Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar goed we dwalen af.
Maar ik kan me voorstellen dat dat bij werk als dat van H. automatisch wel een beetje zo is.. Immers eigen bedrijf, nodige risico qua gezondheid en ook in je weekenden ben je automatisch met die beesten bezig, concours enz.. Het is gewoon een hobby/werk combi die denk ik bij veel wel op 1 staat..
*rent*
Exitium schreef:Sinds wanneer kun je Vitesse voetbal noemen?*rent*
Denk dat behoorlijk wat mannen graag een vriendin die geen hekel aan voetbal hebben zouden hebben
Terwijl ik zelf wel van voetbal houdt.
Er zijn dus nog best veel mannen die er niet van houden.
Is als vrijgezel ook niets mis mee vind ik. Tijdens een relatie zal het wellicht anders zijn, maar ze blijven (bleven) wel een heel belangrijk onderdeel van mijn leven. Maar ja, ze zijn nou allebei dood
en de jaarling is heel lief maar heeft toch nog niet die positie. 
Zinzi_jewel schreef:Van die Brabants rood witte

Yonker schreef:Exitium schreef:Sinds wanneer kun je Vitesse voetbal noemen?*rent*
Denk dat behoorlijk wat mannen graag een vriendin die geen hekel aan voetbal hebben zouden hebben
Op de 1 of andere manier tref ik 9 van de 10 keer mannen die niks om voetbal gevenTerwijl ik zelf wel van voetbal houdt.
Er zijn dus nog best veel mannen die er niet van houden.
Maar goed alles in extreme zou ik niet willen, een paardenman die zijn paard op 1 zet ook niet, een vent die voetbal op 1 zet ook niet..... Lijkt me niet helemaal gezond
Relaxed schreef:Maar Sophie, bij iemand als H. staan de paarden ook op 1, het is immers zijn werk.. Dan denk ik eerder dat het lastig is om iets met een niet-paardenmeisje te beginnen..