Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:[paard] schreef:Oké ik heb nog nooit echt bijzondere dingen gehad op marktplaats.. Maar vandaag![]()
Ik heb heel mooi, duur laminaat te koop staan op marktplaats. Inclusief een goede ondervloer en dampfolie. Allemaal nieuw. Was €60 overeengekomen met een mevrouw, voordat bedrag had ik de kosten van de plinten er uit dus dat was mij wel goed.
Staat die vrouw aan de deur: "Ja, ik betaal maar €50 want ik kwam er net achter dat mijn kamer een halve vierkante meter groter is. Dus ik moet nog een pak er bij zoeken."
En die vrouw is dus zonder laminaat naar huis gegaan. Kom op zeg, dat is niet mijn probleem, moet ze het maar beter opmeten.
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was haar reactie dan?
Alja schreef:ppfff geen zadelverhalen
heb een gigantisch baal moment
leur al maanden met een wintec dressuurzadel, alleen lage biedingen of mensen die niet reageren.
afgelopen woensdag naar de divoza geweest om het zadel in te leveren, kom ik buiten zie ik dat ik een bod van 100 euro meer heb dan waar ik het zadel net voor heb ingeleverd maar ach zal wel niet serieus zijn ed en was er wel klaar mee.
ook een bod op een singel en die is vandaag afgehaald door een vrouw en dat was dus dezelfde vrouw als die ook op mijn wintec had geboden en was dus zeker wel serieus