Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xRoosss schreef:Hahaha dankjeik heb over het algemeen een heel goed inbeeldingsvermogen, ik teken in m'n hoofd meteen iets als iemand mij wat uitlegt of verteld oid. Heel handig bij het verzinnen van kleding combinaties maar soms niet ideaal bij bepaalde gespreksonderwerpen
Natsuki schreef:Yes, geen verzendkosten bij h&m!
Dat maakt me weer blij, kan ik lekker wat bestellen.
Natsuki schreef:Yes, geen verzendkosten bij h&m!
Dat maakt me weer blij, kan ik lekker wat bestellen.
Lous schreef:Vandaag mazzeltje gehad. Was op zoek naar een nieuwe jeans bij de H&M. Bij de saleshoek niks in mijn maat behalve die afschuwelijke boyfriensjeans. Tsja dan maar geen afgeprijsde, had nog een cadeaukaart.
Bleek bij het afrekenen de broek niet 39,99 te kosten,maar 15 euro. Zat geen sticker oid op
Jo_vales schreef:Leuke dingen komen er weer langs zeg!
Combineren is ook niet mijn sterkste kant haha, heb een hoop leuke dingen in mn kast hangen maar draag ze vaak telkens in zelfde combinatie..
wat wel helpt is soms modeblogs/pinterest/lookbook afspeuren naar nieuwe ideetjes. Zo zie je een hoop mogelijkheden maar kan je zelf je stijl ertussenuit pikken!
Ik heb hulp nodig haha! Deze jurk, iemand een idee waar ik die kan krijgen? (Of een goede lookalike uiteraard)
[ [url=m/nqJZy1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jo_vales schreef:Leuke dingen komen er weer langs zeg!
Combineren is ook niet mijn sterkste kant haha, heb een hoop leuke dingen in mn kast hangen maar draag ze vaak telkens in zelfde combinatie..
wat wel helpt is soms modeblogs/pinterest/lookbook afspeuren naar nieuwe ideetjes. Zo zie je een hoop mogelijkheden maar kan je zelf je stijl ertussenuit pikken!
Ik heb hulp nodig haha! Deze jurk, iemand een idee waar ik die kan krijgen? (Of een goede lookalike uiteraard)
[ [url=m/nqJZy1.jpg]Afbeelding[/url] ]
_mexx_lady_ schreef:Leuke jurkjes! Mag ik vragen hoe jij ze eigenlijk combineert in de winter?
xRoosss schreef:_mexx_lady_ schreef:Leuke jurkjes! Mag ik vragen hoe jij ze eigenlijk combineert in de winter?
Niet![]()
Zijn allemaal jurkjes vast voor de zomervakantie, dan ga ik bakken op het strand in zuid Frankrijk![]()
Want in de zomer betaal je voor de bovenste twee jurkje zo €20, nu zijn ze €7. Dus ik dacht, ik koop ze nu alvast
![]()
EenitraM, klinkt leuk zoals je het beschrijftdat is alleen totaal niet mijn stijl
hang ze dus nog eventjes in de kast.
_mexx_lady_ schreef:Haha nee vroeg het me af. IN mijn kast hangen ook 5 of 6 jurkjes die ik eigenlijk alleen maar in de zomer aan doe omdat ik dan gewoon lekker all-stars er onder aan kan![]()
Vind het eigenlijk zonde om ze in de kast te laten hangen in de winter omdat ik er geen schoenen voor heb. Sommige kan ik gewoon dragen met van die military boots, maar bij sommige zou ik echt pumps aan moeten en dat haal ik niet op school. En dit waren ook van die nette jurkjes dus dacht vraag wat voor schoeisel jij eronder gooit haha
_mexx_lady_ schreef:Alleen dat ik totaal niet sta met knielaarzen. Vind die dingen echt niet bij mij passen, maakt niet uit welk model