Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arethe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 17:09

Brutale snotjochies die een speeltuin vernielen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 18:04

Voel me iets beter en kan nu wel janken om de timing. Zal stoppen met klagen maar keek er zo lang naar uit en dan wordt het me door een virus door de neus geboord.
Ja ik ga nog wel samenwonen maar had zo’n zin in donderdag samen de sleutel krijgen en dan voor het eerst in ons huis naar binnen en alles. ;(

// klaagmodus uit ik mag er vrijdag heen als ik goed herstel

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 18:09

Dan hAalt je vriend de sleutel en gaan jullie samen vrijdag naar het huis.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 18:12

MarlindeRooz schreef:
Voel me iets beter en kan nu wel janken om de timing. Zal stoppen met klagen maar keek er zo lang naar uit en dan wordt het me door een virus door de neus geboord.
Ja ik ga nog wel samenwonen maar had zo’n zin in donderdag samen de sleutel krijgen en dan voor het eerst in ons huis naar binnen en alles. ;(

// klaagmodus uit ik mag er vrijdag heen als ik goed herstel

Dat vind ik niet klagen :(:) Ik snap best dat je zulke dingen samen wilde doen, dat hoort er bij oid. Tuurlijk zijn er ergere dingen, maar ik vind het enorm logisch dat je dit ruk vindt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 18:12

Dat zou zonde zijn van zijn en mijn vaders vrijgenomen dag. :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 18:15

Och ja dat zou inderdaad banketstaaf zijn -O-
Laatst bijgewerkt door chanicha op 28-03-22 18:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 18:21

Ruzie met buurtgenoten nadat we hun hond uit onze tuin hebben gestuurd (aan de halsband meegenomen). En vervolgens staat deze man aan de achterdeur ipv de voordeur om verhaal te halen. -O-

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 18:22

Ik vind het ook geen klagen, je kijkt er al zolang naar uit en nu kan het niet. Daar mág je heel hard van balen! Ik ga duimen dat je heel snel opknapt zodat je toch lekker aan de gang kan gaan in je fijne nieuwe huis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 19:11

Vriendin die sushi zou komen halen vandaag wat ik extra gekregen had bij bestelling maar dat blijkbaar weer eens is vergeten.. ik was het ook vergeten in m'n eigen drukte dus nu kan het in de prullenbak :roll:
Ik denk altijd aan hun als ik eten of boodschappen over heb en ze staat altijd vooraan dat ze alles wel wil maar als ik je de helft van de tijd 3 keer moet vragen of je het niet vergeet op te halen ben ik er op een gegeven moment wel een beetje klaar mee. Graag of niet. Alleen jammer dat ik nu dus sushi kan gaan weggooien waar ik een ander dan wel blij mee had kunnen maken :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 19:14

Annet_Dottie schreef:
Vriendin die sushi zou komen halen vandaag wat ik extra gekregen had bij bestelling maar dat blijkbaar weer eens is vergeten.. ik was het ook vergeten in m'n eigen drukte dus nu kan het in de prullenbak :roll:
Ik denk altijd aan hun als ik eten of boodschappen over heb en ze staat altijd vooraan dat ze alles wel wil maar als ik je de helft van de tijd 3 keer moet vragen of je het niet vergeet op te halen ben ik er op een gegeven moment wel een beetje klaar mee. Graag of niet. Alleen jammer dat ik nu dus sushi kan gaan weggooien waar ik een ander dan wel blij mee had kunnen maken :')

Wanneer heb je het besteld? Sushi is toch wel een paar dagen goed te houden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 19:24

_San87_ schreef:
Annet_Dottie schreef:

Volgende dag kan nog, langer is niet verstandig. Niet zoals veel mensen denken vanwege de vis maar vanwege de rijst. Deze is niet lang houdbaar :) (supermarktsushirijst wordt iets anders klaargemaakt waardoor het langer houdbaar is)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 19:26

Ik weet niet ik sta niet zo te springen om rauwe verse vis een paar dagen te bewaren eerlijk gezegd.. Oh wist niet dat het met het rijst te maken had maar vind het met vis ook niet zo'n top idee denk ik. Meestal gaat alles gewoon gelijk op maar ze hadden er extra bij gedaan wat ik niet lustte dus zodoende..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 19:28

[***] schreef:
_San87_ schreef:

Volgende dag kan nog, langer is niet verstandig. Niet zoals veel mensen denken vanwege de vis maar vanwege de rijst. Deze is niet lang houdbaar :) (supermarktsushirijst wordt iets anders klaargemaakt waardoor het langer houdbaar is)

Ah okay. Geen idee hoor, ik lust geen sushi :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 19:45

Annet_Dottie schreef:
Ik weet niet ik sta niet zo te springen om rauwe verse vis een paar dagen te bewaren eerlijk gezegd.. Oh wist niet dat het met het rijst te maken had maar vind het met vis ook niet zo'n top idee denk ik. Meestal gaat alles gewoon gelijk op maar ze hadden er extra bij gedaan wat ik niet lustte dus zodoende..

Misschien woont iemand in dit topic in de buurt die nog honger heeft?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 20:14

Gelukkig is mijn test negatief, ik heb dus zeer waarschijnlijk het verkoudheids-/griepvirus te pakken. Ik hou mezelf wel in de gaten en blijf regelmatig zelftesten doen aangezien ik gewoon naar school blijf gaan en afstand houden daar niet te doen is.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 20:24

taartjee schreef:
Gelukkig is mijn test negatief, ik heb dus zeer waarschijnlijk het verkoudheids-/griepvirus te pakken. Ik hou mezelf wel in de gaten en blijf regelmatig zelftesten doen aangezien ik gewoon naar school blijf gaan en afstand houden daar niet te doen is.

Ik zou toch even een ggd test doen mijn zelftest was ook negatief namelijk. Mijn vader was ook negatief maar beiden hadden we toch echt corona...

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 20:26

Zebrastreep schreef:
taartjee schreef:

Ik zou toch even een ggd test doen mijn zelftest was ook negatief namelijk. Mijn vader was ook negatief maar beiden hadden we toch echt corona...

GGD test was negatief ;)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 20:35

Gelukkig ook maar! Kun je gelukkig gewoon naar buiten vindt dat verplicht binnen zitten maar niks

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 20:38

Rug die nog steeds in staking is, maar begin het ook flink zat te worden. Met kom dit nu door de B12 tekort of is er toch weer een wervel aan de wandel.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 20:39

Zeker! Ik blijf wel iedere dag zelftesten doen, moet ook gewoon naar school en met het ov. Vind het zelf geen fijn idee om misschien toch wel corona te hebben en dan mensen per ongeluk te besmetten. Puur voor de zekerheid. En vertrouw ik het niet laat ik me gewoon weer testen :P

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 20:40

Ben t allemaal zat -O-

Hoe zit dat ook alweer met de vooruit knop bij de Sims...

Altijd leuk nog zo lang bezig zijn om fit te worden

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 20:42

Dat iemand waarmee ik dagelijks praat nu al 3 dagen niks gezegd heeft... tja laat dan maar hoor of zeg even wat er is dat ik daar rekening mee kan houden

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 20:47

Mensen die ruzie met hun partner hebben en dan willen dat jij er tussen gaat staan en een partij kiest... Vecht dat soort dingen lekker zelf uit zonder anderen er bij te betrekken. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 20:52

[***] schreef:
Annet_Dottie schreef:

Misschien woont iemand in dit topic in de buurt die nog honger heeft?

Haha helaas niet, maandagavond ben ik altijd een beetje extra teruggetrokken omdat ik dan m'n medicatie in moet nemen en dat valt altijd wel ff zwaar :x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 21:03

M’n bovenbuurvrouw heeft weer harde muziek aan. Eigenlijk wil ik er heen aanbellen. Maar dat is best onfatsoenlijk aangezien ik dus corona heb. :=