Waar ik stond was er aan de ene kant al een leuke arcus en aan de andere kant was er een heel hard aan t ontstaan. Maar nu natuurlijk weer veel te hard naar huis gefietst, want het begin te regenen. En nu is het buiten droog maar ben ik zeiknat van het zweet Eerst eten, dan foto's!
JewEmm
Geplaatst: 30-07-18 20:22
De foto's
En nog eentje van hét toeristische plaatje van Gent
Mooie plaatjes jewemm. Hier nog niks loos behalve dat het nogal broeierig is en bijna windstil
Marcella
Geplaatst: 30-07-18 21:11
Niet letten op de viezen auto ruit. En van mijn balkon.
kiki1976
Geplaatst: 30-07-18 21:35
Hier vandaag erg wisselend qua weer. Heet met zon en geen wind naar donker met wind. Vanavond weinig wind met zo'n het water opgegaan. Toen een hele tijd windstil en opeens veel wind. Toch maar terug naar de haven. Mooie wolken op de achtergrond.
Ziet eruit als een wolkenlucht die ik als beginner probeerde te fotosjoppen Maar wat een gave platen weer! Als je ergens woont waar ze het concept Serieuze Wolk kwijt zijn is dat een beetje jaloersmakend maar vooral heerlijk om naar te kijken.
Wij zijn nu in de Franse bergen, het is hier bizar goed weer de hele tijd. Vaak is dit een streek met veel regen maar we hebben nu non stop een temp van 30+. En met enkel wat sluier bewolking .
Zo mooi! Heb dit nog nooit gezien, het valt niet te fotograferen op een goede manier en ook niet uit te drukken maar ik lig in het gras te kijken met een glas wijn.
Alsnog beschrijft dit het niet maar het is met mijn telefoon genomen.