Pfff komt wat dichterbij. Ook hier zweet ik zowat mn bed uit en das niet van de warmte. .
Willen jullie ophouden met die enge verhalen ober brand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elfenor schreef:Hier in centraal België is het onweer volop bezig. Donder, harde regen, veel wind en bliksem zo ongeveer elke seconde (zo vaak heb ik het eigenlijk nog nooit meegemaakt). Net even met papa onder de overkapping van het terras staan kijken maar het werd me toch iets te eng. Lig nu vanuit m'n bed door het raam te kijken en vind het best leukOver m'n paardje maak ik me meer zorgen maargoed die redt zichzelf wel, ze kan zowel binnen als buiten
Robin schreef:Rienn schreef:En Rotterdam en omg?
De westelijke kant van de bui gaat over dewestkust en draait dan af naar het oosten. De oostelijke kant van de bui blijft naar het noorden gaan. Ergens voegen ze dus samen. Tenminste als ik het zo zie.
Rotterdam is ook aan de beurt dus.
xTitanic schreef:Elfenor schreef:Hier in centraal België is het onweer volop bezig. Donder, harde regen, veel wind en bliksem zo ongeveer elke seconde (zo vaak heb ik het eigenlijk nog nooit meegemaakt). Net even met papa onder de overkapping van het terras staan kijken maar het werd me toch iets te eng. Lig nu vanuit m'n bed door het raam te kijken en vind het best leukOver m'n paardje maak ik me meer zorgen maargoed die redt zichzelf wel, ze kan zowel binnen als buiten
Hallo landgenootjewaar woon jij? ik regio Gent. hier is het echt heftig
gohya schreef:Vorig jaar sloeg de bliksem hier in huis,mijn p.c. en de p.c. die boven stond [beide stonden aan] waren kapot geslagen.Uit een stopcontact kwam een harde knal en vuur,ik schrok toen wel ff zeg.
Hier nog steeds rustig.