Ik heb Oosterse belofte nu aan staan van Heart & Home, net in mijn gloednieuwe elektrische brander gedaan. Ruik m nog niet maar staat ook pas 15 min aan, is net gesmolten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waxmeltsenzo schreef:O bergamot mist hoe ruikt die?
Yv_ schreef:Leuke bestelling hoor!
Stef, wat ik zit te denken.. Je wilt geen webshop, maar alleen als extraatje voor je klanten. Misschien is het wat om een kleine inkoop te doen en deze mee te geven aan je klanten na een behandeling. Dan hoor je vanzelf de postieve en evt. negatieve dingen en kun je een besluit maken ze wel of niet te gaan verkopen?
Pirouette66 schreef:DeMolenhoek schreef:Inventaris van de Goose Creek = 37 verschillende geuren goed voor 59 blokjes
Nu ga ik beginnen aan WME
Wme: 47 geurtjes goed voor 60 cupjes
Ik ken Goose Creek pas sinds eind november (door dit topic) en zie hier het resultaat!
[ Afbeelding ]
Vandaag staat Apple Spice aan
estja schreef:Hier was ik alle Waxmelts kwijt na de verhuizing. En voor de verhuizing had ik het al 2 weken met Little Hotties moeten doen omdat de rest al ingepakt was. Kom ik net in de garage waar nog een hele hoop onuitgepakte dozen staan, denk ik ineens "wat ruik ik?". Op onderzoek uitgegaan en jaaaaa, mijn Waxmelts gevonden. Dus nu staat appeltaart van H&H op.
Bella123 schreef:waxmeltsenzo schreef:O bergamot mist hoe ruikt die?
Heerlijk! Die moet jij ook gaan makenIk wil het liefste alles bij jou bestellen Haha dat gaat snel en werkt fijn. Maar nu wilde ik die brander bij de 1000poot bestellen dus gelijk maar van alles erbij besteld hihi. Hij ruikt fris maar wel goed aanwezig, beetje als een lekkere badschuim maar dan wel zo'n beetje 12 in een dozijn geurtje. Droog dan, heb m nog niet gebrand. Hij had van mij wel kruidiger gemogen maar vind m op zich wel lekker. Wel meer voorjaarsgeur dan winter vind ik. Ik ben nu echt van de kruidige zware geuren. Ben bv dol op jouw dragons blood. Dat soort geuren heb ik nu steeds opstaan. Oosterse belofte is ook wel lekker maar mag meer aanwezig zijn vind ik.
Hoe branden jullie in de elektrische brander? Heb t kwart blokje nu in een leeg waxinelichtje gedaan want durf die brander niet in de vriezer te doen om de wax eruit te kunnen halen straks...
LadyMadonna schreef:Yv_ schreef:Leuke bestelling hoor!
Stef, wat ik zit te denken.. Je wilt geen webshop, maar alleen als extraatje voor je klanten. Misschien is het wat om een kleine inkoop te doen en deze mee te geven aan je klanten na een behandeling. Dan hoor je vanzelf de postieve en evt. negatieve dingen en kun je een besluit maken ze wel of niet te gaan verkopen?
Goed idee op zich, maar als ze geen brander hebben, hebben ze er niks aan
waxmeltsenzo schreef:Lief? Die heb je gewoon besteld haha dat is mijn plicht haha.
Ben benieuwd wat je van de winter magic vind?
Emmaa_ schreef:Oef ik heb Latte Macchiato aanstaanEerste kwartiertje vond ik hem heel lekker maar bah
Wat een enorm chemische lucht komt daar vanaf zeg