Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:02

Hmm zou het dan toch.. Ook zo verrekte lastig dat die filialen niet telefonisch bereikbaar zijn. Misschien morgen toch even een poging doen dan..

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:10

Het is altijd leuk om een rondje action te doen! :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:13

MarlindeRooz schreef:

Haha pure horror. Ik kan nooit vinden wat ik zoek en als ik dan op zoek ga naar een medewerker.. Dan is die zoek. :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:21

Roosch schreef:
MarlindeRooz schreef:

Haha pure horror. Ik kan nooit vinden wat ik zoek en als ik dan op zoek ga naar een medewerker.. Dan is die zoek. :+

En je komt altijd met hele andere dingen thuis wat je eigenlijk had willen laten liggen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:27

Roosch schreef:
Verdorie ik had een nep Stoov warmtekussen van de Action op mn verlanglijstje voor mn verjaardag staan, blijkt het een tijdelijke actie te zijn en is het dus van de website gehaald. Balen. ^) zal in de filialen ook niet meer zijn dan.

Weet niet hoe die van de Action zijn maar Kruidvat heeft er ook. Zijn met een accu dus draadloos.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:33

Roosch schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik ga ook nooit vrijwillig naar de action en kom er dus ook echt sporadisch
Mijn vriend ziet het als uitje en gaat gerust op zaterdag en dan zondag weer :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:34

Verschrikkelijk! :)) voor mij ook bittere noodzaak.

Die van de Action was maar een euro of 20 als ik me niet vergis, die wat ik van Kruidvat vind een stuk duurder. Ik heb er al een met snoer dus het is geen noodzaak, maar ja zo een van 20 euro was eigenlijk wel een goeie uitbreiding geweest he. :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:35

Mysterie ontrafelt over mijn man.

Hij wordt ziek. :') :)* verklaart een hoop. _O-

Ohhh action, i love it. Maar ik moet ontspullen van mezelf.

Dus heb momenteel veel op de weggeefhoek gezet...
Leuk, verbouwen. :') dan kom je er achter hoeveel zooi je hebt. :j -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:39

Ik klaagde daarstraks bij mijn ouders dat ik nog steeds zo'n last heb van mijn kiezen na het drinken van koud water. Zegt mijn moeder dat ik morgen wel weer terug zal zitten bij de tandarts, en dat ze dan wel een wortelkanaalbehandeling zullen uitvoeren. Madam heeft zelf een wortelkanaalbehandeling gehad afgelopen week, en moet schijnbaar alles wat bij haar gebeurt, doortrekken naar ons. Ze kon al zo lekker negatief doen, maar na haar herseninfarct heeft ze helemaal geen filter meer. Komt me soms de spuigaten uit.

En aub niet mij een schuldgevoel aanpraten dat het voor haar erger is. Wij als gezin ondervinden er ook de negatieve gevolgen van.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:43

Vervelend Denise, knuffel voor jou :knuffel:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:45

maralyn schreef:
Mysterie ontrafelt over mijn man.

Hij wordt ziek. :') :)* verklaart een hoop. _O-

Ohhh action, i love it. Maar ik moet ontspullen van mezelf.

Dus heb momenteel veel op de weggeefhoek gezet...
Leuk, verbouwen. :') dan kom je er achter hoeveel zooi je hebt. :j -O-

Wordt hij ziek of is hij ziek? :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:47

Roosch schreef:
Verschrikkelijk! :)) voor mij ook bittere noodzaak.

Die van de Action was maar een euro of 20 als ik me niet vergis, die wat ik van Kruidvat vind een stuk duurder. Ik heb er al een met snoer dus het is geen noodzaak, maar ja zo een van 20 euro was eigenlijk wel een goeie uitbreiding geweest he. :')

Oh hoe duur zijn die van de Kruidvat dan? Meen me te herinneren dat ik die vorig jaar voor €20 heb gekocht.
Lidl is evt ook nog een optie

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:51

Knuff Denise! Dat gevoelig bij warm en koud na het rommelen herken ik wel. Sensodyne of elmex kunnen er wat bij helpen soms. Hopelijk gewoon je tandvlees of beursen plekke en is de echte pijn oorzaak nu wel verholpen :(:)

Vanmiddag opeens mega buikpijn toen ik even in het winkelcentrum was. Hele buik van slag, door de lunch ofzo? Gelukkig toiletten kunnen vinden :o Maar dan wel savonds, ondanks nog steeds beetje piepende buik, een chocolade reep niet kunnen weerstaan. Helpt niet bij buikpijn blijkbaar, goh :+ Waarom ben ik zo?
Laatst bijgewerkt door Tancreda4 op Gisteren, 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:51

denisesilver schreef:
Ik klaagde daarstraks bij mijn ouders dat ik nog steeds zo'n last heb van mijn kiezen na het drinken van koud water. Zegt mijn moeder dat ik morgen wel weer terug zal zitten bij de tandarts, en dat ze dan wel een wortelkanaalbehandeling zullen uitvoeren. Madam heeft zelf een wortelkanaalbehandeling gehad afgelopen week, en moet schijnbaar alles wat bij haar gebeurt, doortrekken naar ons. Ze kon al zo lekker negatief doen, maar na haar herseninfarct heeft ze helemaal geen filter meer. Komt me soms de spuigaten uit.

En aub niet mij een schuldgevoel aanpraten dat het voor haar erger is. Wij als gezin ondervinden er ook de negatieve gevolgen van.

Kan ook verkoudheid zijn... Griep onder de leden.
Ik hou t positief...!!

Fleurtjuhh, hij zit er tussen in. Verdacht stil. Dikke rode wangen. Zeurt niet om "snacks".

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:02

Roosch schreef:
MarlindeRooz schreef:

Ik loop door die winkel en denk: wat kopen anderen dan? Meestal ga ik met alleen wat drinken er weer uit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:04

Ik koop er dingen als wasmiddel, geurstokjes, deo, lenzenvloeistof, vuilniszakken etc… en soms frutsels. Echt hele onnozele dingen koop ik niet. Ik wil juist minder spullen in m’n huis haha.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 02:52

Grmbl. Enorme kiespijn weer dat het me wakker houdt. Terwijl ik afgelopen dag dacht 'de pijn gaat misschien helemaal weg' zo goed ging t. Nu weer uistraling, kloppen. Nog een paar uur en dan gaan ze t het hopelijk fixen. Opluchting en echt dood eng ook....

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 04:54

Weer wakker geworden tijdje geleden van een enorme knal. Welke debiel bedenkt dat toch om op een doordeweekse dag dat te doen.

Ik dacht de vorige keer echt dat ik gek werd en het in mijn hoofd zit. Mijn hersenen werken nu wat vertraagd en soms maakt mijn lijf ook vreemde sensaties.

Maar mijn moeder en de hond schrokken er ook wakker van.