Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roosch schreef:Verdorie ik had een nep Stoov warmtekussen van de Action op mn verlanglijstje voor mn verjaardag staan, blijkt het een tijdelijke actie te zijn en is het dus van de website gehaald. Balen.zal in de filialen ook niet meer zijn dan.
Roosch schreef:MarlindeRooz schreef:Het is altijd leuk om een rondje action te doen!
Haha pure horror. Ik kan nooit vinden wat ik zoek en als ik dan op zoek ga naar een medewerker.. Dan is die zoek.
Roosch schreef:Verschrikkelijk!voor mij ook bittere noodzaak.
Die van de Action was maar een euro of 20 als ik me niet vergis, die wat ik van Kruidvat vind een stuk duurder. Ik heb er al een met snoer dus het is geen noodzaak, maar ja zo een van 20 euro was eigenlijk wel een goeie uitbreiding geweest he.
denisesilver schreef:Ik klaagde daarstraks bij mijn ouders dat ik nog steeds zo'n last heb van mijn kiezen na het drinken van koud water. Zegt mijn moeder dat ik morgen wel weer terug zal zitten bij de tandarts, en dat ze dan wel een wortelkanaalbehandeling zullen uitvoeren. Madam heeft zelf een wortelkanaalbehandeling gehad afgelopen week, en moet schijnbaar alles wat bij haar gebeurt, doortrekken naar ons. Ze kon al zo lekker negatief doen, maar na haar herseninfarct heeft ze helemaal geen filter meer. Komt me soms de spuigaten uit.
En aub niet mij een schuldgevoel aanpraten dat het voor haar erger is. Wij als gezin ondervinden er ook de negatieve gevolgen van.
Roosch schreef:MarlindeRooz schreef:Het is altijd leuk om een rondje action te doen!
Haha pure horror. Ik kan nooit vinden wat ik zoek en als ik dan op zoek ga naar een medewerker.. Dan is die zoek.