Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:51

Maar je doet nu hetzelfde....openbaar....
-O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:54

Maar ( wou ik ook al in een ander topic zeggen) is het geen gek idee om eens in gesprek te gaan met een hulpverlener? Zeker als je nog erg zit met hoe het allemaal met je moeder is gegaan.

En niet om het gedrag van je dochters goed te praten ik was er niet bij. Maar voor je naasten kan het ook heel pittig zijn als ze zien dat je er veel last van hebt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:55

purny schreef:
fleurtjeuh schreef:
Wat een liefde...

Je weet niet wat er precies is gebeurd.

Daar gaat het niet om…
Hoe oud ben je als je zoiets openbaar wilt uitvechten…

pjer

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:59

nou nou openbaar uitvechten... het is een ergernissen topic he en ze heeft zich aan de dames geergerd, dan zou ik ook best ongenuanceerd kunnen zijn hoor. Zeker als ze je opzettelijk flink gekwetst hebben.

Mijn ergernis: koffiezetter is overleden :(

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:09

Moest vanmorgen met mijn 2 katten naar de Trimmer, en daar voor moet ik Amsterdam Zuid in.
En ik kom in de straat die ik nodig had, daar konden we niet door want er stond een vrachtwagen
die zand moest afleveren en werd uitgeschept door een klein kraantje.

Enige optie was naar links, 1e straat konden we niet naar rechts, 2e ook niet.
Dus weer terug gereden, en toen 2 straten verder naar links gegaan, dat werd weer een rondje rijden.
Want alle straten dat we wouden nemen waren allemaal verboden voor auto's,
dus uiteindelijk maar weer naar de hoofdstraat gereden.

Op kruising naar links, en een paar straten verder/stoplichten weer naar links, stonden we daar weer vast.
Uiteindelijk kwamen we bij de straat waar we moesten zijn,
maar mochten we ook niet in dus ik heb de auto daar neer gezet
en tegen mijn vader gezegd dat ie de auto mee moest nemen en zelf een plekje moest zoeken
en dat ik met de 2 katten in de vervoersbakken naar de Trimmer zou lopen.

Ik heb toen 140 meter met de 2 heren die kant op gelopen, alleen liep vreselijk door dat
de een voor in de vervoersbak zat, en de andere achter in... -O-

Tussen door kwam ik nog 2 mannen tegen, en 1 vroeg moet je nog ver? Nee, moet daar zijn..
Oh succes! :') Dank u! _O-

Was gelukkig ruim op tijd, had nog 15 min. gelukkig, maar even uitgepuft in de wachtkamer van de kliniek.

Heb mijn vader wel lief aangekeken of hij de auto kon halen en voor de deur kon neerzetten.

Gelukkig is dit alleen de (bijna) enige locatie die ik de auto gebruik om de 2 katten bij de Trimmer te krijgen.
Maar heb wel alles vervloekt vanmorgen.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:27

pjer schreef:
nou nou openbaar uitvechten... het is een ergernissen topic he en ze heeft zich aan de dames geergerd, dan zou ik ook best ongenuanceerd kunnen zijn hoor. Zeker als ze je opzettelijk flink gekwetst hebben.

Oeh, koffiezetter is een hele erge...onmisbaar :j

Voor wat de ergernis van Britta betreft, ja het is wellicht niet handig dit zo op het internet te zetten.
Begrijp ik het?
Jazeker, ik heb nu ook weer het beste stukje van de mensheid van dichtbij mogen meemaken, we zijn nog steeds bezig met de afhandeling van de erfenis van onze overleden broer. Laat ik het zo zeggen, ik krijg inmiddels best een afkeer van mensen en hun hebzucht.
Maar ik ga ze dan niet op het internet openbaar benoemen met de naam wat ik voor ze in gedachten heb...

Ik pak het effectiever aan, de afspraak om ons eigen testament te wijzigen staat vast.
We hebben geen kinderen, ik ga er nog even over nadenken óf en wie evt. ooit nog wat krijgt uit onze nalatenschap, of dat nu definitief alles alleen naar goede doelen gaat.
Kunnen de notaris als executeur benoemen.
Maar diegene die dacht dat hij als hoofd-erfgenaam een flink bedrag ging krijgen zal straks raar opkijken!
Geeft ons een stuk gemoedsrust en misschien gaan de neven en nichten / familie dan eens nadenken over hun gedrag :(

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:32

pjer schreef:

Ik herhinner mij ook nog een hele vieze stal die de dames uit zouden mesten..

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:35

Laat Britta lekker haar ergernissen spuien. De benaming kan netter, maar we hebben allemaal kunnen zien hoe erg de ziekte van haar moeder haar heeft aangegrepen. Als haar dochters dit tegen haar gebruiken, dan is dat bijzonder laag. Ik ben blij dat ik zeker weet dat ik mijn eigen moeder nooit zo gegriefd heb, dit moet heel erg pijn doen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:40

prompter schreef:
Laat Britta lekker haar ergernissen spuien. De benaming kan netter, maar we hebben allemaal kunnen zien hoe erg de ziekte van haar moeder haar heeft aangegrepen. Als haar dochters dit tegen haar gebruiken, dan is dat bijzonder laag. Ik ben blij dat ik zeker weet dat ik mijn eigen moeder nooit zo gegriefd heb, dit moet heel erg pijn doen.

Sluit ik mij bij aan.

Britta mag prima haar ergenis spuien over haar dochters.
En ja niet iedereen gebruikt dan lieflijke woordjes.

Ik zou net zoiets kunnen zeggen. :D

En ja ik weet dat sommige mensen daar niet tegen kunnen.
Maar dat is dan hun probleem :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:01

prompter schreef:

Mee eens.

Andersom wordt er ook wel eens over ouders behoorlijk hard geërgerd en daar kraait geen haan naar. Is het andersom is het opeens not done. Ik vind dat krom.

Sterkte Britta :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:02

prompter schreef:

_/-\o_

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:15

Gevallen met de fiets, omdat blijkbaar het zand onder een tegel helemaal weg was en hierdoor ging kantelen. Gevolg; nu een dikke knie en dito pols/duim en een kapotte broek. Jeej -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 56 min geleden

Jolliegirl schreef:
Marcella kan je kijken voor ondersteuning voor een FODMAP dieet? Als ik het goed schrijf.

Moet ook rekening houden met diverticulitis, maar denk dat het pas echt in werking gezet kan worden als volgende week de klachten niet minder zijn geworden. Want dan moet ik terug naar de huisarts.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 38 min geleden

Het doet zo’n pijn als ik hoest. Alsof iemand mijn borstbeen doormidden klieft %)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19 min geleden

maralyn schreef:
Ik ben ff niet online geweest.

Gisteravond rond deze tijd mn eerste poes in moeten laten slapen wegens een maagtumor. :'(

Dus had even wat anders aan mn hoofd.

Oh bah. Sterkte.

Met m’n zoon in het ZH. Hij is gevallen met de fiets en heeft zijn elleboog gebroken. Nu gips. Wachten op de operatie

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17 min geleden

Beterschap met je zoon.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14 min geleden

Helaas bleef mijn lunch (om 15:00) netjes binnen en heb ik nu geen excuses meer om niet naar de sportschool te hoeven. -O-