Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:39

onweerstaanbaar he <3

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 16:47

Janine1990 schreef:
[paard] schreef:
Oké ik heb nog nooit echt bijzondere dingen gehad op marktplaats.. Maar vandaag 8)7

Ik heb heel mooi, duur laminaat te koop staan op marktplaats. Inclusief een goede ondervloer en dampfolie. Allemaal nieuw. Was €60 overeengekomen met een mevrouw, voordat bedrag had ik de kosten van de plinten er uit dus dat was mij wel goed.

Staat die vrouw aan de deur: "Ja, ik betaal maar €50 want ik kwam er net achter dat mijn kamer een halve vierkante meter groter is. Dus ik moet nog een pak er bij zoeken."

En die vrouw is dus zonder laminaat naar huis gegaan. Kom op zeg, dat is niet mijn probleem, moet ze het maar beter opmeten.

:') :') :') :')

Wat was haar reactie dan? :D

Ze was niet zo blij. Kreeg drie kwartier later dat ze nu dankzij mij €6,- ( :wow: ) benzinekosten kwijt is. En vervolgens een paar uur later dit mailtje: "Dankzij jou kan mijn dochter nu nog steeds niet op haar kamer slapen!!!". En vanochtend had ik een mailtje of ik ook van gedachten veranderd was want dan kwam ze het als nog voor €50,- ophalen. Dan ben ik er ook weer vanaf want ze kan zich zo voorstellen dat ik er zoooooo zat van ben dat die pakken in de weg liggen :roll:

Uiteraard op geen enkele mail gereageerd. Ze kan de pot op. Hang het nog liever aan de muur :').

joyenbeau@ Ik heb exact 11,62 m2 laminaat met ruim voldoende ondervloer en dampfolie. €60 is ook echt een koopje, laminaat was nieuw €29,95 m2 maar wij hebben het met heel veel korting kunnen kopen. Daarom mag het van ons ook wel voor een spotprijsje weg.

En wat een knappie inowa <3

Jolien87

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:01

Ik zie dan ook echt voor me dat ze aan haar dochtertje vertelt dat ze nog geen laminaat heeft omdat jij het niet wilde verkopen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:07

Voor dat geld heeft ze een consult bij een goede psych :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:09

Ik ook :') Ben ook zo gemeen natuurlijk.

En daarbij, ik weet niet in hoeveel uur zij laminaat kan leggen en een bijpassend pak via Marktplaats in de buurt kan vinden..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 17:22

Varekaj schreef:
Voor dat geld heeft ze een consult bij een goede psych :=

Whaaaaaaa jaaa _/-\o_

Wat een achterljik wijf WiancaR!!!! Echt geeeeniaal :')

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:09

Wat een idioot mens, ze had gewoon 10 euro meer moeten pinnen... raar mens.... Wel verstandig om gewoon niet te reageren...

Ik heb mijn oude County Competitor dressuurzadel 17 inch maar weer op internet gezet, ik weet dat hij oud is, maar nog wel goed (boom niet gebroken en geen scheuren oid, maar de onzin biedingen van €25 komen alweer binnen zucht.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:12

ppfff geen zadelverhalen :(
heb een gigantisch baal moment ;)

leur al maanden met een wintec dressuurzadel, alleen lage biedingen of mensen die niet reageren.
afgelopen woensdag naar de divoza geweest om het zadel in te leveren, kom ik buiten zie ik dat ik een bod van 100 euro meer heb dan waar ik het zadel net voor heb ingeleverd maar ach zal wel niet serieus zijn ed en was er wel klaar mee.
ook een bod op een singel en die is vandaag afgehaald door een vrouw en dat was dus dezelfde vrouw als die ook op mijn wintec had geboden en was dus zeker wel serieus :(

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:23

Ach mijn zadel ligt al 5 jaar in de schuur dus een jaartje of wat extra boeit niet ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 18:31

Op mijn zadel komt ook geen reactie meer, ga het denk ik maar eens op een FB-groep gooien.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 19:32

Alja schreef:
ppfff geen zadelverhalen :(
heb een gigantisch baal moment ;)

leur al maanden met een wintec dressuurzadel, alleen lage biedingen of mensen die niet reageren.
afgelopen woensdag naar de divoza geweest om het zadel in te leveren, kom ik buiten zie ik dat ik een bod van 100 euro meer heb dan waar ik het zadel net voor heb ingeleverd maar ach zal wel niet serieus zijn ed en was er wel klaar mee.
ook een bod op een singel en die is vandaag afgehaald door een vrouw en dat was dus dezelfde vrouw als die ook op mijn wintec had geboden en was dus zeker wel serieus :(

Het is balen, alleen dit kom je vaker tegen net zoals je iets koopt en week later afgeprijsd of in de aanaanbieding.. zadel inleveren doe ik hier al niet meer je krijgt er barweinig voor en vooral voor wintec zadels

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 10:32

[/quote]

:') :') :') :')

Wat was haar reactie dan? :D[/quote]
Ze was niet zo blij. Kreeg drie kwartier later dat ze nu dankzij mij €6,- ( :wow: ) benzinekosten kwijt is. En vervolgens een paar uur later dit mailtje: "Dankzij jou kan mijn dochter nu nog steeds niet op haar kamer slapen!!!". En vanochtend had ik een mailtje of ik ook van gedachten veranderd was want dan kwam ze het als nog voor €50,- ophalen. Dan ben ik er ook weer vanaf want ze kan zich zo voorstellen dat ik er zoooooo zat van ben dat die pakken in de weg liggen :roll:

Uiteraard op geen enkele mail gereageerd. Ze kan de pot op. Hang het nog liever aan de muur :').

joyenbeau@ Ik heb exact 11,62 m2 laminaat met ruim voldoende ondervloer en dampfolie. €60 is ook echt een koopje, laminaat was nieuw €29,95 m2 maar wij hebben het met heel veel korting kunnen kopen. Daarom mag het van ons ook wel voor een spotprijsje weg.

En wat een knappie inowa <3[/quote]

haha voor die 60 Euro had ik 30 m2 Nieuw in pak met ondervloer en al....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 11:11

Ja, dat kan. Dit is ook nieuw in pak. Niemand is verplicht om het te kopen.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 13:11

Daar zal dan ook wel een behoorlijk kwaliteit verschil in zitten....

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 13:15

nieuw in pak 19 Euro per m2 geen korting..heb opgezocht via internet gewoon geluk gehad

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 13:21

Maar het is net als met zadels, een wintec is ook goedkoop maar ga eens een ander merk kopen....
Maar goed als je tevreden bent is het goed toch, ieder zo zijn ding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 15:42

Ieder zijn ding. Ons laminaat was dan ook geen €19 per m2.

Die mevrouw heeft zojuist haar bod ingetrokken en €25 geboden :j :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 17:28

WiancaR schreef:

_O- ik zou haar een tegenbod van €65 doen..

m0niekkkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:47

10 Jan heb ik een bod gedaan op een kastje, sinds die tijd ben ik de hoogste bieder.
Vanmiddag kreeg ik pas een mailtje van de verkoopster of ik nog steeds interesse heb en dat ze met het bod akkoord gaat, mailtje terug gestuurd om een afspraak te maken en echt een paar minuten later word ik met 5 euro overboden door iemand... :') Ben benieuwd of ik het kastje nog krijg :Y)

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 18:49

WiancaR schreef:

Heb je dan niet de neiging om haar eens even precies te vertellen hoe je over haar denkt?
O ik zou zo klaar zijn met zulke mensen.....

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 10:06

Daarom heb ik altijd bieden vanaf de prijs die ik er ook daadwerkelijk voor wil hebben, scheelt een stuk ergernis en onzin biedingen :)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 12:40

Wij zijn hier aan het zoeken voor een dashcam voor bij mijn pa in de bus.
Heeft hij een mooie gevonden waar je op mocht bieden. Hij bied 150 euro, en nog geen 5 minuten later werd er 250 euro geboden. Altijd leuk die prijsopdrijvers >;)

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 13:20

Dat bieden is sowieso irritant....
Vind het ook altijd wel raar dat als er al een poos niet op geboden is en je er dan een bod op doet er vrij snel een hoger bod overheen komt van iemand die nog niet eerder geboden had.....

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 13:36

Wij hebben gisteren onze oude eetkamerstoelen verkocht. Zondag foto's gemaakt en op marktplaats gezet en gisteren kwam die man ze al ophalen. Hij heeft ze bekeken, betaald en ze meegenomen.

Krijgen we nu een mailtje dat het leer op de stoelen gescheurd is en dat hij zijn geld terug wilt. Wat een onzin zeg. Nu even goed bedenken hoe ik hier op ga reageren maar ben best wel boos.

Hij wist trouwens ook dat de stoelen 7 jaar geleden tweedehands gekocht waren door mijn vriend. Deze man kocht ze voor zijn vriendin. Ergens denk ik gewoon dat zij ze niet mooi vond en dat hij het op deze manier probeert nu. Maar ga echt geen hele stoelen de deur uit laten gaan en kapotte terug nemen....

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 13:50

Ik zou gewoon zeggen dat je garantie bied tot de deur, dat ze de stoelen bekeken hebben en dat als ze niet goed waren hij dat op dat moment had moeten zeggen.