Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:39

Het geboor en getimmer bij de buren

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:51

Dat er niks leuks op tv is

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 19:13

Dat m'n weekend straks verneukt is door mijn buurvrouw. Meiske heeft geen geld, wil haar gerust helpen. Maar ik blijf verdomme niet op en neer rijden voor spullen die ze gratis gevonden heeft op Facebook omdat ze niet in dezelfde tijdszone opgehaald kunnen worden houdt t ook een keer op voor me eerlijk gezegd -O-. Ik moet ook nog gewoon aan school werken en m'n eigen huishouden bijhouden.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 20:08

Veearts rekening... 410 euro. Godzijdank is paard na 5 dagen voor bijna 100% weer. Maar toch, smak geld.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 20:14

Helderder schreef:
Same. En dat het telkens weer opnieuw moet en verrekte altijd zoveel moeite kost om me er toe te zetten. Omdat ik nooit kan genieten van het resultaat ('nou geweldig, je hebt schoongemaakt, met een minuut ligt er weer kattenhaar en volgende week kun je de hele grote schoonmaak herhalen'. :roll: ) Hoe motiveren anderen zich? :D

Niet. Daarom hebben we een poetshulp.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 20:23

poes schreef:
Helderder schreef:
Same. En dat het telkens weer opnieuw moet en verrekte altijd zoveel moeite kost om me er toe te zetten. Omdat ik nooit kan genieten van het resultaat ('nou geweldig, je hebt schoongemaakt, met een minuut ligt er weer kattenhaar en volgende week kun je de hele grote schoonmaak herhalen'. :roll: ) Hoe motiveren anderen zich? :D

Niet. Daarom hebben we een poetshulp.

Wij wonen op 60m2, dus daar is ons 'huis' een beetje te klein voor. Met een klein uurtje heb ik alles schoon. Anders had ik dat zeker gedaan haha.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 20:23

Dat ik zo’n €84 moet betalen om een pakketje naar Amerika te versturen.
Ik ga bijna overwegen om zelf een post bedrijf te beginnen. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 20:24

Dat mijn Mac niet update.....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 20:36

Mijn man die ‘s nachts super hard snurkt, waarop één van onze konijnen geërgerd raakt en begint te stampen. Waar één van de dwergpapegaaitjes boos van wordt en begint te tetteren.

Dus dat ik middenin de nacht met gesnurk links en gestamp met getetter rechts wakker lig te wezen :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 20:59

Dat ik blijkbaar een verkeerde beweging heb gemaakt en nu last heb van mijn rug.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:07

Mars schreef:
Mijn man die ‘s nachts super hard snurkt, waarop één van onze konijnen geërgerd raakt en begint te stampen. Waar één van de dwergpapegaaitjes boos van wordt en begint te tetteren.

Dus dat ik middenin de nacht met gesnurk links en gestamp met getetter rechts wakker lig te wezen :')

:') :')

Sorry wel heel vervelend! Oordopjes?

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:14

Baal zo van mezelf. -O-

Voel me weer zo bleh.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:32

Mars schreef:

Dat zou voor mij een reden zijn weer vrijgezel en dierloos te worden :D (grapje)
Is het niet mogelijk dat hij dan ergens anders kan slapen?

Dan hebben zowel de dieren als jij rust!

Zelf vind ik het niet zo fris dieren op de slaapkamer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:32

Mars schreef:

Please film dit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:37

Aan de persoon met de zwarte sportauto die me half wakker heeft gemaakt. Ik wil slapen maak geen kabaal.ohh en die dude reed ons halve gazon er even uit ofzo. Terwijl je een facking oprit kan gebruiken om te draaien. Nu ben ik weer klaar wakker yay

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:49

Mars schreef:

_O- _O- _O-
Spoiler:
Okee sorry niet grappig hahaha

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:54

Mars schreef:

Heel herkenbaar vooral met het konijn! Die van mij deed dit ook heel erg als er iemand bleef slapen. Die lag dan op de bank vlakbij zijn kooi. Er waren genoeg mensen die een slapeloze nacht hadden uiteindelijk omdat hij zat te stampen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:08

Vier gasten die net bovenop mn auto zaten. En dan boos worden dat we uit t raam kijken en provocerend gedrag vertonen. Het waren wel weer typische figuren. Blijf met je hol en klauwen van mn auto :l

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:19

Ik had de politie gebeld. En foto’s / filmpjes gemaakt.

Afblijven van die auto zijn ze nou helemaal -:(-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:23

Ineke2 schreef:
Ik had de politie gebeld. En foto’s / filmpjes gemaakt.

Afblijven van die auto zijn ze nou helemaal -:(-

Politie is ook gebeld. Filmpje maken deed ik ook maar was te donker voor duidelijk beeld en gezien de houding van de gasten wilde ik niet meteen met flits filmen...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:24

Balen dat het al zo donker was inderdaad :n

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 00:20

Talietjuh schreef:
Mars schreef:

Dat zou voor mij een reden zijn weer vrijgezel en dierloos te worden :D (grapje)
Is het niet mogelijk dat hij dan ergens anders kan slapen?

Dan hebben zowel de dieren als jij rust!

Zelf vind ik het niet zo fris dieren op de slaapkamer.

Mijn dieren slapen niet op de slaapkamer maar we wonen gelijkvloers en mijn man snurkt zo hard dat de beestjes in de woonkamer het horen :=

Oordopjes mwah, nooit geprobeert eigenlijk, meestal geef ik mijn man een por en rolt hij om waarna het gesnurk weer staakt.
Maar nijn en mevrouw dwergpapegaai moeten dan nog een paar minuten laten weten dat dit érg irritant was :P Waarna iedereen weer gaat slapen behalve ik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 01:14

Slaap weggelopen en jeuk dezelfde die rr al is vanaf donderdag avond -O- :')

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 02:53

Wederom aan wakker liggen op dit tijdstip. :roll:
En heb de hik, helpt ook niet echt. :')

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 04:37

De demente hond van de bovenburen... Eerder de bovenburen dus, want hond kan er niets aan doen.
Blaft al een half uur en ik geloof niet dat ik de enige ben die daar nu (weer) wakker van ligt....

(en nu ik dit typ, hoor ik een van de buren naar de hond gaan)