Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:54

:')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 00:29

Natsuki schreef:
Yes, geen verzendkosten bij h&m!
Dat maakt me weer blij, kan ik lekker wat bestellen.

komt weer even binnen vallen na te lange stilte van meelezen, wat is daarvoor de code? :D

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 01:54

xRoosss schreef:
Hahaha dankje :D ik heb over het algemeen een heel goed inbeeldingsvermogen, ik teken in m'n hoofd meteen iets als iemand mij wat uitlegt of verteld oid. Heel handig bij het verzinnen van kleding combinaties maar soms niet ideaal bij bepaalde gespreksonderwerpen :')

Haha ik weet precies welke situaties je bedoelt!

Natsuki schreef:

Haat aan verzendkosten!

Natsuki schreef:

Ik ken ze niet maar vind ze wel leuk!

Lous schreef:
Vandaag mazzeltje gehad. Was op zoek naar een nieuwe jeans bij de H&M. Bij de saleshoek niks in mijn maat behalve die afschuwelijke boyfriensjeans. Tsja dan maar geen afgeprijsde, had nog een cadeaukaart.

Bleek bij het afrekenen de broek niet 39,99 te kosten,maar 15 euro. Zat geen sticker oid op :D

Dat is altijd fijn!

Jo_vales schreef:
Leuke dingen komen er weer langs zeg!
Combineren is ook niet mijn sterkste kant haha, heb een hoop leuke dingen in mn kast hangen maar draag ze vaak telkens in zelfde combinatie..

wat wel helpt is soms modeblogs/pinterest/lookbook afspeuren naar nieuwe ideetjes. Zo zie je een hoop mogelijkheden maar kan je zelf je stijl ertussenuit pikken!

Ik heb hulp nodig haha! Deze jurk, iemand een idee waar ik die kan krijgen? (Of een goede lookalike uiteraard)

[ [url=m/nqJZy1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie jurk inderdaad!

sannerocky

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 09:42

Oeii die jurk vind ik er een beetje heel erg goedkoop uitzien... (de witte met zwart kant)

Okee ik ga weer even op de H&M site kijken :')

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 10:27

Jo_vales schreef:
Leuke dingen komen er weer langs zeg!
Combineren is ook niet mijn sterkste kant haha, heb een hoop leuke dingen in mn kast hangen maar draag ze vaak telkens in zelfde combinatie..

wat wel helpt is soms modeblogs/pinterest/lookbook afspeuren naar nieuwe ideetjes. Zo zie je een hoop mogelijkheden maar kan je zelf je stijl ertussenuit pikken!

Ik heb hulp nodig haha! Deze jurk, iemand een idee waar ik die kan krijgen? (Of een goede lookalike uiteraard)

[ [url=m/nqJZy1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik weet dat zij veel kleding 'promoot' van Lasula's Boutique. Ik heb hem gevonden;

http://www.lasula.co.uk/index.php/shop/ ... cream.html

Alsjeblieft!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 12:49

Macyy schreef:
Oei die rok is totaal niet mijn ding..

Leuke aankopen Sanne!

Ik mag deze maand niks meer bestellen, volgende maand wil ik Allstars aanschaffen, ik twijfel alleen nog tussen witte of zwarte.. Sowieso het lagere model :)

Witte, no doubt! Helemaal leuk straks in het voorjaar haha.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 13:40

Ik denk dat ik inderdaad voor de lage witte ga! Maar dat is iets voor volgende maand. Volgens het track en trace nummer krijg ik vandaag mijn pakketjes aangeboden! Woehoee

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 14:35

Wat had je besteld Macyy?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 14:46

Mijn pakketjes zijn bij het Kiala punt bezorgd *\o/* *\o/*

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 14:53

Voornamelijk basics! En wat sieraden en een tas bij de H&M :)

Aaah snel ophalen Roos! Wat heb je besteld?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:00

Moet nog wachten tot half 5, dan ben ik pas vrij van stage :(
Onderstaande heb ik geshopt, en er zit nog gewoon een basic zwarte cirkel rok bij :D

Afbeelding

Afbeelding

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:12

leuk kleedje, dat bordeaux!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:23

Oeeh, rechts onderin. Helemaal mij :+:

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:27

Leuke jurkjes! Mag ik vragen hoe jij ze eigenlijk combineert in de winter?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:31

_mexx_lady_ schreef:

Ik zou zeggen: 60+ denier panty, colbertje, dikke sjaal, laarsjes of boots.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:33

_mexx_lady_ schreef:

Niet _O-
Zijn allemaal jurkjes vast voor de zomervakantie, dan ga ik bakken op het strand in zuid Frankrijk {:} {:} Want in de zomer betaal je voor de bovenste twee jurkje zo €20, nu zijn ze €7. Dus ik dacht, ik koop ze nu alvast :D

EenitraM, klinkt leuk zoals je het beschrijft :j dat is alleen totaal niet mijn stijl :D hang ze dus nog eventjes in de kast.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:35

xRoosss schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Niet _O-
Zijn allemaal jurkjes vast voor de zomervakantie, dan ga ik bakken op het strand in zuid Frankrijk {:} {:} Want in de zomer betaal je voor de bovenste twee jurkje zo €20, nu zijn ze €7. Dus ik dacht, ik koop ze nu alvast :D

EenitraM, klinkt leuk zoals je het beschrijft :j dat is alleen totaal niet mijn stijl :D hang ze dus nog eventjes in de kast.

Haha dit is eigenlijk iets waar ik vaak in te vinden ben := in de winter dan. Of een legging aan ipv een jurkje. Met blouse en colbertje uiteraard :D

Ben verhuist naar een eigen stekkie en al mijn kleren moeten ook mee. Moet alleen nog even 2 planken ophangen voor de rest van de kleren en dan zal ik eens een foto laten zien van mijn hele mooie open 'kast' ^^

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:38

Haha nee vroeg het me af. IN mijn kast hangen ook 5 of 6 jurkjes die ik eigenlijk alleen maar in de zomer aan doe omdat ik dan gewoon lekker all-stars er onder aan kan :D
Vind het eigenlijk zonde om ze in de kast te laten hangen in de winter omdat ik er geen schoenen voor heb. Sommige kan ik gewoon dragen met van die military boots, maar bij sommige zou ik echt pumps aan moeten en dat haal ik niet op school. En dit waren ook van die nette jurkjes dus dacht vraag wat voor schoeisel jij eronder gooit haha

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:41

Ik heb ook een leuke sjaal geshopt bij de H&M
& heb een nieuwe baan :D
Dus ik vind dat ik nog wel wat meer mag shoppen :+

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:52

_mexx_lady_ schreef:
Haha nee vroeg het me af. IN mijn kast hangen ook 5 of 6 jurkjes die ik eigenlijk alleen maar in de zomer aan doe omdat ik dan gewoon lekker all-stars er onder aan kan :D
Vind het eigenlijk zonde om ze in de kast te laten hangen in de winter omdat ik er geen schoenen voor heb. Sommige kan ik gewoon dragen met van die military boots, maar bij sommige zou ik echt pumps aan moeten en dat haal ik niet op school. En dit waren ook van die nette jurkjes dus dacht vraag wat voor schoeisel jij eronder gooit haha

Dit probleem heb ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeel lang gehad. Dat ik er idd hakken onder moest dragen maar ik vind dat echt onhandig :+ ben niet zo'n held op hakken. Heel erg lang gezocht naar goede schoenen voor onder een net jurkje. En uiteindelijk knie hoge suede laarzen van de Zara gekocht, ben er zo onwijs blij mee en maken elk jurkje af. Foto staat op mijn mobiel en dit typ ik op de laptop, edit zo even mijn bericht met een foto :+

Edit, foto:

Afbeelding

Afbeelding

eenitraM, ooh wat leuk dat je op jezelf bent gaan wonen, lijkt me spannend :D ben benieuwd naar een foto.
Laatst bijgewerkt door xRoosss op 06-01-15 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:53

Alleen dat ik totaal niet sta met knielaarzen. Vind die dingen echt niet bij mij passen, maakt niet uit welk model

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 15:55

_mexx_lady_ schreef:
Alleen dat ik totaal niet sta met knielaarzen. Vind die dingen echt niet bij mij passen, maakt niet uit welk model

Dit dacht ik idd ook, moest ook wennen aan hoge laarzen bij mezelf want heb die nooit gedragen. Vond eerst dat het mijn bovenbenen dik maakte :') maar nu ben ik er heel blij mee. Vind hoge laarzen bij een broek overigens nog steeds niet mooi :+ weet niet of ik daar ooit aan kan wennen.

edit: bokt upload mijn foto's best heel erg groot. Sorry :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 16:03

Maakt niet uit zo zijn ze lekker duidelijk!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 16:40

Ennnn ik heb weer een bikini besteld :') Geen verzendkosten en nieuwe bikini's in de sale ... Ik moest wel :o

Met een kokerrok trouwens :D Benieuwd of mij dat staat, ik ben maar 1.65 namelijk :')

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 16:46

Wauw Roos, die laarzen! Ik weet nog dat je het er een tijdje geleden over had. Prachtig! Ik wil ook zulke haha, alleen ik koop te veel :') En dat vind mn moeder ook :+