Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-24 23:01

Oh lekker begin daantjuh. Echt balen.

Hier me enorm geërgerd aan het vroege opstaan. Hele week voor mijn doen al vroeg mn nest uit om te werken. Onderweg terug naar huis boodschappen doen, thuis paarden voeren, honden voeren en eten voor ons maken, dan eten en dan nog proberen taken van de veel te lange to do list te doen. Rond middernacht kan ik dan even douchen, manlief verzorgen en dan naar bed. Onze hond was gisteren doodsbenauwd vanwege de wind. Die wekte ons om half 3 en om half 5 weer. Toen is mn man er maar uit gebleven en op de bank gaan liggen. Die heeft een uurtje geslapen.

Dit is echt zoon periode, een week voor ons huwelijk, moet vanallss nog geregeld worden want alles is blijven liggen vanwege de operaties en de zorg die nodig was ineens. Iedereen heeft zin in de bruiloft maar ik wil gewoon al mn werkafspraken afzeggen en bijslapen.

Aankomende maandag had ik intakes staan, die heb ik toch maar afgezegd en naar na de vakantie gezet. Ik trek het anders echt niet. Straks sta ik te janken van de vermoeidheid op mn bruiloft :')
Best pittig, alles in je eentje doen. Maar goed, morgen mag de drain eruit bij manlief dus hopelijk dan alweer stukken beter te pas?

Oh ben heb me enorm geërgerd aan de hooiboer. Heeft echt goed hooi, koop altijd grote balen bij m maar die moeten uit frankrijk komen.. En zodra het dus regent gaan ze niet rijden?! Hoe moet dat van de winter dan?! Dus toestraks maar ff 20 kleine baaltjes opgehaald voor nood.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 07:36

Kun je niet een vriendin of iemand inschakelen om wat minder moeilijke taken uit handen te nemen, Hutcherson? Wat ruimte creëren in je brein! Zou zonde zijn als je op je grote dag zelf uitgebrand bent.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 07:49

De ongelooflijke pleuriszooi elke dag bij Opheusden/Nieuwkuijck. 0 minuten vertraging bij Hooipolder en alsnog moet het hier weer helemaal vastlopen -:(-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 07:56

Misschien komt het ook omdat ik van het weekend in Berlijn zat waar het. 30+ graden was, maar wat een kou ineens. Normaal kan ik wel tegen kou, maar dit voelt wel heel erg

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 08:17

denisesilver schreef:
De ongelooflijke pleuriszooi elke dag bij Opheusden/Nieuwkuijck. 0 minuten vertraging bij Hooipolder en alsnog moet het hier weer helemaal vastlopen -:(-

Joe, was dus een kijkersfile. Twee jochies met een dikke BMW die waarschijnlijk een aanvaring hadden gehad met een bakwagen. Bedankt mannen. Ben weer een half uur later op kantoor aangekomen.

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 08:53

Dat ik me even helemaal op en leeg voel :x wou vandaag weer naar m'n (vrijwilligers)werk maar moet echt even heel erg opladen van een gekke week tot nu toe.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 09:02

De volledige jackpot pijn. Nu had ik al besloten om thuis te blijven dus dat ga ik ook doen.

En de katten vinden 22 graden in huis te koud, maar ik weiger kachel aan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 09:37

Wat is het koud :brr:

Dit vinden mijn handen en voeten niet leuk

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 10:57

Dat voor iedere scheet tegenwoordig gevraagd wordt "hoe bevalt het/je aankoop, hoe hebben wij het gedaan?"
Laatst een postzegelcode gekocht bij PostNL. Kreeg ik ook een mail. Echt een Postzegel gekocht! Hoe verzin je het.
Nu een voedingssupplement gekocht. Een week later: Hoe bevalt het product? Ja, weet ik veel, dit is een supplement, dat effect moet nog ff doorwerken. Tjongejonge, hou op met die ongein.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 11:03

Zit bij een cursus en de persoon naast me is de hele tijd iets anders aan het doen. Leidt zo vreselijk af!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 11:21

:brr: :brr: :brr: :brr: Ik haat dit weer :brr: :brr: :brr: :brr:

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 12:39

Een groot zinkgat in de tuin.Het lijkt niet groot maar het is toch 1,5m diep en 1m breed met holtes
naar de zijkant.
Al een geluk dat het gisteren regende want ik wilde het gras afrijden en dat de hondjes niet buiten waren toen het inzakte.

Afbeelding
Afbeelding

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 12:55

Zooo dan schrik je...

Ik ben bezig met een klote klusje.....
Tegeltjes die met cement op de muur zijn gezet los krijgen....
Ik hou nu dan maar even pauze
Afbeelding
Afbeelding

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 13:20

Mannen die wanneer ze een relatie krijgen alléén nog maar via hun vrouw communiceren of afspraken maken.

Ook als je voorheen gewoon prima met hun zelf kon afspreken voor een spel schaak of middagje kletsen.

Zelfs als die vrouw écht gewoon prima aardig is, en het gewoon prima is om met zijn drieen af fe spreken of een spel te spelen.

Maar dat de communicatie daarover dus per se vía haar moet :roll:

Heb er wat van gezegd ook.
Dat ik dat als storend ervaar.
Alsof hij géén eigen stem meer heeft, en zij niets meer is dan een secretaresse.

(En nee, 0,0 romantische gevoelens ten opzichte van die man, gewoon iemand met zeldse levensstijl en hobbies en die je daar af en toe eens over sprak. Nooit meer geweest dan dat, en heeft er ook nooit ingezeten wat mij betreft)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 14:17

hagelslag schreef:
Zooo dan schrik je...

Ik ben bezig met een klote klusje.....
Tegeltjes die met cement op de muur zijn gezet los krijgen....
Ik hou nu dan maar even pauze
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Aah dat herken ik.
Eerste laag tegels ging prima.
Maar helaas zat er een laag tegels onder die inderdaad ook in cement gegoten zaten.

Echt flinke klus aan gehad.
Ik kan je zeker z’n klop machine aanraden.
Met de hand kreeg je nog geen kras op de tegel.
Afbeelding

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 14:21

En dan ook 5 tot 10 cm cement |o |o
Ik heb inderdaad een klophamer!! God zij dank.
Maar tussendoor moet ik wel even pauze houden...
Ik kan bijna een uur bezig. En dan ff een uur rust.
In dat uurtje mag mijn vriend verder _O-
Of Naja die is net klaar met de elektra in de keuken. Dus mag nu straks in de badkamer de hoeken doen wat ik niet kan

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 14:43

Mensen die “mijn trots” vertalen naar “my proud” ;(

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 14:49

rien10 schreef:
Dat voor iedere scheet tegenwoordig gevraagd wordt "hoe bevalt het/je aankoop, hoe hebben wij het gedaan?"
Laatst een postzegelcode gekocht bij PostNL. Kreeg ik ook een mail. Echt een Postzegel gekocht! Hoe verzin je het.
Nu een voedingssupplement gekocht. Een week later: Hoe bevalt het product? Ja, weet ik veel, dit is een supplement, dat effect moet nog ff doorwerken. Tjongejonge, hou op met die ongein.

Yep hier heb ik ook een hekel aan. Alle vragen om reviews gaan bij mij de vuilnisbak in. Zeker de vragen die je onder je eigen naam moet plaatsen op een reviewsite. Als ze mij persoonlijk een e-mail sturen met de vraag om feedback dan antwoord ik. Maar dat willen ze niet. Ze willen een officiële review voor meer sterren en likes en om te verkopen. Niet om van te leren of te verbeteren. Dus dan niet.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 14:51

Niobe schreef:

Dat zijn gewoon Engels noobs. Die spreken duidelijk geen Engels maar doen wel een poging. Zie het wel vaker voorbijkomen, ook hier op Bokt. Soms zelfs bij namen van veulens/paarden, erg sneu.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 14:54

Niobe schreef:

Hier krijg ik echt low-key moordneigingen van :')

Gloriosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 15:00

black_kelpie schreef:
Niobe schreef:

Hier krijg ik echt low-key moordneigingen van :')

_O-. Eens

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 15:04

Dat ik naast m'n gescheurde enkelbanden nu ook nog buikgriep lijk te krijgen

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 15:18

Wat een pokke weer vandaag, en was het ineens kkkkoud..

Dan loop je eerst in een trui rond, en daarna met 2 truien want je hebt het kkkoud. _O-

En daarna vies zweten omdat je een paar keer op en neer het weiland in-uit moet,
en dat je halverwege het weiland achter komt dat je te weinig prik paaltjes hebt.

Eerst op de gok 8 geroepen, en toen maar gezegd heb maar 2 extra bij gedaan,
je wilt niet nog eens het weiland uit voor paaltjes halen. :')

Hopelijk blijven de geiten nu wel in het weiland...
(Ze hebben heel vaak slootje hop gedaan, dus ze stonden vaak bij de buren)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 16:04

Ja geitjes zijn heel goed in slootje springen of over hekjes gaan. Die kunnen heel ondeugend zijn.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 16:05

Mezelf. En hoe lang een dag dan kan duren. Pas bijna vier uur. Tik. tak. Tik… tak…….

Spoiler:
En dat ik het dus knap irritant vind hoe er in mijn omgeving feestelijk wordt gedaan over trouwdagen terwijl zo ongeveer meer dan de helft van die relaties totaal niet goed gaan. En iedereen weet dat. Sterker nog: ik vraag me af of er wel überhaupt gelukkige huwelijken bestaan op een enkeling na.
Maar ook iedereen doet dan vrolijke felicitaties dus op trouwdagen. (Of hoe noem je dat, zoveel jaar getrouwd vandaag- meldingen).

Echt. Wees eens een beetje blij met elkaar. Of communiceer, maak keuze tussen liefhebben of scheiden. Maar laat het eens níet jaren en jaren slepen… wie zegt dat niet iemand anders graag met jou man of vrouw samen was geweest. Maar om jou een stap terug moest zetten.

Weten ze dan niet hoe kort het leven is..

Enz enz, overthinking to the max en veel te weinig afleiding. En morgen is het vrijdag de 13e ook nog eens.