Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 20:11

maralyn schreef:
Tong verbrand aan de courgette schotel

Die van Maggi :P ?

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 21:12

Het humeur van mijn dochter en stomme fjord die sinds gisteren op weide staat met echt voldoende gras maar toch tussen de draad door staat te vreten. Man is nu met noodvoorraad draad en de stroomklok (want die was nog thuis want wei vol gras….) het oplossen. Dochter bleef bij de weide met zweep om fjord bij draad weg te houden….

Ik ga verder met volgende bezwaar richting de gemeente tegen de supermarkt achter ons huis en regularisatie van de bouw en bewezen geluidsoverlast.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 22:11

GUSTIxBILL schreef:
Ezel die WEER tegen de draad gaat rollen
Verband onder de sprong, draad kapot, palen kapot en wondes bij…

I’m done
Ik geef het op

Ik zou hem overdag op stal zetten en 's nachts in de wei (vanwege vliegen). Zonder iets om zijn been. Hij houdt er niet van. Er zijn ook paarden die springschoenen van hun hoeven aftrekken. Eigenlijk zijn het altijd ruinen die dat doen.

Dropneus95

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 23:08

Ik ben sinds deze week eigenaar van een paard en ik weet gewoon niet of ik er blij mee moet zijn. Of hoe ik er blij om kan zijn..

Gewoon door hoe alles is gegaan. Ik verzorg hem al jaren. Hij is oud, versleten, niet altijd even goed, maar moest weg omdat die geen klik heeft met de eigenaar. Knallende ruzie hierom gehad en mijn grootste angst is dat die in de handel beland. Toen die bij ons kwam was die zeker 100 kilo te mager, mondhoeken kapot getrokken, geen manen meer door het schuren van zomereczeem, een staart wat gewoon 1 grote klit was en hij was 3x verhuisd in een hele korte tijd.

Ik heb hem beloofd dat ik voor hem zou zorgen tot het eind, dus dit is gewoon voor mij de enige juiste optie. Ik had alleen gehoopt dat ik blijer zou zijn met mijn eerste eigen paard, maar dat is gewoon door de omstandigheden naar de achtergrond gedrukt..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 00:00

Oef pittig Dropneus. Ik begrijp je gevoel wel. Wat lief dat je dit voor je vriendje doet <3

-
Facebookgroepen.
Hoi ik zoek dit en dit in het zwart in Brabant. Reacties: ik heb wel een rode in Amsterdam!
Hey ik zoek ervaringen over een honden droogshampoo. Hond is doodsbang van een waterblazer. Reacties: omg nee koop een waterblazer!
:o?

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 03:50

Dat ik nog steeds wakker ben terwijl ik een hele drukke week heb…. Ik wil gewoon slapen!!!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 07:37

Wakker geworden met het idee dat het donderdag is.
Is het nog maar dinsdag -O-

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 07:54

Nyaleti schreef:
Facebookgroepen.
Hoi ik zoek dit en dit in het zwart in Brabant. Reacties: ik heb wel een rode in Amsterdam!
Hey ik zoek ervaringen over een honden droogshampoo. Hond is doodsbang van een waterblazer. Reacties: omg nee koop een waterblazer!
:o?

Dat is niet slechts FB-groepen, dat is het leven :')

"ik kan niet inloggen in de applicatie, wie nog meer niet?" - "oh ik heb geen probleem"
"wie gaat er binnenkort met vakantie?" - "ik niet"
"wie heeft ook issues met de verbinding?" - "nee, geen probleem"

echt.. hoe dan.. :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 07:59

Dropneus95 schreef:
Ik ben sinds deze week eigenaar van een paard en ik weet gewoon niet of ik er blij mee moet zijn. Of hoe ik er blij om kan zijn..

Gewoon door hoe alles is gegaan. Ik verzorg hem al jaren. Hij is oud, versleten, niet altijd even goed, maar moest weg omdat die geen klik heeft met de eigenaar. Knallende ruzie hierom gehad en mijn grootste angst is dat die in de handel beland. Toen die bij ons kwam was die zeker 100 kilo te mager, mondhoeken kapot getrokken, geen manen meer door het schuren van zomereczeem, een staart wat gewoon 1 grote klit was en hij was 3x verhuisd in een hele korte tijd.

Ik heb hem beloofd dat ik voor hem zou zorgen tot het eind, dus dit is gewoon voor mij de enige juiste optie. Ik had alleen gehoopt dat ik blijer zou zijn met mijn eerste eigen paard, maar dat is gewoon door de omstandigheden naar de achtergrond gedrukt..

Wat goed van je <3

Misschien krijg je een wat beter gevoel als hij er dadelijk weer wat beter uitziet.
Maar jij bent een topper.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 08:03

Dropneus95 schreef:

Ik herken het wel
Ik heb in januari ook een ouder paard terug gekocht die ik zelf heb gefokt en 15 jaar heb gehad.
Het is echt een super lieverd maar ik kan er echt de tijd niet voor vrij maken die ik graag zou willen en daarom voelt het meer als blok aan mijn been dan dat ik oprecht blij ben.

Hoop dat bij jou het fijne gevoel gauw gaat komen :)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-23 08:55

Mijn vriend die vandeweek aan de wifi heeft zitten kloten waardoor hij het nu natuurlijk net op mijn vrije dag niet doet. Ugh.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 09:44

Ik heb vannacht op mijn arm geslapen. Daardoor was hij gevoelloos (net als rubber) en had ik er geen controle ever toen ik wakker werd.

Ik kon mijn wekker niet uitzetten en heb mijn boek van mijn nachtkastje geveegd en nu is de rug beschadigd.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 10:14

Mijn zoon die zoveel spanning had voor zijn eerste schooldag dat het gewoon zielig was. En nu zit ik thuis in spanning of het wel allemaal goed met hem gaat.

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 10:45

Momenteel echt aan mijzelf..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-23 11:28

Mijn opleiding die er NU mee aankomt dat, als ik mijn stage heb gehaald, ik vrijdag naar school moet komen voor mijn eindgesprek. Of ik het gehaald heb hoor ik uiterlijk pas morgen.

Dat eindgesprek moet voorbereid worden en ik moet gewoon werken de hele dag bij mijn stage/vakantiebaan?

School is van deur tot deur anderhalf uur reizen minimaal en ik woon ook nog 45 minuten van werk af dus ik kan dan gewoon de hele dag niet werken. Want het eindgesprek wordt ingepland tussen 13.00 en 14.30.

Wat denken die gasten, dat studenten alleen naar school gaan en verder totaal geen leven hebben ofzo?

Vind dit echt heel bijzonder en enorm irritant. Dit hadden ze echt wel eind van het semester in juli toen de uitlopers en herkansers bekend waren al kunnen plannen en communiceren _-:(

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 12:02

xPabloBokt schreef:
Mijn opleiding die er NU mee aankomt dat, als ik mijn stage heb gehaald, ik vrijdag naar school moet komen voor mijn eindgesprek. Of ik het gehaald heb hoor ik uiterlijk pas morgen.

Dat eindgesprek moet voorbereid worden en ik moet gewoon werken de hele dag bij mijn stage/vakantiebaan?

School is van deur tot deur anderhalf uur reizen minimaal en ik woon ook nog 45 minuten van werk af dus ik kan dan gewoon de hele dag niet werken. Want het eindgesprek wordt ingepland tussen 13.00 en 14.30.

Wat denken die gasten, dat studenten alleen naar school gaan en verder totaal geen leven hebben ofzo?

Vind dit echt heel bijzonder en enorm irritant. Dit hadden ze echt wel eind van het semester in juli toen de uitlopers en herkansers bekend waren al kunnen plannen en communiceren _-:(

Het klinkt heel stom maar scholen denk echt zo. Die houden geen rekening met bijbanen etc. -O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 12:26

Hou vol, je bent er bijna vanaf zo te horen. Laatste loodjes enzo :(:)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 12:31

wyoming schreef:
Mijn zoon die zoveel spanning had voor zijn eerste schooldag dat het gewoon zielig was. En nu zit ik thuis in spanning of het wel allemaal goed met hem gaat.

Oh, erg he, dat soort dingen. Zo zielig.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 13:15

Dat de arbo arts gaat bellen omstreeks 15 uur.

Normaal heb ik paardrijles op vrijdagochtend, maar nu heb op dat tijdstip shockwave behandelingen, daarom voor deze keer een rijles vanmiddag om 16:45 uur.

Dat betekent dat ik om 13:45 uur weg moet, want doordat de Heinenoord tunnel dicht is moet ik nog steeds omrijden en als ik ná het gesprek van arbo pas naar stal ga, red ik mijn rijles niet :+

Ik hoop dat het gesprek de moeite waard gaat zijn :')

Wyoming, wat sneu zeg. Hopelijk is je zoon zijn dag enigszins mee gevallen :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 14:48

De verkeerschaos op de A15 bij Hendrik Ido Ambacht.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 14:52

Bij de huisarts voor een bloeddruk meting, ruim op tijd vertrokken zodat ik mij niet druk maak over het verkeer...
Hebben ze de hele praktijk veranderd en de wachtruimtes nu buiten het pand van de huisarts geplaatst (in de gezamenlijke ruimte van het gebouw) en deze adhder kan zo slecht tegen veranderingen, dat ik mij nu al weer druk maak :roll:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-23 15:10

Ik zit al de hele dag in een soort van executive paralysis vanwege de spanning voor mijn cijfer voor mijn stage. Krijg echt niks uit mijn handen. Heb net met moeite boodschappen gedaan en zit nu al een kwartier in de auto energie te verzamelen om ze te gaan opruimen..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 15:16

xPabloBokt schreef:
Ik zit al de hele dag in een soort van executive paralysis vanwege de spanning voor mijn cijfer voor mijn stage. Krijg echt niks uit mijn handen. Heb net met moeite boodschappen gedaan en zit nu al een kwartier in de auto energie te verzamelen om ze te gaan opruimen..

:(:)...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 15:36

Energiepotje leeg. Hang de halve dag al voor dood op de bank.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-23 15:39

Ik heb de hele dag al geen honger /totaal geen zin in eten. Geen idee waarom.. een uurtje geleden toch maar wat broodjes naar binnen gepropt en nu ben ik niet normaal misselijk :( hopelijk trekt dat zo weg, ik wil een stevige buitenrit gaan maken