Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Same.22:00 uur en ik ben zo moe
_San87_ schreef:Ik blijf mezelf maar voorhouden dat we het hard nodig hebben als we weer zo'n droge zomer krijgen. Maar chill is het niet, nee.Is het mei of februari? Kolere zeg...
MoniekJ schreef:Via een appje het bericht krijgen dat mijn oom is overleden.
Kookaburra schreef:Een oud-collega van mij moest op een soortgelijke manier (dus via FB) lezen dat zijn oma was overleden. Er was hem niet eens een persoonlijk berichtje gestuurd o.i.d., laat staan gebeld.MoniekJ schreef:Via een appje het bericht krijgen dat mijn oom is overleden.
Dat is gewoon ook echt bizar. Grote knuffel van mij, en sterkte in deze moeilijke periode. Gecondoleerd.
Ik las laatst via facebook dat mijn rijinstructeur was overleden. Men stuurde berichtjes op zijn pagina. Nu is rijinstructeur-leerling niet dezelfde relatie als oom-nicht... Maar ik kan mij wel ietsjes indenken hoe raar en bizar het voelt als je via whatsapp zo'n verdrietig bericht krijgt..
Moestuin schreef:Zertab schreef:[]
Helemaal mee eens. En dat het constant over covid moet gaan. Op Facebook, op de radio, op de tv. Mag het ook een keertje minder?
Zelfs Grey’s Anatomy
Moestuin schreef:Zertab schreef:
Helemaal mee eens. En dat het constant over covid moet gaan. Op Facebook, op de radio, op de tv. Mag het ook een keertje minder?
Zelfs Grey’s Anatomy