Hier me enorm geërgerd aan het vroege opstaan. Hele week voor mijn doen al vroeg mn nest uit om te werken. Onderweg terug naar huis boodschappen doen, thuis paarden voeren, honden voeren en eten voor ons maken, dan eten en dan nog proberen taken van de veel te lange to do list te doen. Rond middernacht kan ik dan even douchen, manlief verzorgen en dan naar bed. Onze hond was gisteren doodsbenauwd vanwege de wind. Die wekte ons om half 3 en om half 5 weer. Toen is mn man er maar uit gebleven en op de bank gaan liggen. Die heeft een uurtje geslapen.
Dit is echt zoon periode, een week voor ons huwelijk, moet vanallss nog geregeld worden want alles is blijven liggen vanwege de operaties en de zorg die nodig was ineens. Iedereen heeft zin in de bruiloft maar ik wil gewoon al mn werkafspraken afzeggen en bijslapen.
Aankomende maandag had ik intakes staan, die heb ik toch maar afgezegd en naar na de vakantie gezet. Ik trek het anders echt niet. Straks sta ik te janken van de vermoeidheid op mn bruiloft

Best pittig, alles in je eentje doen. Maar goed, morgen mag de drain eruit bij manlief dus hopelijk dan alweer stukken beter te pas?
Oh ben heb me enorm geërgerd aan de hooiboer. Heeft echt goed hooi, koop altijd grote balen bij m maar die moeten uit frankrijk komen.. En zodra het dus regent gaan ze niet rijden?! Hoe moet dat van de winter dan?! Dus toestraks maar ff 20 kleine baaltjes opgehaald voor nood.