Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loulou schreef:Misschien lees ik er overheen, maar staat er iets over beschreven in je huurovereenkomst?
moonsparkle schreef:Ik ben voor het eerst bij een huis geweest waar ik echt een bod op wil gaan uitbrengen. Echt zo spannend want je hebt gewoon geen enkel idee of er overboden wordt, hoeveel, onder welke voorwaarden en wat ik zelf ga doen moet ik dus ook over nadenken maar het voelt als een enorme gok.
moonsparkle schreef:Gelukkig hebben we best veel overwaarde dus geeft de hypotheekadviseur aan dat we daar geen zorgen om hoeven te maken. Maar lijkt me ook balen als je overbied en daarna blijkt dat niemand heeft geboden
Bielsje schreef:Op Walter Living kun je met een gratis account wel wat inzicht krijgen wbt biedgedrag in de buurt. Heb je enig idee of er veel interesse is Moonsparkle?
Al hebben wij wel overwaarde waarschijnlijk, wil ik ook liever geen gat tussen de aankoopprijs en taxatie. Ik had juist gehoord dat de taxatie vrij "flexibel" is om het zo maar te zeggen en vaak wel op de koopprijs uitkomt, tenzij echt te gek natuurlijk