Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij deed natuurlijk al zóveel voor mij... poehpoeh.
capopjekop schreef:Het is zo herkenbaar wat je schrijft denies. Zo'n weekend alleen is wel een pittig vooruitzicht. Afleiding is heel fijn. Van de andere kant, je moet het toch allemaal ervaren. Weg stoppen werkt averechts heb ik gemerkt. Dus hopelijk kom je er goed doorheen. Je mag me altijd een pb sturen als je even je hart wil luchten. Wees een beetje lief voor jezelf
Maar voor mijn gevoel ben ik al 6 weken verder (de tijd gaat zo traag..) en ik merk gewoon dat ik erg veel door de dag heen gemakkelijk een appje stuurde. En dat begon al 's ochtends als ik wakker werd. Heel frustrerend. Maar ook dat slijt wel weer ..
Sommige momenten, bij bijvoorbeeld een liedje op de radio, dat ik flink moet slikken. En soms komen er gewoon wat tranen en dan daarna is het ook wel goed. Laten we het er maar op houden dat het het herstelproces van mijn lichaam & hoofd is 
Suzanne F. schreef:Sterkte, wat moeilijk. Maar iemand moet zelf vanuit een intrinsieke motivatie willen veranderen. Hopelijk pakt hij dit op maar er zou best nog veel langer overheen kunnen gaan.
En bagatelliseer je eigen gevoelens of problematiek niet. Psychologen zijn er niet alleen voor de zware gevallen. Soms is het heel goed om meer orde te krijgen in je gedachten of ruimte in je hoofd te maken. Ik heb er heel veel aan gehad jaren geleden.
Dat verdien je!