Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:43

Muronia schreef:
Ik heb nog contact met een scharrel van 25 jaar geleden :oo . Zo 1 keer in de maand ofzo hebben we nog contact via de app. Hij is al lang en breed getrouwd maar ik weet dat ie spijt heeft dat ie vroeger niet voor mij is gegaan. Ik was in die tijd stapel op hem en hij wou geen relatie. Gek hoe dingen kunnen lopen. Ik ben wel tevreden met mn leven en ik heb het gevoel hij niet.

Oh Sanne yugh, dat soort types. Meestal zie je het wel aan de foto's die ze erop hebben wat voor figuren het zijn.

whaha het is jammer dat het not done is hier foto's van alle foute mannen te delen :P

en wow 25 jaar geleden!! zijn gemis dan toch denk ik

Biks2

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:57

Ik heb ook zo iemand die na 10 jaar nog appt. Beetje triest ook vind ik :+

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:59

Ach triest.. ik vind het wel grappig dat huwelijken op de klippen lopen (de mijne dus),vriendschappen verwateren... maar hem ken ik straks bijna mn hele leven lang _O-

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:05

Muronia schreef:
Ach triest.. ik vind het wel grappig dat huwelijken op de klippen lopen (de mijne dus),vriendschappen verwateren... maar hem ken ik straks bijna mn hele leven lang _O-

Haha constante factor is het wel ja!

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:07

Ik vraag me dan wel af wat zijn vrouw ervan vindt.. Ik zou het niet zo nodig vinden dat mijn man nog met een oud scharrel appt :+

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:08

Ja eens, ik zou dat ook niet tof vinden, ook al is het onschuldig appen, het geeft toch iets aan.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:12

Zolang ie daar eerlijk over is?

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:27

Marocje schreef:
Zolang ie daar eerlijk over is?

Ja en dat is juist de grote vraag :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:32

Ja daar moet je dan maar vanuit gaan idd.

Ik snap persoonlijk niet zo goed waarom je contact zou blijven zoeken met een oude scharrel. Kijk als je ook echt vrienden bent geworden dan is het logisch. Maar als het voornamelijk fysiek was en je verder niet zoveel deelt met elkaar wat voegt het dan toe?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:39

Nee idd. Als ik maar een vermoeden zou hebben dat ie dit niet eerlijk vertelt zou ik het ook meteen afkappen. Maar geloof wel dat het hier bekend is hoe ik over vreemdgangers en mensen die hieraan meewerken denk ;)

Mijn vriend heeft veel contacten. Ook mensen van vroeger die hem dan ineens weer benaderen. Maar hij is meteen duidelijk. Soms blijft er dan ff contact, soms laat de ander het dan meteen erbij.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:43

Ho even, wij praten gewoon over koetjes en kalfjes en hoe het gaat (zijn bedrijf, mijn lichamelijke kwalen, de paarden, als ie ergens tegenaan loopt). Puur vriendschappelijk. Ik zou nooit meewerken aan vreemdgaan en dat weet ie ook. Of hij het contact met zijn vrouw bespreekt weet ik niet. Ik heb wel benoemd dat hij dat wat mij betreft gewoon kan doen. Deed ik namelijk ook tijdens mijn huwelijk. We wonen in 't zelfde dorp, kennen veel dezelfde mensen. Ik zie daar echt he-le-maal geen kwaad in hoor.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:46

Sanne1977 schreef:
- hij: jouw woonplaats is goed te doen. En jij lijkt me leuk en heel lekker
-ik: mijn beste foto's he
-hij:heb je ook mooie volle borsten?

Oh wat triest. Zo kansloos. Op het moment dat iemand zegt dat ie me lekker vindt dan ben ik al weg hoor.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:50

Muronia schreef:
Ho even, wij praten gewoon over koetjes en kalfjes en hoe het gaat (zijn bedrijf, mijn lichamelijke kwalen, de paarden, als ie ergens tegenaan loopt). Puur vriendschappelijk. Ik zou nooit meewerken aan vreemdgaan en dat weet ie ook. Of hij het contact met zijn vrouw bespreekt weet ik niet. Ik heb wel benoemd dat hij dat wat mij betreft gewoon kan doen. Deed ik namelijk ook tijdens mijn huwelijk. We wonen in 't zelfde dorp, kennen veel dezelfde mensen. Ik zie daar echt he-le-maal geen kwaad in hoor.

Nee idd maar dan is het toch goed? Dan Ben je ook duidelijk geweest en is het simpelweg een oude bekende waar je mee kletst.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:58

Of deze; Met jouw blonde haren zou ik wel iets willen doen.....................

Echt.......................pffff en die heeft dan in zn profiel staan: iets serieus....

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 13:10

Ik heb mijn ex gisteren gefeliciteerd met zijn 17 jarig huwelijk. Is dat ook fout? Zijn vrouw heb ik overigens ook gefeliciteerd.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 13:32

Tuurlijk niet. Mooi als je normaal met elkaar kunt omgaan. Zeker als je een relatie hebt gehad heb je een band met elkaar gehad.

Maar een scharrel is bij mij doorgaans uit het oog uit het hart. Als ik iemand ergens tegenkom dan is het leuk om even bij te kletsen en te horen hoe het gaat. Maar ik zou daar verder geen moeite voor doen om contact te houden. Als het wel met iemand dusdanig klikt dat ik wel contact zou willen houden dan krijgt hij promotie tot een kennis of vriend

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 13:43

Herkenbaar hier met de "altijd willen wat je niet kan krijgen" en als een man alleen maar groene vlaggen heeft, haak ik af... :o

Hier komt het wel uit een stukje "trauma". Vind het heftig om het echt trauma te noemen maar ik weet wel waar de oorzaak ligt

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 13:46

Benzz schreef:
Ik heb mijn ex gisteren gefeliciteerd met zijn 17 jarig huwelijk. Is dat ook fout? Zijn vrouw heb ik overigens ook gefeliciteerd.

Dat is denk ik vooral aan jullie 3 :D

Ik heb niet echt een mening over wat anderen uitvreten zonder de situatie zelf te kennen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 14:42

Chickyy schreef:
Ik vraag me dan wel af wat zijn vrouw ervan vindt.. Ik zou het niet zo nodig vinden dat mijn man nog met een oud scharrel appt :+

En natuurlijk is het gras altijd groener bij de buren….
Wie zegt dat als hij wel een relatie 25 jaar geleden was aangegaan dat ze nu nog bij elkaar waren en dan ook gelukkig bij elkaar waren?

_Anne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 18:56

Zertab schreef:
Herkenbaar hier met de "altijd willen wat je niet kan krijgen" en als een man alleen maar groene vlaggen heeft, haak ik af... :o

Hier komt het wel uit een stukje "trauma". Vind het heftig om het echt trauma te noemen maar ik weet wel waar de oorzaak ligt

Misschien ken je de 'groene vlaggen ' mannen niet goed genoeg om de rode vlaggen te zien

Vanaf wanneer haak je bij zo'n man af?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 19:02

Zonnetje81 schreef:

Echt.......................pffff en die heeft dan in zn profiel staan: iets serieus....

Misschien is hij kapper en schiet je hem nu ten onrechte af :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 19:11

listiglistje schreef:
Waarom je tijd verdoen aan dit soort kansloze droeftoeters :o

Ik heb ook wel vaak een FWB gehad, maar altijd met respect en openheid/eerlijkheid.

Ik zou mezelf zo niet laten behandelen in ieder geval :Y)

Nou dit ook hoor.. zonde van je energie. Beetje duidelijke communicatie is wel zo fatsoenlijk toch.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 19:13

Marocje schreef:
Lief jullie reacties <3

Ik heb mijn oudere berichten eens terug gelezen en zag dat ik het idd niet zo gedeeld had. Dat ik na het ontdekken van zijn ongeluk verder ben gaan googlen en na 3 dagen zijn condoleanceregister online kwam, daar stond de rouwkaart met datum vd uitvaart. Daar ben ik dus toch naartoe gegaan en dit was zeer indrukwekkend. Zo’n geliefde man.. hele grote opkomst ook.

Het voelt nog steeds onwerkelijk ergens. Echt alsof er een engel mijn pad heeft gekruist op precies het juiste moment. Die mijn leven een draai heeft gegeven de juiste richting op.

Hoe pijnlijk en heftig het toen ook was, ik kan inmiddels wel zeggen dat tijd écht wonden heelt. Of de scherpe randen eraf haalt.

Jeetje dit verhaal zag ik in het voorbij schollen en heeft mij toch ook wel echt geraakt. Wat enorm heftig moet dit zijn geweest maar ergens ook wel heel bijzonder dat je dit contact met hem hebt mogen ervaren.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 19:17

Hier vannacht geslapen bij de gozer van 2 weken terug. Hem toen 3 x gezien die week. Fijn om even hoofd leeg te maken maar jeetje wat slaap ik toch slecht met iemand. Op bepaalde vlakken mis ik wel raakvlakken/connectie maar ergens wel fijn want maakt het idee FWB voor mij wel makkelijker.
Ik heb gisteren met de collega gesproken die met mijn ex aan het daten is. Dat was een heel fijn gesprek. Veel emotie bij beiden maar ergens merkte ik ook een soort medelijden en succes met mijn ex gevoel. Dus wel een stap vooruit maar merk dat ik van binnen wel echt op slot zit nu om iemand te leren kennen maar daar ook wel 'rust' bij voel even. Het is wel even goed zo. Zolang het maar goed gaat met mijn zoontje wanneer er iemand bij gaat komen van beiden kanten. Ondertussen beetje aan t swipen gewoon uit nieuwschierigheid wat er allemaal rondloopt maar ben benieuwd of ik de lat te hoog ga leggen voor een relatie ooit daardoor :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 19:41

Raineri schreef:
Zonnetje81 schreef:

Misschien is hij kapper en schiet je hem nu ten onrechte af :')

:') _O-