Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benthhh schreef:Lau schreef:Insta heb ik al uitgepluist meerdere berichten gestuurd naar accounts geen succes. Facebook ook in meerdere groepen oproepjes geplaatst ook niet echt reacties. Bokt op de bokt markt zijn mijn advertenties ook geen succes. Speciaal onderwijs benaderen is een beetje jong ik zoek wel iemand die 18+ is. Niet dat het naakt is ofz maar gewoon meer een volwassen uitstraling.
Wat houdt de opdracht in dan? Wat verwacht je van hen?
denisesilver schreef:Hebben jullie geen examencommissie waarbij je dat soort dingen kunt melden? Beetje mosterd na de maaltijd nu, maar mocht er in de toekomst weer zoiets voorvallen...Mailtje van mijn stagebegeleider van school. Een jaar geleden stage gelopen, een half jaar geleden rapport doorgestuurd, 25 okt gevraagd of ik een keer een punt zou krijgen. "Binnen een week heb je het." Not. Twee weken geleden nog eens gemaild, krijg ik vandaag een mail met mierenn**kerige feedback. Had toen al een probleem met het vinden van het rapport, laat staan nu. Kl*otevent.
Lau schreef:Benthhh schreef:Wat houdt de opdracht in dan? Wat verwacht je van hen?
Het is een vrije opdracht dus we mochten zelf een concept bedenken. Ze poseren voor een mooi portret in hun kracht in mijn studio of op school. eigenlijk dat.
Telpeva schreef:Woningbouw die de telefoonlijn al heeft uitgeschakeld terwijl ze tot 12:30 werkzaam zouden moeten zijn. Ik belde om 12:15!
Sowieso knurft dat ze alleen in de ochtend te bereiken zijn, maar dan ook nog voor sluitingstijd al ermee kappen, grr
Mkango schreef:denisesilver schreef:Hebben jullie geen examencommissie waarbij je dat soort dingen kunt melden? Beetje mosterd na de maaltijd nu, maar mocht er in de toekomst weer zoiets voorvallen...Mailtje van mijn stagebegeleider van school. Een jaar geleden stage gelopen, een half jaar geleden rapport doorgestuurd, 25 okt gevraagd of ik een keer een punt zou krijgen. "Binnen een week heb je het." Not. Twee weken geleden nog eens gemaild, krijg ik vandaag een mail met mierenn**kerige feedback. Had toen al een probleem met het vinden van het rapport, laat staan nu. Kl*otevent.
Ik sliep vannacht pas om 3 uur, maar moest er om half 8 alweer uit, dus ik ben echt gesloopt.

Marktplaats en gelijk oversteken.
Niobe schreef:Dat ik gewoon echt nergens zin in heb. Heb een dag vrij, maar heb weer 4 uur op de bank liggen slapen. Heb niet eens zin in even naar de winkel te gaan wat lekkers te halen. Niet eens om me aan te kleden eigenlijk
hagelslag schreef:Niobe schreef:Dat ik gewoon echt nergens zin in heb. Heb een dag vrij, maar heb weer 4 uur op de bank liggen slapen. Heb niet eens zin in even naar de winkel te gaan wat lekkers te halen. Niet eens om me aan te kleden eigenlijk
Dan geniet toch even het nergens zin in hebben.
Je bent het schijnbaar nodig