Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Laurora schreef:What the f....
dit is dus zogenaamd de slimme laag van de bevolking he, de mensen die straks als hoogopgeleid aangeduid worden, die de politiek in gaan....
Die hadden verdorie van school getrapt moeten worden en een dikke gevangenisstraf voor martelen er bovenop
Totally agree
Het is trouwens vandaag tien jaar geleden dat er 21 mensen om het leven kwamen en er 625 gewone raakte voor de ingang van de Love parade, iedere keer als ik daar iets over voorbij zie komen raakt het me omdat ik me ergens kan in beelden wat een paniek dat geweest moet zijn.
Tancreda4 schreef:Tijdens m'n studie tijd had ik kort een vriendje bij die bij een studentenvereniging was geweest. Een bekende, echte ballen daar. De ontgroening heeft ook hij een stukje in het ziekenhuis doorgebracht. Bijna alcohol vergiftiging. En de dingen die hij vertelde.... En trots ookk nog he. Dat het niet erg was, dat het er voor zorgd dat je meer naar elkaar groeit. En juist hierdoor vrienden voor het leven houdt. Z'n pa deed hetzelfde en had nog altijd met z'n dispuut contact. Matties door dik en dun, juist door die vernedering en ontberingen te doorstaan als groepje. Ik vond het ronduit bizar klinken dat je je zo wilde laten vernederen... En dan waren die dingen nog minder erg dan in dit krantenbericht. Bizar dat mensen dit elkaar aan doen en zich laten aandoen. Maar ja, als je tegenstibbeld word je helemaal uitgekotst en eruit gepikt.
Naar dat het zo moet. En bizar dat ze alles dan nog geheim willen houden...
Bevestig wel de vooroordelen. Dat van mij is alweer 15 jaar terug, maar vraag mij af of het erg is veranderd.
_Penotti schreef:Waarom wil je in godsnaam bij zo'n club als ze je martelen, over je heen pissen enz.
Dan zeg je toch, doei tot nooit weer.
Echt ik begrijp al niet de behoefte om aan zoiets mee te gaan doen, om bij zulk naar volk te willen horen.
Even afgezien van deze verschrikkelijk dood.