Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 19:48

He bah Moestuin, ik duim voor je dat hij er snel is.

Bullebeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 19:52

Hopelijk hoor of zie je hem snel, moestuin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 19:57

Hij heeft net gebeld en het eerste wat hij zei was: Sorry maar. En toen heb ik neer gegooid. Ik ben zo gruwelijk kwaad. Ik was zo ongerust. We hadden gewoon plannen voor deze avond en nog werk te doen. Hij is vaak later thuis dan afgesproken zonder verwittigen maar voor plannen of werk niet komen opdagen of verwittigen is nog nooit gebeurt. Wat voor uitleg ook, ik wil hem zelfs niet horen :n

En nee, ik ben geen alles controlerende vrouw. Maar ik denk dat elke partner ongerust zou zijn moesten er afspraken en plannen zijn en de partner komt niet opdagen of is niet te bereiken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:01

Je hebt groot gelijk.

Mijn ex was soms ook zomaar uren te laat. En die reed echt als een idioot. Zoals die mensen rijden in wegmisbruikers maar dan erger.

Dus ik ging altijd zoeken of er ongelukken gebeurd waren. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:03

Ja dat heb ik dus ook gedaan een half uur terug want ook hij kan geen normale snelheid houden als hij alleen is of erg roekeloos rijden.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:03

Heel vervelend Moestuin. Hopelijk kun je het straks rustig met hem bespreken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:04

Nou je bent dus geen gekkie!

Mijn huidige vriend rijdt godzijdank eerder als een bejaarde haha. Gisteren de hele tijd 100 rijden op een ongelimiteerde autobahn.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:08

MarlindeRooz schreef:
Je hebt groot gelijk.

Mijn ex was soms ook zomaar uren te laat. En die reed echt als een idioot. Zoals die mensen rijden in wegmisbruikers maar dan erger.

Dus ik ging altijd zoeken of er ongelukken gebeurd waren. :=

Dat had ik ook.. en nadat we er een paar keer over gesproken hebben en ik heb uitgelegd dat ondanks dat hij een volwassen man is die, voordat hij mij kende ook niet constant in sloten reed of verongelukte, ik van hem hou en dan (onterecht) bezorgd ben. Dus heb ik hem gevraagd of hij mij wil berichten als hij later is. Om mij te helpen :) En dat begreep hij en doet hij met liefde .. :)

Edit: mijn vriend rijdt niet als een idioot.. dat even voor de duidelijkheid :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:13

Dat mijn beide dikke kaarsen niet aan kunnen, net nu dat me zo gezellig leek :')
Bij de een brak de lont aan toen ik deze omhoog zette, en bij de ander ging de lont na het aansteken zelf weer plat, en brandde zichzelf uit. Ugh

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:55

Afbeelding

Dierenarts bezoek 3, op koliek-dag 3 ;( Morgen gelukkig van stal verhuizen, met goedkeuring DA.

In tijden van nood weet je wel wie je vrienden zijn. En vooral wie niet..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:58

Sterkte Berdien en heel veel beterschap hoor, wat ellendig zo lang koliek :knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:00

Ah kak zeg, Berdien. Ik denk aan jullie :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:05

Bah, Berdien, sterkte! Hopelijk knapt ze snel op. :knuffel:

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:10

Ach Berdien, wat ellendig dat het zo lang al duurt. Veel sterkte. :knuffel:

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:15

Sterkte berdien, moet hij op de trailer, dat schommelen wiebelen zorgt er soms voor dat alles loskomt en weer op zijn plek gaat….
Succes morgen met verhuizen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:19

Veel sterkte Berdien. Ik denk aan jou :(:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:21

_San87_ schreef:
nicole_floor schreef:
Zo koud. Maar ik wil eigenlijk de verwarming niet hoger zetten, want we gaan zo weg en dat vind ik zonde van het gas.:+

Even touwtje springen.

Dan moet ik eerst mijn springtouw vinden. :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:26

Is het een hengst of een ruin Berdien? Ik heb een hengst gehad die zo stond, die had een beknelling in zijn lieskanaal. Heel veel sterkte en beterschap voor hem!

Edit: bij mijn hengst zat de zaadleider bekneld, maar bij een ruin kan er ook een stukje darm in terecht komen ;(
Laatst bijgewerkt door prompter op 23-09-22 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:27

Sterkte Berdien! Wat een rotsituatie :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:32

Mijn bovenburen zijn al 1.5 uur bezig met karaoke. Ik wil geen Hazes meer horen. Ze hebben ook net de volumeknop gevonden, het gaat steeds harder.
Ik heb oordoppen in en wil vluchten.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:35

saskiaojan schreef:
Sterkte berdien, moet hij op de trailer, dat schommelen wiebelen zorgt er soms voor dat alles loskomt en weer op zijn plek gaat….
Succes morgen met verhuizen.

Doet hier op stal iemand altijd als haar paard koliekerig is, de trailer op en een stukje rijden. Maar ja, dat is 1 type koliek en 1 paard waarbij dat helpt. Hopelijk hier ook.

Sterkte berdien en hopelijk gaat verhuizen morgen goed. Jammer dat je nog even moet leren wie er ineens toch niet coor je klaar staan

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 22:06

@moestuin

Ik geef je groot gelijk dat je de hoorn erop gegooid hebt , het is ook wel een keer klaar!

@berdien

Sterkte met je knappe paardje , wat een zorgen moet je hebben! Hopelijk is hij/zij snel weer beter!

--

Hoe een aantal Engelsen rijden op de weg , alsof ze levensmoe zijn. Je komt echt hele rare dingen tegen....

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 22:08

Dit is zeker waar :j

Vriendin van mij heeft in 1 keer haar rijbewijs gehaald en heeft daarna volgens mij alles wat ze geleerd heeft overboord gegooid, man, die is levensgevaarlijk op de weg zeg :n
Rijd altijd te hard, is van mening dat andere weggebruikers ook remmen hebben, rijd voornamelijk met haar hand bij de claxon, scheurt in zijn 5 de rotonde over.
Ik probeer meestal te vermijden om bij haar in de auto te stappen, maar dit lukt helaas niet altijd (zeker toen ik door ziekte nog niet zelf kon rijden werd ik vaak gedwongen om mee te rijden)

Mijn man heeft zijn rijbewijs in 2 keer gehaald en die rijd zo netjes, daar stap ik heel graag bij in de auto (wat bijzonder is, want ik ben een controlefreak en ik rij daardoor altijd het liefste zelf :j)[/quote]

Het is idd niet zo dat als je in 1x je rijbewijs hebt gehaald, dat je dan een goede chauffeur bent.
Heb leerlingen gehad die in de 3 x zijn geslaagd maar super goede chauffeurs zijn.
Afgelopen week nog iemand gehad die in Januari in 1x is geslaagd een aanrijding heeft gehad en nu niet meer de weg op durft. Dus deze week begonnen met haar rijangst training. En net kleine stapjes gaat ze vooruit.
Grootste probleem voor geen meter vooruitkijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 22:15

Zebrastreep schreef:
@moestuin

Ik geef je groot gelijk dat je de hoorn erop gegooid hebt , het is ook wel een keer klaar!

@berdien

Sterkte met je knappe paardje , wat een zorgen moet je hebben! Hopelijk is hij/zij snel weer beter!

--

Hoe een aantal Engelsen rijden op de weg , alsof ze levensmoe zijn. Je komt echt hele rare dingen tegen....
Een aantal? _O-

Er zijn twee soorten Britten in de auto: degenen die denken dat ze onsterfelijk zijn en degenen die denken dat ze doodgaan als ze harder dan 30 rijden. :)) Beide halen ze het bloed onder m'n nagels vandaan.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 22:17

Ik vond het in Engeland (Essex) ook zo apart dat er zó een woonstraat aansluit op de snelweg, niks invoegstrook. Dus dan draait er iemand met 20 km/u ineens de weg op waar iedereen 100 rijdt :=