:01

Mijn vriend heeft dubbel pech als ik het zo lees :Y)

Paardenmeisje en fanatiek voetbalsupporter :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 07:44

Sinds wanneer kun je Vitesse voetbal noemen? :') *rent*

Denk dat behoorlijk wat mannen graag een vriendin die geen hekel aan voetbal hebben zouden hebben :')

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 07:47

Heb voor mijn ex 3 jaar een seizoenkaart gehad.
Van die Brabants rood witte
Was om m op zijn plek te houden inkt stadion , was t zat elke keer te wachten of ie thuis kwam na de match of in t ziekenhuis zat of opgepakt was vanwege rel maken.
Zelfs mee uit wedstrijden geweest .
Heb er een beetje een afkeer tegen gekregen.
Dat voetbal.
Wat een ellende vanwege een spelletje zeg

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 07:52

Exitium schreef:

Denk dat behoorlijk wat mannen graag een vriendin die geen hekel aan voetbal hebben zouden hebben :')

Op de 1 of andere manier tref ik 9 van de 10 keer mannen die niks om voetbal geven _O- Terwijl ik zelf wel van voetbal houdt. :+ Er zijn dus nog best veel mannen die er niet van houden.
Maar goed alles in extreme zou ik niet willen, een paardenman die zijn paard op 1 zet ook niet, een vent die voetbal op 1 zet ook niet..... Lijkt me niet helemaal gezond :=

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 08:05

Mijn paarden stonden absoluut wel op 1 :j Is als vrijgezel ook niets mis mee vind ik. Tijdens een relatie zal het wellicht anders zijn, maar ze blijven (bleven) wel een heel belangrijk onderdeel van mijn leven. Maar ja, ze zijn nou allebei dood :+ en de jaarling is heel lief maar heeft toch nog niet die positie.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 08:14

Herkenbaar. Ik trof ook vaak mannen die niks met voetbal hadden. Die snapten niks van mijn fanatisme. Mijn vriend vindt het soms ook wel lastig. Ga iedere dag na het werk naar mijn paardjes om te verzorgen en dan wil ik ook nog het liefst alle wedstrijden vanuit het stadion zien. Uitwedstrijden skip ik nu vanwege de kosten maar voorheen was het dus ieder weekend weg. Hij heeft maar een seizoenkaart genomen en gaat gezellig mee (zelf is ie voor pec zwolle). Soms helpt hij zelfs mee schilderen van een nieuw spandoek. Dit jaar moet ik Pec Vitesse bekijken met hem en zijn vrienden in het thuisvak. Gaat een uitdaging worden :')

Maar goed. Voordeel is dat ik hem ook vrij laat en hem lekker laat genieten van zijn dingen. Moet ook kunnen

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 09:19

Zinzi_jewel schreef:
Van die Brabants rood witte

TOP Oss? :+

Yonker schreef:
Exitium schreef:

Op de 1 of andere manier tref ik 9 van de 10 keer mannen die niks om voetbal geven _O- Terwijl ik zelf wel van voetbal houdt. :+ Er zijn dus nog best veel mannen die er niet van houden.
Maar goed alles in extreme zou ik niet willen, een paardenman die zijn paard op 1 zet ook niet, een vent die voetbal op 1 zet ook niet..... Lijkt me niet helemaal gezond :=

Er zullen genoeg mannen zijn die geen voetbal kijken, maar het is onder mannen wel een stuk populairder als je naar bijvoorbeeld de ledenverdeling van de KNVB kijkt. Zo'n 80-85% van de leden zijn mannen.

En zeker eens met het laatste. Ik kijk als het even kan wel, gisteren ook bij vlagen zitten genieten, maar echt niet ten koste van alles. Tenzij het hele bijzondere wedstrijden zijn (NL op de WK's 4 en 8 jaar terug, EL-finale van Ajax twee jaar terug, dan hou ik er wel rekening mee dat ik wil kijken. Maar ten koste van alles, echt niet.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 09:23

Owwwwwww ja gisteren zo genoten <3
Oke terug on topic, sorry _O-

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 10:30

Relaxed schreef:
Maar Sophie, bij iemand als H. staan de paarden ook op 1, het is immers zijn werk.. Dan denk ik eerder dat het lastig is om iets met een niet-paardenmeisje te beginnen..

Dat weet ik wel zeker. Mijn opmerking sloeg overigens op mannen in het algemeen. Dat zijn vaak geen paardenliefhebbers. Ik heb 10 jaar een relatie gehad met een paardenman. Het delen van dezelfde passie is heel fijn vind ik.
Laatst bijgewerkt door Warboel op 26-07-18 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 12:00

Ik ben voor Nac en mn vriend super fanatiek supporter van Willem II :+
Wel vinden we de concurrentie leuk en kunnen we er om lachen, ben ook al eens mee geweest naar een thuiswedstrijd van Willem II.

Edit, overigens heb ik momenteel geen paard maar mocht die nu komen, staat mijn paard zeker niet op 1. Wel moet en zal mijn vriend me 100% steunen bij iedere keuze omtrent en zal hij zich er zo veel mogelijk in interesseren. Maar moest ik kiezen tussen een avondje minder paarden voor mijn vriend doe ik dat direct.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 13:09

Moderatoropmerking:
Ik heb een foto uit het topic verwijderd. Het is niet de bedoeling, en ook niet erg netjes, om zonder toestemming van die persoon een foto hier te plaatsen en te bespreken.

*Edit* 26/07 21:30; na overleg met het team hebben we besloten om de namen ook even onherkenbaar te maken, aangezien het op deze manier makkelijk te achterhalen is om wie het gaat.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 21:47

Nou mijn sleepover ging niet door. Hij haakte om nogal vage redenen af, ben er direct klaar mee. Dat gedoe heb ik geen zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 22:44

Groot gelijk!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 23:43

Wat een hond. Maar joh, toch te warm voor seks. Vies zweet overal. Balzakkenzweet. Blergh.

Wel echt rot voor je :(

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 01:19

Balzakkenzweet :')

Mijn date van afgelopen week blijkt getrouwd te zijn en een kindje te hebben.
Echt, ik ben zo teleurgesteld. Hij zei dat hij single was, in het buitenland had gewoond en me heeeeel erg leuk vond. Hij had zelfs gevraagd of we ervoor konden gaan. Omdat ik zo weinig van hem wist ben ik wat gaan zoeken. Bepaalde dingetjes klopten niet. En ja hoor, gewoon getrouwd. Ik heb haar een bericht via Facebook gestuurd maar ben nu ineens geblokkeerd. Ik denk dat hij het zelf onderschept heeft.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 02:58

Jeetje, wat een vuillak!