Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 09:55

Je hebt niet zijn gegevens gekregen / gevraagd?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 10:49

Mailtje van mijn stagebegeleider van school. Een jaar geleden stage gelopen, een half jaar geleden rapport doorgestuurd, 25 okt gevraagd of ik een keer een punt zou krijgen. "Binnen een week heb je het." Not. Twee weken geleden nog eens gemaild, krijg ik vandaag een mail met mierenn**kerige feedback. Had toen al een probleem met het vinden van het rapport, laat staan nu. Kl*otevent.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 10:57

Benthhh schreef:
Lau schreef:
Insta heb ik al uitgepluist meerdere berichten gestuurd naar accounts geen succes. Facebook ook in meerdere groepen oproepjes geplaatst ook niet echt reacties. Bokt op de bokt markt zijn mijn advertenties ook geen succes. Speciaal onderwijs benaderen is een beetje jong ik zoek wel iemand die 18+ is. Niet dat het naakt is ofz maar gewoon meer een volwassen uitstraling.

Wat houdt de opdracht in dan? Wat verwacht je van hen?

Het is een vrije opdracht dus we mochten zelf een concept bedenken. Ze poseren voor een mooi portret in hun kracht in mijn studio of op school. eigenlijk dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 12:16

denisesilver schreef:
Mailtje van mijn stagebegeleider van school. Een jaar geleden stage gelopen, een half jaar geleden rapport doorgestuurd, 25 okt gevraagd of ik een keer een punt zou krijgen. "Binnen een week heb je het." Not. Twee weken geleden nog eens gemaild, krijg ik vandaag een mail met mierenn**kerige feedback. Had toen al een probleem met het vinden van het rapport, laat staan nu. Kl*otevent.
Hebben jullie geen examencommissie waarbij je dat soort dingen kunt melden? Beetje mosterd na de maaltijd nu, maar mocht er in de toekomst weer zoiets voorvallen...

Ik sliep vannacht pas om 3 uur, maar moest er om half 8 alweer uit, dus ik ben echt gesloopt. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 12:27

Woningbouw die de telefoonlijn al heeft uitgeschakeld terwijl ze tot 12:30 werkzaam zouden moeten zijn. Ik belde om 12:15!
Sowieso knurft dat ze alleen in de ochtend te bereiken zijn, maar dan ook nog voor sluitingstijd al ermee kappen, grr

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 12:52

Lau schreef:
Benthhh schreef:
Wat houdt de opdracht in dan? Wat verwacht je van hen?

Het is een vrije opdracht dus we mochten zelf een concept bedenken. Ze poseren voor een mooi portret in hun kracht in mijn studio of op school. eigenlijk dat.

Klinkt supercool! Ik denk dat een gewoon topic openen op bokt wel eens wat in gang kan zetten. Vertel over jezelf en wat je wil doen en je krijgt vast via via een hoop doorverwijzingen!

Ik ben zelf uit België, dus, zeker met de huidige problematiek, is het moeilijk met je mee te denken... maar ik wil wel supergraag het resultaat zien!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 13:00

Een mail van een uzb dat ik vandaag om 12:51 uur een video intakegesprek heb.
Detail: De mail is gestuurd om 12:52 uur gestuurd... :roll:

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 13:18

Ineke2 schreef:
Een mail van een uzb dat ik vandaag om 12:51 uur een video intakegesprek heb.
Detail: De mail is gestuurd om 12:52 uur gestuurd... :roll:

Wat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 13:51

Ik moet nog iets voorbereiden voor m'n coaching, maar ik heb geen concentratie. :x

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 14:10

Telpeva schreef:
Woningbouw die de telefoonlijn al heeft uitgeschakeld terwijl ze tot 12:30 werkzaam zouden moeten zijn. Ik belde om 12:15!
Sowieso knurft dat ze alleen in de ochtend te bereiken zijn, maar dan ook nog voor sluitingstijd al ermee kappen, grr

Ik heb dat ooit een keer gehad, moest het ziekenhuis bellen. Tot 15:30 bereikbaar, belde om 15:00. Waarom ik zo kort voor sluitingstijd van de lijn belde??

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 15:10

Dat ik nu al weet dat ik afgewezen ben. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 15:11

Mkango schreef:
denisesilver schreef:
Hebben jullie geen examencommissie waarbij je dat soort dingen kunt melden? Beetje mosterd na de maaltijd nu, maar mocht er in de toekomst weer zoiets voorvallen...

Ik sliep vannacht pas om 3 uur, maar moest er om half 8 alweer uit, dus ik ben echt gesloopt. :')

Hebben we. Vriendin van me had dezelfde begeleider en is destijds ook naar examencomissie gestapt. Heb uiteindelijk net mijn punt gekregen (dus waarom ik dan eerst onzinnige feedback moet verwerken??), heb een 7 :D

Jij sterkte met de dag door komen op 4,5 uurtjes slaap :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 15:30

Een huisgenoot die bij elke kruimel die er ligt klaagt over muizen, maar onderhand wel bijna een hele dag papieren Ekomenu-tassen in de gang laat staan omdat ze niet thuis is. Vroeg gisteravond of iemand het voor haar aan kon nemen en zei er even niet bij dat ze vanavond pas thuis zou komen :=

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:00

Ziengs, wat een klantonvriendelijke poedersuiker is dat. Zolen lieten al na 5 dagen los, geld terug was geen optie omdat de schoenen waren gedragen (duh!) en na wat gezeur en telefoontjes uiteindelijk om mogen ruilen naar een ander paar. Hierbij nog een €70 bijbetaald en thuisgekomen kwam ik er achter dat het nieuwe paar in de aanbieding is en ik €30 teveel heb betaald.

Volgende keer wil ik daar met een medewerkster zoenen, dat vind ik wel zo fijn voor ik genaaid word.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:02

Honger

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:19

_-:( Marktplaats en gelijk oversteken.

Iets betaald, verkoopster kon niet meer in account komen, contact opgenomen met Marktplaats ja na 7 dagen als ze niets verstuurd krijg je automatisch je geld terug. Bleek niet zo te zijn, ik moest binnen 7 dagen aangeven als ik niets ontvangen had anders zou de verkoopster uitbetaald krijgen. Vervolgens dus mail gestuurd, gaan ze eerst de verkoopster contacten maar die kan dus niet in het account, kan nog 5 dagen duren en krijg daarna pas mn geld terug exclusief verzendkosten {:)-:(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:49

Kapper die met me aan het flirten was, zelfs gevraagd naar m'n insta. Gelukkig doet de regenboog emoji in mijn bio z'n werk :+ :#

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:52

Van de GGZ zou contact opnemen met mijn huisarts. Moet naar praktijkondersteuner in de tussentijd dat ik op de wachtlijst sta van de SGGZ. Heb nog niks gehoord. Of ik ben te ongeduldig. Heb echt iemand nodig om mee te praten.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 18:23

Eten dat mislukt is. Ofja, het recept zat gewoon geen smaak aan.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 18:24

Dat ik gewoon echt nergens zin in heb. Heb een dag vrij, maar heb weer 4 uur op de bank liggen slapen. Heb niet eens zin in even naar de winkel te gaan wat lekkers te halen. Niet eens om me aan te kleden eigenlijk :(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 19:11

Linker schouder eruit, rechter schouder eruit. Een groot feest. Kunnen we gewoon even met z'n alle op onze plek blijven zitten?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 19:15

Horeca blijft dicht... ga vast tikkies versturen. Wil iemand doneren?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 19:16

Niobe schreef:
Dat ik gewoon echt nergens zin in heb. Heb een dag vrij, maar heb weer 4 uur op de bank liggen slapen. Heb niet eens zin in even naar de winkel te gaan wat lekkers te halen. Niet eens om me aan te kleden eigenlijk :(

Dan geniet toch even het nergens zin in hebben.
Je bent het schijnbaar nodig

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 19:28

MarlindeRooz schreef:
Horeca blijft dicht... ga vast tikkies versturen. Wil iemand doneren?

;(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 19:34

hagelslag schreef:
Niobe schreef:

Dan geniet toch even het nergens zin in hebben.
Je bent het schijnbaar nodig

Zo had ik het nog niet bekeken, dankjewel, dat schept wel rust!