Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:22

_Reneee schreef:
Nope, nog erger :D
Sprang :P

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:26

Yltje schreef:
Ik moet zeggen dat ik het lees als dat hij gerust die relatie wilt, alleen klinkt het alsof hij heel zeker wilt weten dat jij dat ook wilt gaan. Hij is juist vrij duidelijk zoals jij het daar hebt geschreven eigenlijk. Maar ben jij ook bereid om dat te doen? om die 1000% voor hem te gaan, ook als hij straks trekjes en eigenschappen heeft die jij níet zo leuk vind? of waar je normaal op zou afknappen?

Dat ik mijn toendertijd ex ontmoette was hij nogal laid back, en we zien wel. Ik viel daar wel voor want ik behield mijn vrijheid en dat betekende nogal wat voor mij. We kregen een relatie en hij draaide 100% om, hij wou ineens altijd bij me zijn en samen op pad en mij overal bij betrekken. Dus ja, ik hield en hou echt nog wel van hem. Maar daar kan ik slecht mee omgaan, we hebben het 1,5 jaar gered. En nu is het uit, en nu het uit is gaat het weer supergoed.

Grappig hoe iedereen het weer anders ziet.. wel goed want hij kan er inderdaad van alles mee bedoelen. Ik ben bereid ervoor te gaan, ondanks ik als ik puur op mijn verstand af ga soms wel twijfel of hij de juiste man voor mij zou zijn, we lijken misschien teveel op elkaar en dat is maar de vraag of dat goed zal gaan. Ik ben bereid er helemaal voor te gaan, maar misschien hecht ik iets minder waarde aan het label "relatie". Niet dat ik het niet serieus neem maar ik bedoel, je bent niet meteen getrouwd en aan elkaar vast geplakt, voor mij zou er nu weinig veranderen als het label er ineens wel aan hangt behalve dat we elkaar wat meer zullen betrekken met dingen met vrienden van elkaar. Misschien veranderd hij wel erg in een relatie, zou kunnen, maar daar kom je toch maar op 1 manier achter uiteindelijk..

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:30

Ach weet je..... Een relatie labeltje noemen, tsja... ook dat kan ooit uit gaan...

Maar als je 3 jaar met elkaar om gaat maar niet het labeltje er op plakt... En het gaat uit.. Zal het ook voelen als een breuk.

En met of zonder labeltje, er 100% voor gaan en soms weet je toch pas na een hele tijd of je echt bij elkaar past of niet

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:32

Ja helemaal waar inderdaad.

En mocht hij straks ineens wel voor een relatie willen gaan weet ik nu wel dat dat echt wel wat betekent voor hem en serieus is, dat is dan wel weer fijn :)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:32

Ailill schreef:
_Reneee schreef:
Nope, nog erger :D
Sprang :P

Nee, echt nog een stuk uit de buurt haha. Niet eens die regio :)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:33

Yonker schreef:
Nou dat is echt de moeite ja _O-

bij 90% van de heren gaat het niet zo snel. Ik hoor bij de 5% waar het nog langzamer gaat blijkbaar :+
Dat of de dames op Tinder zijn gewoon bijna op. Maar ja, ga niet mijn account weggooien terwijl er nog Tinder plus op zit :P

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:38

Nou ik ken er anders genoeg die zich een slag in de rondte naaien hoor :+

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:44

anne_bento schreef:
Yltje schreef:
Ik moet zeggen dat ik het lees als dat hij gerust die relatie wilt, alleen klinkt het alsof hij heel zeker wilt weten dat jij dat ook wilt gaan. Hij is juist vrij duidelijk zoals jij het daar hebt geschreven eigenlijk. Maar ben jij ook bereid om dat te doen? om die 1000% voor hem te gaan, ook als hij straks trekjes en eigenschappen heeft die jij níet zo leuk vind? of waar je normaal op zou afknappen?

Dat ik mijn toendertijd ex ontmoette was hij nogal laid back, en we zien wel. Ik viel daar wel voor want ik behield mijn vrijheid en dat betekende nogal wat voor mij. We kregen een relatie en hij draaide 100% om, hij wou ineens altijd bij me zijn en samen op pad en mij overal bij betrekken. Dus ja, ik hield en hou echt nog wel van hem. Maar daar kan ik slecht mee omgaan, we hebben het 1,5 jaar gered. En nu is het uit, en nu het uit is gaat het weer supergoed.

Grappig hoe iedereen het weer anders ziet.. wel goed want hij kan er inderdaad van alles mee bedoelen. Ik ben bereid ervoor te gaan, ondanks ik als ik puur op mijn verstand af ga soms wel twijfel of hij de juiste man voor mij zou zijn, we lijken misschien teveel op elkaar en dat is maar de vraag of dat goed zal gaan. Ik ben bereid er helemaal voor te gaan, maar misschien hecht ik iets minder waarde aan het label "relatie". Niet dat ik het niet serieus neem maar ik bedoel, je bent niet meteen getrouwd en aan elkaar vast geplakt, voor mij zou er nu weinig veranderen als het label er ineens wel aan hangt behalve dat we elkaar wat meer zullen betrekken met dingen met vrienden van elkaar. Misschien veranderd hij wel erg in een relatie, zou kunnen, maar daar kom je toch maar op 1 manier achter uiteindelijk..

Ja precies! misschien ben ik wel een tikje te mannelijk :+
Ik had dat ook hoor, van ja wat veranderd de status "relatie" nou aan wat je met elkaar hebt. Zoals DanielleB zegt, als je tijdenlang met elkaar omgaat en je stopt ermee voelt het ook als breuk.

Maar wat jij zegt over dat teveel op elkaar lijken herken ik hoor, nu zijn mijn ex en ik nog half half, omdat ik nu slecht het weer durf aan te gaan. Omdat ik bang ben dat hij weer zo gaat plakken.
Maar we lijken zo op elkaar dat we hetzelfde leuk vinden, dezelfde ideeën hebben, en met 9 vd 10 dingen elkaar al berichten van heb je dat gezien? en uiteraard is zuks ook zo. Hij zou perfect zijn als hij niet zo zou plakken, en niet net zo koppig als ik was geweest :+ dat had een hoop ruzie's gescheeld haha, maar ook dat hoort erbij. Ach ik probeer een ander te helpen en heb mn eigen shizzle niet eens voor mekaar :Y)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:45

_Reneee schreef:

Dat is de 5% aan de andere kant van het spectrum :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:50

Flessuh schreef:
_Reneee schreef:

Nee ik denk dat jij bij de 5% hoort...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:54

Ik denk dat je gewoon moet stoppen met tinder..... en ergens anders aan de vrouw moet komen!! Heb gemerkt dat tinder ook momenteel niet voor me werkt, prima toch.... als ik er wel weer zin in heb ga ik wel weer swipen :)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:56

Yonker schreef:
Ik denk dat je gewoon moet stoppen met tinder..... en ergens anders aan de vrouw moet komen!! Heb gemerkt dat tinder ook momenteel niet voor me werkt, prima toch.... als ik er wel weer zin in heb ga ik wel weer swipen :)

och het is voor mij meer leuk tijdverdrijf met de kans dat je er misschien nog eens wat aan hebt :+

lieveli schreef:
Flessuh schreef:

Nee ik denk dat jij bij de 5% hoort...

De andere kant van het spectrum bedoel ik de heren waar het wel goed gaat. Mijn 5% is gewoon waar het niet werkt :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:58

Ja Fles, dat zeg je wel maar op mij kom je nogal gefrustreerd over omdat het niet lukt. Dat klinkt heel onaardig maar zo is het niet bedoeld. Ik merk gewoon dat ik de humor er niet meer echt in lees...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:01

Ik denk vooral ook dat vrouwen dit echt wel door hebben en daardoor ook bijvoorbeeld snel een rechtsomkeert maken. Er zit een verschil tussen openstaan voor iets serieus en echt zoeken naar de ware op Tinder, en ik denk dat dat laatste nogal intimiderend over kan komen. Eerder kreeg ik dat gevoel niet zo uit je berichten, maar de laatste tijd krijg ik er zelfs al de kriebels van zonder dat ik je tegenkom op Tinder.

Bedoel het echt niet slecht of gemeen maar misschien is Tinder gewoon niet helemaal de plek voor je. Heb je het wel eens op een andere datingsite geprobeerd? Misschien eentje met een wat serieuzere inslag?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:10

Ik heb juist meer het idee dat de type vrouwen gewoon anders zijn dat dat bij hem past.
Dat de type vrouw die op Tinder zit, een wat andere person zoekt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:11

Ik denk dat er niet 1 type vrouw is die op Tinder zit, ik denk absoluut dat er net zo veel vrouwen als mannen op Tinder zitten die zeker wel openstaan voor iets serieus. Maar ook als je openstaat voor iets serieus kan iemand té enthousiast overkomen en dan is het snel einde verhaal.. Ben absoluut geen deskundige maar als ik het zo lees is het alleen maar frustrerend voor Flessuh terwijl dat niet zo hoeft te zijn.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:11

Emmaa_ schreef:
Ik denk vooral ook dat vrouwen dit echt wel door hebben en daardoor ook bijvoorbeeld snel een rechtsomkeert maken. Er zit een verschil tussen openstaan voor iets serieus en echt zoeken naar de ware op Tinder, en ik denk dat dat laatste nogal intimiderend over kan komen. Eerder kreeg ik dat gevoel niet zo uit je berichten, maar de laatste tijd krijg ik er zelfs al de kriebels van zonder dat ik je tegenkom op Tinder.

Bedoel het echt niet slecht of gemeen maar misschien is Tinder gewoon niet helemaal de plek voor je. Heb je het wel eens op een andere datingsite geprobeerd? Misschien eentje met een wat serieuzere inslag?

yup, die oplichterij werkt al helemaal niet :P (stuk of 5 geprobeerd over de jaren)

en ik ben niet echt gefrustreerd hier mee ofzo, vind het wel jammer maar ja, so be it.

En geen idee hoe ik over kom op Tinder.. dat zal ook bijna niemand kunnen vertellen omdat er gewoon bijna geen matches zijn :+
Om eerlijk te zijn doe ik nu ook niet heel veel op Tinder, aangezien ik mijn tijd aan nuttige dingen besteed zoals ander werk vinden :)

Ik ben bijna altijd zo ingesteld van "we zien het wel"

nogmaals, frustrerend valt wel mee.. Geen positieve ervaringen er mee, ja. Maar ja dat ben ik wel gewend wat veel dingen betreft :P
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 08-08-17 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:12

Maar er zit toch niet maar 1 type vrouw op Tinder?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:13

Maar er zitten toch veel verschillende types vrouwen op tinder? Ik bedoel, ik kan zo al 4 vrouwen in mijn omgeving opnoemen die net als ik op tinder zitten/zaten en allemaal anders zijn en andere bedoelingen hebben..

Maar wellicht moet je het inderdaad eens op een andere datingsite proberen Flessuh, ik heb ook wel het idee dat tinder een beetje begint met een "slap" gesprek wat uiteindelijk op meer kan uitdraaien of niet. Op andere sites is de hele insteek al wat serieuzer denk ik :)
Maar goed, als jij gewoon wilt blijven tinderen dan lekker doen natuurlijk, je weet nooit wat ineens op je pad komt :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:14

Nou, ik heb de sprong gewaagd en Tinder geinstalleerd!
Ben nu net 2 maand geleden uit een lange relatie gekomen en sta nog niet open voor een andere relatie en hield de datingboot een beetje af. Eigenlijk sta ik er nog niet helemaal voor open, maar ik wilde nu ook weleens kijken hoe dat gaat zo op Tinder :D .

En omdat ik heb iemand beloofd de volgende keer een Tinderverhaal te hebben :D

Waar is die paarse bliksemschicht voor?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:14

Of via een relatiebureau misschien. Geen idee.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:15

Volgens mij zitten zowat alle types op Tinder. De insteek is gewoon niet altijd serieus. Eigenlijk nooit. Hoeft voor mij ook niet, een serieus gesprek verveelt mij nogal snel.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:16

F_Orumster schreef:
Nou, ik heb de sprong gewaagd en Tinder geinstalleerd!
Ben nu net 2 maand geleden uit een lange relatie gekomen en sta nog niet open voor een andere relatie en hield de datingboot een beetje af. Eigenlijk sta ik er nog niet helemaal voor open, maar ik wilde nu ook weleens kijken hoe dat gaat zo op Tinder :D .

En omdat ik heb iemand beloofd de volgende keer een Tinderverhaal te hebben :D

Waar is die paarse bliksemschicht voor?

Die paarse bliksemschicht is dus de boost. Standaard betaalde functie. :)

anne_bento schreef:
Maar er zitten toch veel verschillende types vrouwen op tinder? Ik bedoel, ik kan zo al 4 vrouwen in mijn omgeving opnoemen die net als ik op tinder zitten/zaten en allemaal anders zijn en andere bedoelingen hebben..

Maar wellicht moet je het inderdaad eens op een andere datingsite proberen Flessuh, ik heb ook wel het idee dat tinder een beetje begint met een "slap" gesprek wat uiteindelijk op meer kan uitdraaien of niet. Op andere sites is de hele insteek al wat serieuzer denk ik :)
Maar goed, als jij gewoon wilt blijven tinderen dan lekker doen natuurlijk, je weet nooit wat ineens op je pad komt :)

och, anders later maar op de steen "slechts licht gebruikt retour" :+ :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:18

Ik denk inderdaad dat een datingbureau wel eens iets zou kunnen zijn!
Daar kun je toch wat meer doorgeven hoe je bent etc.. qua type mens.

Ben benieuwd wat voor mannen je tegen komt F_orumster :P

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 14:20

DanielleB schreef:
Ik denk inderdaad dat een datingbureau wel eens iets zou kunnen zijn!
Daar kun je toch wat meer doorgeven hoe je bent etc.. qua type mens.

Ben benieuwd wat voor mannen je tegen komt F_orumster :P

Ik denk dat dat juist het grootste probleem is. Geen idee daar van. Eigen mening over jezelf klopt in ieder geval vaak niet is mijn ervaring :P