Gisteren hondenweer vanaf 2 uur in de middag... Vannacht was het wel goed weer Vanmorgen hóóózen! Nu is het even droog, dwz in de lucht, op de grond staat het overal blank.
Regen, droog, regen, droog, regen, droog en hee veel wind, maar toch een paar rondjes in de bak gehobbeld
quartel
Geplaatst: 11-05-14 14:53
Toch wel even blij dat ik er niet op ging......mannetje was helemaal door het dolle heen!! Is natuurlijk ook best raar voor ze.....zo staan ze heel de dag buiten en zo staan ze weer binnen.,...leg het ze maar eens uit
Ik zag de zon 2 keer! en een paar keer gaten in het wolkendek. Ik dénk dat we nu het meeste wel gehad hebben.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-14 18:41
Change of plans... Paard blijft niet alleen vannacht binnen, maar de hele kudde staat binnen en blijft morgen ook binnen. Dus paard ook... Ik ga haar niet alleen op het land zetten... Deken zat geweldig! Ze voelde behaaglijk en de druppels lopen er gewoon vanaf. Superblij mee dus!
Hier is het denk ik net 5 minuten droog geweest, maar de rest van de dag regen regen regen en veel wind. Daarom ook de video van quartel erg toepasselijk... (zou altijd liever sneeuw hebben dat dit kütweer... )
Marcella
Geplaatst: 11-05-14 18:47
Agossie schreef:
Marcella... Hoe bedoel je "droog"?????? Dat hebben wij niet hoor! "Droog"! Het is hier non stop aan het regenen geweest en gaat maar door...
Nou af en toe even droog dus zonder nattigheid.
Quartel weg met je sneeuw.
En ja ga terug naar huis en het zonnetje kom af en toe om het hoekje. Maar nu weer grijs en droog.
Pandora2
Geplaatst: 11-05-14 19:14
Hier eigenlijk hele dag droog geweest ... heb mijn wasgoed zelfs buiten aan de draad gehangen, drogen ging snel zo met die stormwind