anne_bento schreef:Hoe ik dit lees? Volgens mij wil hij zo, op een wat neutrale wijze, peilen naar hoe jij er in staat. Althans, met mijn ex gebruikte ik deze 'tactiek' ook. Zonder het label te benoemen, wel uitspreken wat er voor mij/evt. jouw date, wat er op de achterkant van dat label staat.Ik heb hem om duidelijkheid gevraagd, hij is bang om er een naampje aan te hangen, ik heb hem gevraagd wat er dan veranderd met hoe we nu met elkaar omgaan als er een naampje aan hangt?
Toen gaf hij aan dat als hij voor een relatie gaat, dan gaat hij er 1000% voor, zelfs als het toch blijkt op bepaalde vlakken toch niet zo te klikken, blijft ie er voor gaan omdat ie gekozen heeft voor een relatie. Dus voor hem is het heel definitief zeg maar. Ik begrijp hem ergens wel maar heb wel gezegd dat ik hier onzeker van wordt en dat het na 2 maanden toch wel eens duidelijk mag zijn?
Dus ik was een beetje van slag ofzo. Heb dan het idee dat ie me toch niet zo leuk vind. Daarentegen ben ik gister bij hem geweest, hij kreeg gister de sleutel van zijn nieuwe woning. En toen was het constant, ja als wij straks een relatie hebben is dit en dat wel handig, of als jij hier straks ook vaker bent dan zus en zo... als jij hier uiteindelijk ook komt wonen dan.... enzovoorts...
Volg je me nog