Is er iemand die met mij mee wilt kijken? Ik word over een paar maanden 30 en wil graag voor mijn verjaardag een leuk pak scoren, maar ik kan zelf vaak niks moois vinden.
Ik zoek een pak: broek en colbert en eventueel een blouse. Kleur: blauw, rood, bordeaux, paars, roze of zwart. Graag aangesloten model. Ik heb een vrij vol postuur, dus rechte/flared modellen maken me vaak erg vol/vierkant. Getailleerd staat me daarom vaak beter. Qua broek heb ik overwegend maat L. Colbert L/XL. Blouse meestal ook XL, vanwege de boobies.
Kimberly, als je op mijn naam zoekt in dit topic zie je twee pakken en de link ernaartoe. Volgens mij staan ze daar niet meer, maar wellicht kan je ze op Vinted vinden.
Mag ik jullie mening. Na lang sparen kon ik deze jumpsuit kopen, maar ik weet nou niet of ik het mooi vind zitten en of een maat groter het verschil maakt. Ik denk meer dat het komt omdat ik klein ben. Bij de rits zie je namelijk een deuk. Wat mijn buik accentuerd. Graag hoor ik jullie mening.
Wat een prachtig figuur heb je magicmist! Maar ik denk dat als je al twijfels of de bolling van de rits je buik boller laat lijken, het misschien niet een kledingstuk is waar je vaak naar zal grijpen. Mijn meest gedragen kledingstukken zijn stukken die ondanks een slechte dag/opgeblazen gevoel/ongesteld zijn/noem maar op, me toch een goed en mooi gevoel geven!
Thanks iedereen. Ik denk dat ik het niet doe en het terugstuur. Als ik nu al twijfel.... Bedankt voor je reactie aight. Ben 80 kilo afgevallen, maar blijf onzeker over mijn lijf. Vooral nadat ik na een flink dure buikwandcorrectie nog een keer geopereerd ben en ik vind dat er veel weer slap is geworden hierna. Maar dat zal psychisch ook wel zijn. Dan doet zo'n opmerking heel veel.maakt mijn dag goed
Ik vind dat je een heel mooi figuur hebt maar dat deze jumpsuit dat niet accentueert. De rits vind ik ook echt niet mooi maar das een kwestie van smaak denk ik. Er zijn veel mooiere jumpsuits die jouw figuur wel goed tot z’n recht kan doen komen. Studio Anneloes bijvoorbeeld of Vanilia. Ik heb trouwens een jeans jumpsuit van LTB die heel mooi aansluit, misschien is dat iets voor je?