_Reneee schreef:SprangNope, nog erger

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yltje schreef:Ik moet zeggen dat ik het lees als dat hij gerust die relatie wilt, alleen klinkt het alsof hij heel zeker wilt weten dat jij dat ook wilt gaan. Hij is juist vrij duidelijk zoals jij het daar hebt geschreven eigenlijk. Maar ben jij ook bereid om dat te doen? om die 1000% voor hem te gaan, ook als hij straks trekjes en eigenschappen heeft die jij níet zo leuk vind? of waar je normaal op zou afknappen?
Dat ik mijn toendertijd ex ontmoette was hij nogal laid back, en we zien wel. Ik viel daar wel voor want ik behield mijn vrijheid en dat betekende nogal wat voor mij. We kregen een relatie en hij draaide 100% om, hij wou ineens altijd bij me zijn en samen op pad en mij overal bij betrekken. Dus ja, ik hield en hou echt nog wel van hem. Maar daar kan ik slecht mee omgaan, we hebben het 1,5 jaar gered. En nu is het uit, en nu het uit is gaat het weer supergoed.
anne_bento schreef:Yltje schreef:Ik moet zeggen dat ik het lees als dat hij gerust die relatie wilt, alleen klinkt het alsof hij heel zeker wilt weten dat jij dat ook wilt gaan. Hij is juist vrij duidelijk zoals jij het daar hebt geschreven eigenlijk. Maar ben jij ook bereid om dat te doen? om die 1000% voor hem te gaan, ook als hij straks trekjes en eigenschappen heeft die jij níet zo leuk vind? of waar je normaal op zou afknappen?
Dat ik mijn toendertijd ex ontmoette was hij nogal laid back, en we zien wel. Ik viel daar wel voor want ik behield mijn vrijheid en dat betekende nogal wat voor mij. We kregen een relatie en hij draaide 100% om, hij wou ineens altijd bij me zijn en samen op pad en mij overal bij betrekken. Dus ja, ik hield en hou echt nog wel van hem. Maar daar kan ik slecht mee omgaan, we hebben het 1,5 jaar gered. En nu is het uit, en nu het uit is gaat het weer supergoed.
Grappig hoe iedereen het weer anders ziet.. wel goed want hij kan er inderdaad van alles mee bedoelen. Ik ben bereid ervoor te gaan, ondanks ik als ik puur op mijn verstand af ga soms wel twijfel of hij de juiste man voor mij zou zijn, we lijken misschien teveel op elkaar en dat is maar de vraag of dat goed zal gaan. Ik ben bereid er helemaal voor te gaan, maar misschien hecht ik iets minder waarde aan het label "relatie". Niet dat ik het niet serieus neem maar ik bedoel, je bent niet meteen getrouwd en aan elkaar vast geplakt, voor mij zou er nu weinig veranderen als het label er ineens wel aan hangt behalve dat we elkaar wat meer zullen betrekken met dingen met vrienden van elkaar. Misschien veranderd hij wel erg in een relatie, zou kunnen, maar daar kom je toch maar op 1 manier achter uiteindelijk..
Yonker schreef:Ik denk dat je gewoon moet stoppen met tinder..... en ergens anders aan de vrouw moet komen!! Heb gemerkt dat tinder ook momenteel niet voor me werkt, prima toch.... als ik er wel weer zin in heb ga ik wel weer swipen
lieveli schreef:Flessuh schreef:
Dat is de 5% aan de andere kant van het spectrum
Nee ik denk dat jij bij de 5% hoort...
Emmaa_ schreef:Ik denk vooral ook dat vrouwen dit echt wel door hebben en daardoor ook bijvoorbeeld snel een rechtsomkeert maken. Er zit een verschil tussen openstaan voor iets serieus en echt zoeken naar de ware op Tinder, en ik denk dat dat laatste nogal intimiderend over kan komen. Eerder kreeg ik dat gevoel niet zo uit je berichten, maar de laatste tijd krijg ik er zelfs al de kriebels van zonder dat ik je tegenkom op Tinder.
Bedoel het echt niet slecht of gemeen maar misschien is Tinder gewoon niet helemaal de plek voor je. Heb je het wel eens op een andere datingsite geprobeerd? Misschien eentje met een wat serieuzere inslag?
F_Orumster schreef:Nou, ik heb de sprong gewaagd en Tinder geinstalleerd!
Ben nu net 2 maand geleden uit een lange relatie gekomen en sta nog niet open voor een andere relatie en hield de datingboot een beetje af. Eigenlijk sta ik er nog niet helemaal voor open, maar ik wilde nu ook weleens kijken hoe dat gaat zo op Tinder.
En omdat ik heb iemand beloofd de volgende keer een Tinderverhaal te hebben
Waar is die paarse bliksemschicht voor?
anne_bento schreef:Maar er zitten toch veel verschillende types vrouwen op tinder? Ik bedoel, ik kan zo al 4 vrouwen in mijn omgeving opnoemen die net als ik op tinder zitten/zaten en allemaal anders zijn en andere bedoelingen hebben..
Maar wellicht moet je het inderdaad eens op een andere datingsite proberen Flessuh, ik heb ook wel het idee dat tinder een beetje begint met een "slap" gesprek wat uiteindelijk op meer kan uitdraaien of niet. Op andere sites is de hele insteek al wat serieuzer denk ik![]()
Maar goed, als jij gewoon wilt blijven tinderen dan lekker doen natuurlijk, je weet nooit wat ineens op je pad komt
DanielleB schreef:Ik denk inderdaad dat een datingbureau wel eens iets zou kunnen zijn!
Daar kun je toch wat meer doorgeven hoe je bent etc.. qua type mens.
Ben benieuwd wat voor mannen je tegen komt F_orumster