maralyn schreef:Tong verbrand aan de courgette schotel
Die van Maggi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GUSTIxBILL schreef:Ezel die WEER tegen de draad gaat rollen
Verband onder de sprong, draad kapot, palen kapot en wondes bij…
I’m done
Ik geef het op
Nyaleti schreef:Facebookgroepen.
Hoi ik zoek dit en dit in het zwart in Brabant. Reacties: ik heb wel een rode in Amsterdam!
Hey ik zoek ervaringen over een honden droogshampoo. Hond is doodsbang van een waterblazer. Reacties: omg nee koop een waterblazer!
Dropneus95 schreef:Ik ben sinds deze week eigenaar van een paard en ik weet gewoon niet of ik er blij mee moet zijn. Of hoe ik er blij om kan zijn..
Gewoon door hoe alles is gegaan. Ik verzorg hem al jaren. Hij is oud, versleten, niet altijd even goed, maar moest weg omdat die geen klik heeft met de eigenaar. Knallende ruzie hierom gehad en mijn grootste angst is dat die in de handel beland. Toen die bij ons kwam was die zeker 100 kilo te mager, mondhoeken kapot getrokken, geen manen meer door het schuren van zomereczeem, een staart wat gewoon 1 grote klit was en hij was 3x verhuisd in een hele korte tijd.
Ik heb hem beloofd dat ik voor hem zou zorgen tot het eind, dus dit is gewoon voor mij de enige juiste optie. Ik had alleen gehoopt dat ik blijer zou zijn met mijn eerste eigen paard, maar dat is gewoon door de omstandigheden naar de achtergrond gedrukt..
Dropneus95 schreef:Ik ben sinds deze week eigenaar van een paard en ik weet gewoon niet of ik er blij mee moet zijn. Of hoe ik er blij om kan zijn..
Gewoon door hoe alles is gegaan. Ik verzorg hem al jaren. Hij is oud, versleten, niet altijd even goed, maar moest weg omdat die geen klik heeft met de eigenaar. Knallende ruzie hierom gehad en mijn grootste angst is dat die in de handel beland. Toen die bij ons kwam was die zeker 100 kilo te mager, mondhoeken kapot getrokken, geen manen meer door het schuren van zomereczeem, een staart wat gewoon 1 grote klit was en hij was 3x verhuisd in een hele korte tijd.
Ik heb hem beloofd dat ik voor hem zou zorgen tot het eind, dus dit is gewoon voor mij de enige juiste optie. Ik had alleen gehoopt dat ik blijer zou zijn met mijn eerste eigen paard, maar dat is gewoon door de omstandigheden naar de achtergrond gedrukt..
xPabloBokt schreef:Mijn opleiding die er NU mee aankomt dat, als ik mijn stage heb gehaald, ik vrijdag naar school moet komen voor mijn eindgesprek. Of ik het gehaald heb hoor ik uiterlijk pas morgen.
Dat eindgesprek moet voorbereid worden en ik moet gewoon werken de hele dag bij mijn stage/vakantiebaan?
School is van deur tot deur anderhalf uur reizen minimaal en ik woon ook nog 45 minuten van werk af dus ik kan dan gewoon de hele dag niet werken. Want het eindgesprek wordt ingepland tussen 13.00 en 14.30.
Wat denken die gasten, dat studenten alleen naar school gaan en verder totaal geen leven hebben ofzo?
Vind dit echt heel bijzonder en enorm irritant. Dit hadden ze echt wel eind van het semester in juli toen de uitlopers en herkansers bekend waren al kunnen plannen en communiceren