Ik ben blij. Woensdag is nooit zo'n leuke dag voor mij (ben ziek en zit elke woensdag in het zkh voor mijn behandeling) dus heerlijk dat de buurvrouw mijn pakketje had aangenomen en ik dus lekker kon snuffelen en nu branden! Ik heb Oosterse belofte nu aan staan van Heart & Home, net in mijn gloednieuwe elektrische brander gedaan. Ruik m nog niet maar staat ook pas 15 min aan, is net gesmolten.
Ik wil het liefste alles bij jou bestellen Haha dat gaat snel en werkt fijn. Maar nu wilde ik die brander bij de 1000poot bestellen dus gelijk maar van alles erbij besteld hihi. Hij ruikt fris maar wel goed aanwezig, beetje als een lekkere badschuim maar dan wel zo'n beetje 12 in een dozijn geurtje. Droog dan, heb m nog niet gebrand. Hij had van mij wel kruidiger gemogen maar vind m op zich wel lekker. Wel meer voorjaarsgeur dan winter vind ik. Ik ben nu echt van de kruidige zware geuren. Ben bv dol op jouw dragons blood. Dat soort geuren heb ik nu steeds opstaan. Oosterse belofte is ook wel lekker maar mag meer aanwezig zijn vind ik. 

) en zie hier het resultaat! 

wel benieuwd wat die op de brander doet.
.
Eerste kwartiertje vond ik hem heel lekker maar bah
Wat een enorm chemische lucht komt daar vanaf zeg