Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 20:54

Aan mezelf. Dat ik gewoon al zo veel jaar niet de moed heb om daadwerkelijk te zeggen wat ik voor een persoon voel, doordat ik te veel denk.. -O-

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:24

Aan mijn pijnlijke heupen..

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33901
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:35

Aan mijn VALS zingende huisgenoot (man) die denkt dat hij een kruising is tussen een creperende wasbeer en Céline Dion.

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:41

MarlindeRooz schreef:
Aan mijn VALS zingende huisgenoot (man) die denkt dat hij een kruising is tussen een creperende wasbeer en Céline Dion.


Kan je dit asjeblieft voor mij opnemen ben heel benieuwd nu :')

nicole_floor

Berichten: 3343
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:47

MarlindeRooz schreef:
Aan mijn VALS zingende huisgenoot (man) die denkt dat hij een kruising is tussen een creperende wasbeer en Céline Dion.

_O- _O- _O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33901
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 21:58

Oh en dit dagelijks, meerdere uren achter elkaar. Terwijl hij erbij klapt en gilt. :Y)
Maar hij is homo, 30% en 70% doof (per oor). En eigenlijk best schattig. Dus ik vergeef het hem.

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 22:06

HorseTimeXL schreef:
Aan mezelf. Dat ik gewoon al zo veel jaar niet de moed heb om daadwerkelijk te zeggen wat ik voor een persoon voel, doordat ik te veel denk.. -O-


Meen je niet :oo wat houdt je tegen?
Verlies je er iets/iemand mee als je het verteld?

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 22:44

Aan mijn buren. Lijkt wel of ze verbouwing hebben. Ik wil stiekem uit het raam schreeuwen als een of ander viswijf of het wat zachter kan. Maar dat staat ook zo raar en mijn zoontje wordt dan sowizo wakker dan. Ben blij dat hij er nu doorheen slaapt. Nu ik nog.

Eske_B

Berichten: 15105
Geregistreerd: 19-08-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 22:49

Mezelf... besloot om het brandalarm uit te testen terwijl ik hem vast had op borsthoogte... kreeg hem niet meer snel stil en even flinke piep in m'n oren gehad. Soms :')

ReadTheRulez
Berichten: 1431
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 08:12

Aan automobilisten die nog snel voor je de weg opdraaien, om vervolgens amper de max snelheid te gaan rijden :+ sluit dan gewoon achteraan

Dorus

Berichten: 13265
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 10:28

Aan mensen die tweewielige voertuigen van absurd formaat in het fietsenhok proppen. En andere die grootheidswaanzin hebben en van mening zijn dat hun e-bike zo bijzonder en waardevol is en dusdanig vastgeknoopt moet worden dat hij de plaats van 3(!) fietsen inneemt.

En als je dan eindelijk je fiets kwijt bent en het kantoorgebouw binnen loopt blijkt de lift buiten gebruik. Nee hoor, ik heb net geen pokkeneind naar het werk gefietst en mijn benen zijn geen pudding en ik ben ook verre van buiten adem dus die twee verdiepingen kom ik nog wel omhoog _-:(

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 10:51

Dat het TV-meubel dat wij graag willen eergisteren plotseling voor een fractie van de prijs werd aangeboden, ik die snel in bed nog besteld heb en ik vanochtend wakker wordt met een email op mijn telefoon dat het tv-meubel uitverkocht is en ze hem dus niet kunnen leveren.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 13:18

Dat ik thuis niet meer kan printen vanaf mijn laptop, snap er niks van..

Dorus

Berichten: 13265
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 13:52

saabineex schreef:
Dat ik thuis niet meer kan printen vanaf mijn laptop, snap er niks van..

Met of zonder draadje? Mijn WiFi printer wil om een of andere reden ook niet meer via de WiFi printen. Ben te lui om het uit te zoeken voor die enkele keer dat ik print dus stop er maar iedere keer een kabeltje tussen.
Ik ga er vanuit dat de printer wel gewoon geïnstalleerd is.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 15:06

Dorus schreef:
saabineex schreef:
Dat ik thuis niet meer kan printen vanaf mijn laptop, snap er niks van..

Met of zonder draadje? Mijn WiFi printer wil om een of andere reden ook niet meer via de WiFi printen. Ben te lui om het uit te zoeken voor die enkele keer dat ik print dus stop er maar iedere keer een kabeltje tussen.
Ik ga er vanuit dat de printer wel gewoon geïnstalleerd is.


Met, het gekke is dat ik dus wel gewoon vanaf mijn telefoon kan printen? Dus het ligt niet aan de printer, maar wat het dan wel is? Week geleden kon ik nog printen, dus wat ik dan gedaan heb... Nog even uitzoeken, is echt heel hinderlijk want print best wel wat.

xPabloBokt

Berichten: 9547
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 16:41

saabineex schreef:
Dat ik thuis niet meer kan printen vanaf mijn laptop, snap er niks van..


Nieuwe drivers downloaden (van de officiële site van de fabrikant van je printer, dus NIET van softonic oid) en installeren kan helpen.

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 17:05

Dat mijn vader een ongelofelijk dom persoon is. Die totaal niet goed kan communiceren.

Dorus

Berichten: 13265
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 17:30

xPabloBokt schreef:
saabineex schreef:
Dat ik thuis niet meer kan printen vanaf mijn laptop, snap er niks van..


Nieuwe drivers downloaden (van de officiële site van de fabrikant van je printer, dus NIET van softonic oid) en installeren kan helpen.

Dat was mijn volgende suggestie idd. En als dat ook niet werkt zou er nog een breuk in de kabel kunnen zitten, dan zou een andere/nieuwe kabel moeten werken.

saabineex

Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 17:36

Oh is trouwens LAN-draadloos, foutje. Probeerde net een nieuw stuurprogramma (er staat stuurprogramma niet beschikbaar) te downloaden maar wil niet echt meewerken...

Edit; Ik heb de printer weer aan de gang gekregen! Heb de printer verwijderd en opnieuw toegevoegd.

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:36

Aan mensen die van de fiets afstappen voor een zebrapad. En je ze dan gewoon voor laat gaan, zodat zij vervolgens halverwege het zebrapad weer op hun fiets stappen en weg fietsen >;)



Gelukkig Sabine!

Justme_Lisaa

Berichten: 2185
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:46

JCDJK schreef:
Aan mensen die van de fiets afstappen voor een zebrapad. En je ze dan gewoon voor laat gaan, zodat zij vervolgens halverwege het zebrapad weer op hun fiets stappen en weg fietsen >;)


Dat doe ik ook. Liever dit, dan onveilig oversteken op de fiets :j

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 20:27

Jaa daar heb je gelijk in, Lisaa!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 20:32

JCDJK schreef:
Aan mensen die van de fiets afstappen voor een zebrapad. En je ze dan gewoon voor laat gaan, zodat zij vervolgens halverwege het zebrapad weer op hun fiets stappen en weg fietsen >;)



Gelukkig Sabine!


Tja zo kan ik mij ergeren aan het kruispunt waar ik noodgedwongen moet oversteken en 400 m verder terug moet oversteken. Op de fiets laat geen enkele auto mij er tussen. Dus ja dan maar afstappen, te voet over het zebrapad en terug op stappen.

Snap best dat automobilisten zich daar aan irriteren. Maar sta er anders gerust 10 minuten stil. Het liefst in de regen want dan schijnen de auto's helemaal niet even te kunnen wachten.

Niets tegen jouw opmerking trouwens! Maar de andere kant is mijn dagelijkse ergernis. :)

Edit, stap dan inderdaad ook niet halverwege het zebrapad weer op. Dat vind ik niet zo netjes. :')

Marcella

Berichten: 36953
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 20:36

Aan mijn eigen lijf die niet wil doen wat ik zelf wil.

Pieter25

Berichten: 3789
Geregistreerd: 15-01-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 20:47

Dat House of Cards geen vervolg meer krijgt.. -O- wel begrijpelijk