[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:19

Esther_r20 schreef:
Dankzij jullie relletje ben ik nu wel nieuwsgierig geworden naar de primark. Wat is nu zo de moeite waard om over te rellen op bokt. Het is dus ook ergens nuttig voor geweest.

Is er bij de primark ook kinderklefing te koop?

En wat voor type kleding is er te vinden?

Heel veel leuke kinderkleren ook veel verschillende stijlen vind ik. Heel simpel maar ook heel truttig altijd erg leuk!

Er hangen altijd veel verschillende dingen vaak zit er wel iets bij wat je leuk vind.. Soms ook helemaal niets maar meestal wel wat haha

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:20

Ik woon op 10 minuten lopen of 5 minuten fietsen van de Primark maar afgelopen twee weken ben ik er niet geweest want het was zo vreselijk druk. Maandag is de vakantie weer over dus dan ga ik misschien wel weer even kijken. Hoop dat mensen foto's blijven plaatsen want dat vond ik juist het leukste van het topic. Hetgeen niet wil zeggen dat mensen niets anders meer mogen zeggen in het topic natuurlijk, even voor de duidelijkheid voordat er weer een rel uitbreekt. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:20

Esther_r20 schreef:
Dankzij jullie relletje ben ik nu wel nieuwsgierig geworden naar de primark. Wat is nu zo de moeite waard om over te rellen op bokt. Het is dus ook ergens nuttig voor geweest.

Ik vind voor volwassenen vergelijkbaar met de h&m!
Kinder kleding is er genoeg, nooit goed gekeken maar als ik erlangs liep vond ik het er onwijs schattig uit zien :)!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:22

Jemig wat wordt er gezeken over een quotelijstje zeg. Opmerkingen zoals "dan moet ik mij door de quotelijstjes heen worstelen" zijn natuurlijk zwaar overdreven.

Wat is het verschil met dat het aangeboden wordt en daar op gereageerd wordt of een overzichtelijk quotelijstje :?

Ik kan mij niet anders heugen dan dat er altijd al mensen zijn geweest die aanbieden om te kijken voor iemand, waarom wordt daar nu opeens zo moeilijk over gedaan? Als je dat al irritant vindt om te lezen is je irritatiegrens wel erg laag hoor, ik hoef ook niet zo nodig te lezen op welke dag iemand naar de Primark gaat, of dat iemand iets lelijk vindt. Maar daar ga ik ook niet zo over lopen zeiken. :n
Hoe zien jullie die HK voor je? Hier in de gaten houden wie naar de Primark gaan en wat mee willen nemen en dan in de HK reageren? Wat een onhandige omweg.
Ik heb het idee dat het echt niet zo belangrijk is dat het verplaatst wordt en er zo'n drama van gemaakt moet worden :+
De modopmerking ging naar mijn idee over de app, niet over het quotelijstje.

Esther_r20 schreef:

Esther_r20:
Ik vind het, als je een vergelijking moet maken, qua kleding een beetje zoals de H&M maar dan een stuk goedkoper en een deel van de collectie wiselt meer. Kinderkleding hebben ze ja :)

Esther_r20

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:24

Leuk misschien het weekend dan even naar zaandam :-D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:27

Skessa_ schreef:
http://www.byaranka.nl/opening-primark-den-haag/

Hier staan heel veel fotos van Den Haag. Zo ziet het er dus opgeruimd uit! :oo :')

Ik vond het best meevallen eigenlijk qua rotzooi daar, in eindhoven viel t ook mee, alleen rotterdam vind ik altijd zo'n zooi.

Dit blazertje <3 <3

Afbeelding

Ik zweer bij Primark voor die kleine, c&a en Hema vind ik vaak stoffige saaie dingen hebben en h&m en zara heeft ook niet altijd wat leuks. Primark is wat dat betreft lekker hip. Alleen schoenen haal ik er nooit, voor de rest shop ik er graag voor hem, vooral met seizoenswisselingen, shirtjes met lange mouwen of t-shirts 2,00 per stuk. :D Blijf mooi ook gewoon in de was!

Afbeelding
Hier met baggy jeans + tshirt van Primark

Afbeelding
Polo + short

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:29

De 2e outfit vind ik het leukst, wat een leuk mannetje heb jij <3

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:32

Leuk! Dat wordt echt shoppen!
Heb vandaag 2 spijkerbroeken voor mn zoontje gekocht, maar de labeltjes blijven daar nog even opzitten tot ik bij de primark ben geweest. Hihi

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:39

Vooral het aanbod voor jongens is erg weinig overal, bij Primark kom ik altijd wel met volle tassen terug :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:40

Ohhh Friemel ik kom je kind stelen hoor :')
Wat een schatje! Superleuke kleertjes ook zeg.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:40

bontesok schreef:
Vanmorgen was het lekker rustig in Primark Zuidplein! Wat een heerlijk ruim opgezette winkel is dat zeg!(ben Alexandrium gewent)
En voor mij maar een half uurtje rijden *\o/*

Ik quote mezelf even. Op zuidplein was het dus helemaal geen zooi. De gangpaden etc zijn ook veel ruimer. In Alexandrium sta ik altijd per ongeluk met mijn mand tegen anderen aan te porren!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:52

bontesok schreef:
bontesok schreef:
Vanmorgen was het lekker rustig in Primark Zuidplein! Wat een heerlijk ruim opgezette winkel is dat zeg!(ben Alexandrium gewent)
En voor mij maar een half uurtje rijden *\o/*

Ik quote mezelf even. Op zuidplein was het dus helemaal geen zooi. De gangpaden etc zijn ook veel ruimer. In Alexandrium sta ik altijd per ongeluk met mijn mand tegen anderen aan te porren!

Dat heb ik bij het alexandrium ook altijd, vooral die kinderwagens. Nu bij Zuidplein totaal niet en veel ruimere gangpaden

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:54

Ik snap mensen sowieso niet die met hun kids + buggy erheen gaan.. hartstikke benauwd voor die kleintjes en die kinderwagens zijn echt gigantisch onhandig, maar dat is mijn mening :')

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:13

Ik heb vandaag nog iemand met een tweeling-kinderwagen per ongeluk omver gelopen. Schelden dat mens. Dus ik zei rustig wat ze gier dan ook deed, gangpaden zijn smaller dan die wagen :') ging ze me toch uit haar dak. Bewaker heeft haar eruit gezet O:)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:28

Dat gezeik over de app zeg, jezus. Gelukkig zijn er ook nog dames die hier geen probleem van maken. Wat is nou het probleem dames? ;) Lekker doorscrollen en discussie afsluiten.

Die blazer oooh! Die heb ik niet gezien vandaag.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:29

Begin er dan niet weer over. :+

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:30

Ik begin nergens over. Ik zeg dat we de discussie af moeten sluiten en wie er in de app wil kan pb'en! ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:31

Oké klaar. De rest bespreek je maar (op een nette manier!) via pb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:35

Die blazer had ik nog niet eerder gezien. Is de primark weer van collectie gewisseld?

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:35

Ik bespreek niks meer, maar nummers kunnen ook naar mij via pb. Dat bedoel ik! :)

Weet iemand hoe duur die blazer was?

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 21:48

Celiien schreef:
Ik heb vandaag nog iemand met een tweeling-kinderwagen per ongeluk omver gelopen. Schelden dat mens. Dus ik zei rustig wat ze gier dan ook deed, gangpaden zijn smaller dan die wagen :') ging ze me toch uit haar dak. Bewaker heeft haar eruit gezet O:)

Lekker voor der! ~~}>

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:17

Moderatoropmerking:
Dames, na overleg hebben we besloten dat dit topic in de huidige vorm naar de HK verplaatst gaat worden. Dit omdat het topic al enige tijd niet echt meer 'informatief' van inslag is, maar meer thuishoort op de HK alwaar jullie minder aan regels gebonden zijn m.b.t. 'offtopic' geklets.

Daarnaast wil ik jullie verzoeken om posts vriendelijk te houden en eventuele geschillen verder via de PB op te lossen. Groeps-apps worden niet aangemoedigd door Bokt: we raden niet aan om mobiele nummers te delen met 'vreemden', houd daar rekening mee.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:18

Vandaag bij de Primark in Enschede geweest. Idd mensen met kinderwagens en zelfs een oudere vrouw met een rollator die tegen iedereen aan liep te botsen :roll:

Verder nog een vreselijk foute Bambi kersttrui gescoord voor €5 en het wel bekende Olaf shirt om in te slapen €7, kerst T-shirt voor het slapen €1 en verder basic t-shirts €3.50 p.s. en sokken en ondergoed. Keurig in kunnen houden :Y) vond verder dat er veel van hetzelfde hing als 4 weken geleden, dus niks kunnen vinden qua kleding.

Afbeelding

Spring collectie komt binnenkort, ben erg benieuwd :)

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:19

Hanmar schreef:
[mod]Dames, na overleg hebben we besloten dat dit topic in de huidige vorm naar de HK verplaatst gaat worden. Dit omdat het topic al enige tijd niet echt meer 'informatief' van inslag is, maar meer thuishoort op de HK alwaar jullie minder aan regels gebonden zijn m.b.t. 'offtopic' gekletst.

Daarnaast wil ik jullie verzoeken om posts vriendelijk te houden en eventuele geschillen verder via de PB op te lossen. Groeps-apps worden niet aangemoedigd door Bokt: we raden niet aan om mobiele nummers te delen met 'vreemden', houd daar rekening mee.[/mod

En als er nu een nieuw topic op LZP word gemaakt?

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 22:20

Leuk,Roos!

Wie maakt er een LZP topic aan met verwijzing naar dit HK topic?
Daar zal ik me dan melden en dit topic ontvolgen.