Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:rien10 schreef:Ik gebruik bijna nooit een handtas. Rechterjaszak sleutels. Linkerjaszak mobiel. Klaar.
Maar ja, ik ben al jaren uit de kleine kinderen.
Ja dat doe ik dus ook maar in de zomer heb ik dus meestal geen jas aan. Paniek.
verootjoo schreef:Ik heb nooit een gigantische luiertas gebruikt maar altijd een gewone handtas waar alles prima in paste, begrijp ook niet waarom mensen altijd zoveel mee moeten nemen voor 1 baby
DuoPenotti schreef:Zou ook niet weten wat ik er mee moet.
Unpopulaur --> wat moet je allemaal meeslepen in grote tassen. Sleutels. Telefoon. Eventueel tampons. Zakdoekjes. Misschien wat make up.
Maar voor de rest?
Mkango schreef:Bij mij staat m'n geluid alleen aan als ik een telefoontje verwacht, verder staan ook alle notificaties uit, en omdat ik een Britse simkaart heb en geen zin heb om daar credit op te zetten (want belkosten daarvoor zijn hoog hier in NL), kan ik alleen telefoontjes ontvangen als ik op pad ben, of ik moet wifi hebben. Heerlijk.
Urbanus schreef:Nee, Giffgaff, maar als je langer dan 4 maanden achtereen buiten de UK bent, betaal je gewoon weer internationale tarieven ipv lokale/EU tarieven.Mkango schreef:Bij mij staat m'n geluid alleen aan als ik een telefoontje verwacht, verder staan ook alle notificaties uit, en omdat ik een Britse simkaart heb en geen zin heb om daar credit op te zetten (want belkosten daarvoor zijn hoog hier in NL), kan ik alleen telefoontjes ontvangen als ik op pad ben, of ik moet wifi hebben. Heerlijk.
Heb je O2? Zo heerlijk hoe daar vroeger bonussen op zaten als je opwaardeerde.
Cayenne schreef:Ik "vergeet" weleens expres mijn telefoon mee te nemen.
Heerlijk om een paar uur niet bereikbaar te zijn![]()
Bij thuiskomst is dan iedereen over de flos want guttegut, dat kan blijkbaar echt niet
Sowieso lijkt iedereen je juist te willen bellen wanneer je even je telefoon niet bij je hebt.
Sheran schreef:Hoe zet je alles uit behalve je ringtone? Dat is mij nog nooit gelukt, maar ik probeer het al een hele tijd!
Shiloh schreef:Cayenne schreef:Ik "vergeet" weleens expres mijn telefoon mee te nemen.
Heerlijk om een paar uur niet bereikbaar te zijn![]()
Bij thuiskomst is dan iedereen over de flos want guttegut, dat kan blijkbaar echt niet
Sowieso lijkt iedereen je juist te willen bellen wanneer je even je telefoon niet bij je hebt.
https://youtu.be/TNwhIHqM60g
chanicha schreef:Sheran schreef:Hoe zet je alles uit behalve je ringtone? Dat is mij nog nooit gelukt, maar ik probeer het al een hele tijd!
Ik zet bij het naar bed gaan altijd mijn meldingen uit.
Bij een Samsung instellingen, meldingen en dan uitzetten wat uit moet.
Shiloh schreef: