Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardjes101 schreef:Siggislief schreef:Ik heb net geërgerd in de auto gezeten door dat mijn vader alleen maar commentaar had over het rijden, hoe ik reed.
Hou je mond de volgende keer rij je zelf maar!
Wow ik herken dat zo erg! Toen ik nog thuis woonde reed me moeder vaak mee en we hadden elke keer ruzie in de auto over mijn rijskills. Tegenwoordig rijdt zij gewoon als we rijden en doe ik het heel misschien ook wel terug haha.
Tancreda4 schreef:M'n auto. Die moet opeens herrie maken bij indrukken van de koppeling en ik ben bang voor wat er ana de hand is... kan dat nu er echt niet bij hebben qua kosten.
Tancreda4 schreef:Tancreda4 schreef:M'n auto. Die moet opeens herrie maken bij indrukken van de koppeling en ik ben bang voor wat er ana de hand is... kan dat nu er echt niet bij hebben qua kosten.
Nou wordt dus idd weer horror. Koppeling is aan gortAls iemand nog tips heeft voor een rendabel onlyvans account, please let me know!
Winged schreef:Onze kantine is alweer dicht want voorjaarsvakantie. Er zijn ook mensen die WEL werken in vakantiesWaarom is alles zo ingericht op de mens-met-kind-maatschappij.