Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:19

Mijn 1000poot bestelling is binnen en helemaal goed :) Ik ben blij. Woensdag is nooit zo'n leuke dag voor mij (ben ziek en zit elke woensdag in het zkh voor mijn behandeling) dus heerlijk dat de buurvrouw mijn pakketje had aangenomen en ik dus lekker kon snuffelen en nu branden!

Ik heb Oosterse belofte nu aan staan van Heart & Home, net in mijn gloednieuwe elektrische brander gedaan. Ruik m nog niet maar staat ook pas 15 min aan, is net gesmolten.

Afbeelding

Selka

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:44

Fijn Bella!! Geniet er maar extra van vandaag!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:44

O bergamot mist hoe ruikt die?

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:49

Wat een leuke bestelling Bella! Geniet ervan.

Hier ook weer een bestelling binnen van de 100poot.
Moeilijk kiezen welke eerst te branden.

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:52

waxmeltsenzo schreef:

Heerlijk! Die moet jij ook gaan maken ;) Ik wil het liefste alles bij jou bestellen Haha dat gaat snel en werkt fijn. Maar nu wilde ik die brander bij de 1000poot bestellen dus gelijk maar van alles erbij besteld hihi. Hij ruikt fris maar wel goed aanwezig, beetje als een lekkere badschuim maar dan wel zo'n beetje 12 in een dozijn geurtje. Droog dan, heb m nog niet gebrand. Hij had van mij wel kruidiger gemogen maar vind m op zich wel lekker. Wel meer voorjaarsgeur dan winter vind ik. Ik ben nu echt van de kruidige zware geuren. Ben bv dol op jouw dragons blood. Dat soort geuren heb ik nu steeds opstaan. Oosterse belofte is ook wel lekker maar mag meer aanwezig zijn vind ik.

Hoe branden jullie in de elektrische brander? Heb t kwart blokje nu in een leeg waxinelichtje gedaan want durf die brander niet in de vriezer te doen om de wax eruit te kunnen halen straks...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:54

Hé klonk veel spannender haha

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 18:53

Bella, ik gebruik op zowel de elektrische als de gewone brander siliconen cupjes om de wax in te laten smelten. Zo kan ik hem gewoon eraf halen als ik hem zat ben.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:03

Fijne bestelling Bella!! Ik doe de wax ofwel zo in de brander en dan schoonmaken met wattenbolletjes, of ik gebruik losse schaaltjes van andere branders.
Een kwart blokje lijkt me wel wat weinig, maar ik heb nog geen H&H gebrand...

Ik vond Bergamot Mist een fris, mannelijk geurtje :)

Bella123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:07

waxmeltsenzo schreef:
Hé klonk veel spannender haha

Mee eens, had m idd spannender verwacht. Ik zal m morgen branden misschien is hij dan beter dan droog ;)

Edit: eens met de beschrijving van Pirouette66!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:20

Leuke bestelling hoor!

Stef, wat ik zit te denken.. Je wilt geen webshop, maar alleen als extraatje voor je klanten. Misschien is het wat om een kleine inkoop te doen en deze mee te geven aan je klanten na een behandeling. Dan hoor je vanzelf de postieve en evt. negatieve dingen en kun je een besluit maken ze wel of niet te gaan verkopen?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:38

Yv_ schreef:
Leuke bestelling hoor!

Stef, wat ik zit te denken.. Je wilt geen webshop, maar alleen als extraatje voor je klanten. Misschien is het wat om een kleine inkoop te doen en deze mee te geven aan je klanten na een behandeling. Dan hoor je vanzelf de postieve en evt. negatieve dingen en kun je een besluit maken ze wel of niet te gaan verkopen?

Goed idee op zich, maar als ze geen brander hebben, hebben ze er niks aan

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 19:45

Bij de action kosten ze 1,50 ofzo maar dat gaat een duur geintje worden als je veel klanten hebt

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:07

Mijn bestelling van wme is ook binnen :D
hoop dat ik morgen tijd heb om de doos bij mijn ouders op te halen :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:11

Oja stom, niet aan gedacht! Ik zag inderdaad net van die Buddha brandertjes bij de Action. Net iets lager dan de lage van ScentChips, dus ik gok dat ze zo'n 8 cm hoog zijn oid. Maar idd, 1,50 x aantal klanten, kan best oplopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:18

Pirouette66 schreef:
DeMolenhoek schreef:
Inventaris van de Goose Creek = 37 verschillende geuren goed voor 59 blokjes :+

Nu ga ik beginnen aan WME :D

Wme: 47 geurtjes goed voor 60 cupjes :)

Ik ken Goose Creek pas sinds eind november (door dit topic *\o/* ) en zie hier het resultaat!

[ Afbeelding ]

Vandaag staat Apple Spice aan <3

Leuke verzameling! Heb je vanilla wonderland al geprobeerd?

estja schreef:
Hier was ik alle Waxmelts kwijt na de verhuizing. En voor de verhuizing had ik het al 2 weken met Little Hotties moeten doen omdat de rest al ingepakt was. Kom ik net in de garage waar nog een hele hoop onuitgepakte dozen staan, denk ik ineens "wat ruik ik?". Op onderzoek uitgegaan en jaaaaa, mijn Waxmelts gevonden. Dus nu staat appeltaart van H&H op.

Nou, gelukkig maar *\o/*

Bella123 schreef:
waxmeltsenzo schreef:

Heerlijk! Die moet jij ook gaan maken ;) Ik wil het liefste alles bij jou bestellen Haha dat gaat snel en werkt fijn. Maar nu wilde ik die brander bij de 1000poot bestellen dus gelijk maar van alles erbij besteld hihi. Hij ruikt fris maar wel goed aanwezig, beetje als een lekkere badschuim maar dan wel zo'n beetje 12 in een dozijn geurtje. Droog dan, heb m nog niet gebrand. Hij had van mij wel kruidiger gemogen maar vind m op zich wel lekker. Wel meer voorjaarsgeur dan winter vind ik. Ik ben nu echt van de kruidige zware geuren. Ben bv dol op jouw dragons blood. Dat soort geuren heb ik nu steeds opstaan. Oosterse belofte is ook wel lekker maar mag meer aanwezig zijn vind ik.

Hoe branden jullie in de elektrische brander? Heb t kwart blokje nu in een leeg waxinelichtje gedaan want durf die brander niet in de vriezer te doen om de wax eruit te kunnen halen straks...

Ik schraap het er gewoon uit :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:28

LadyMadonna schreef:
Yv_ schreef:
Leuke bestelling hoor!

Goed idee op zich, maar als ze geen brander hebben, hebben ze er niks aan

Hier olie branders veel leukere keuzes dan waar je ze anders in wilde slaan ;)
https://www.zentrada.nl/purchase/search ... arketplace

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:30

waxmeltsenzo schreef:
Lief? Die heb je gewoon besteld haha dat is mijn plicht haha.
Ben benieuwd wat je van de winter magic vind?

Ja dat vind ik lief, je kunt altijd een foutje maken toch ;)

Afbeelding
Dankjewel!! Dit lekkers lag vanmiddag op de mat!

Wat ik van de Winter Magic vind weet ik nog niet zo goed... Zo droog vind ik hem mwa zeg maar :') wel benieuwd wat die op de brander doet.
Die Passion Melon is ook echt heerlijk zo droog!! Net als de peppermint tea

Aardige inventaris Molenhoek!

Bella ook een leuke bestelling!

Pirouette een heerlijke GC verzameling <3

Ik heb echt een probleem.. Ik kan niet kiezen :')
Vanochtend Honeysuckle and Jasmin aan gehad maar heb nu zin in iets anders.. Nog maar even verder snuffelen.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:31

Molenhoek; Vanilla Wonderland heb ik nog niet aan gehad, moet van mezelf eerst zoveel mogelijk oude melts opmaken. Ik brand af en toe een nieuwe tussendoor, zoals van de week Autumn Romance. Ik denk dat ik VW van de week ga testen... ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:40

Ik heb White Woods aan staan van Kringle <3. Mn laatste blokje |( |( |( .
Twijfel of ik daar een jar van wil of van Cozy Cabin. Maar van Cozy heb ik nog 1,5 meltpackje op voorraad... Maar is ook zo lekker... Hmmm...

Vanilla Wonderland! Vrijdag ruiken :)).

Oef... Marshmallow... By far mijn favoriet _O- :')

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 20:57

White Woods Yv! Die is zoooo lekker <3

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:04

Ja maar Cozy Cabin ook _O-. Heb nu maar ff een brander naar mn slaapkamer gesleept. Welke ik straks lekkerder vind, komt een jar van :D. En de ander waarsch de bestelkeer erna :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:10

Oef ik heb Latte Macchiato aanstaan := Eerste kwartiertje vond ik hem heel lekker maar bah :r Wat een enorm chemische lucht komt daar vanaf zeg

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:27

Emmaa_ schreef:
Oef ik heb Latte Macchiato aanstaan := Eerste kwartiertje vond ik hem heel lekker maar bah :r Wat een enorm chemische lucht komt daar vanaf zeg

Van welk merk? Is het echt een chemische lucht of meer een rare bijgeur? Van een bijgeur had ik met mijn elektrische brander ook vaak last..

Yv, Jaa Marchmallow <3
En gewoon beide Jars bestellen :j

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Peppermint Cocoa van Kringle.. Heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:30

Hij is van Pure Soap, en een hele rare bijgeur lijkt het wel. Hij ruikt totaal niet meer naar koffie, er zit een hele penetrante lucht aan vast. Kan niet zo goed plaatsen of het nou een hele chemische lucht is of dat hij gewoon op een rare manier geparfumeerd is. Heb hem in ieder geval uitgeblazen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 21:36

Ik ben niet overtuigd door de PS geuren...

Kirja: Mijn pc is net gecrasht, weg inventaris :p