Oh en het is bijna november en ik zit met het raam open en een hemdje aan (3 meter van het raam af). Dat is toch niet meer normaal.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Morgen toch rij-examen (gelukkig), maar wel in een andere auto en ik heb geen idee of ik nu nog les heb voor m'n examen of niet. Communicatie blijkt lastig voor mijn oude instructeur en ik word er kriebelig van. Pray for me, morgen dus examen met waarschijnlijk twee lessen minder dan gepland en in een nieuwe auto
Marcella schreef:Dat er mogelijk nog meer fout gemaakt zijn betreffende WW uitkering. En dat terwijl deze gewoon moet stoppen per 10 oktober 2021.![]()
En dan vragen aan mij of ik weet hoe het zit. Joh nee dus.
Maar zoals het nu zou uitkering niet kunnen stoppen, want deze is gebaseerd op 32 uur per week (nog geen 900 euro) en contract is 24 uur per week (dikke 1300 euro). Om nog maar niet te spreken over het feit dat ik eigenlijk al heel lang geen 32 uur per week gewerkt heb dus hoe ze daar nu weer aan komen.
Castilja schreef:Morgen toch rij-examen (gelukkig), maar wel in een andere auto en ik heb geen idee of ik nu nog les heb voor m'n examen of niet. Communicatie blijkt lastig voor mijn oude instructeur en ik word er kriebelig van. Pray for me, morgen dus examen met waarschijnlijk twee lessen minder dan gepland en in een nieuwe auto
[***] schreef:Ik erger me aan oude mensen. Boehoe de jeugd heeft geen respect voor ouderen, lekker klagen, maar hoe ze zich zelf gedragen...
Ik was met mijn pup van 23 weken aan het wandelen. Dat gaat uiteraard nog niet perfect, maar we hebben er al hele mooie stukken tussen zitten.
Na 2 tractoren, 4 vrachtwagens, een versiering met dennentakken (die vindt ze erg spannend) en 3 jongens die met een bal speelden was haar emmertje even vol. Toen er 3 oude mannen in de straat fietsten stond ze dus op haar achterbenen te huppen om ernaartoe te kunnen. Ik had haar kort, ze kon dus niet de weg op. De mannen fietsten midden op de weg (niet vanwege mijn pup, dat deden ze daarvoor ook al) dus er was geen enkel risico dat ze ook maar in de buurt van de fietsers kon komen. Één van die mannen vond het nodig om keihard te krijsen tegen mijn pup, en een stukje verder hetzelfde naar die 3 jongens met de bal. Mijn pup dook in elkaar, schoot weg en was compleet in paniek. Bij de volgende fietser die niks raars deed dook ze ook in elkaar. Hiervoor nooit angst voor fietsers gehad.
Bedankt zakkenwasser![]()