Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:31

anne_bento schreef:
Ik heb hem om duidelijkheid gevraagd, hij is bang om er een naampje aan te hangen, ik heb hem gevraagd wat er dan veranderd met hoe we nu met elkaar omgaan als er een naampje aan hangt?
Toen gaf hij aan dat als hij voor een relatie gaat, dan gaat hij er 1000% voor, zelfs als het toch blijkt op bepaalde vlakken toch niet zo te klikken, blijft ie er voor gaan omdat ie gekozen heeft voor een relatie. Dus voor hem is het heel definitief zeg maar. Ik begrijp hem ergens wel maar heb wel gezegd dat ik hier onzeker van wordt en dat het na 2 maanden toch wel eens duidelijk mag zijn?

Dus ik was een beetje van slag ofzo. Heb dan het idee dat ie me toch niet zo leuk vind. Daarentegen ben ik gister bij hem geweest, hij kreeg gister de sleutel van zijn nieuwe woning. En toen was het constant, ja als wij straks een relatie hebben is dit en dat wel handig, of als jij hier straks ook vaker bent dan zus en zo... als jij hier uiteindelijk ook komt wonen dan.... enzovoorts...
Hoe ik dit lees? Volgens mij wil hij zo, op een wat neutrale wijze, peilen naar hoe jij er in staat. Althans, met mijn ex gebruikte ik deze 'tactiek' ook. Zonder het label te benoemen, wel uitspreken wat er voor mij/evt. jouw date, wat er op de achterkant van dat label staat.

Volg je me nog :P

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:32

Dat betekent dat hij er nu dus niet 100% voor gaat?!

Urbanus

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:33

Anne B, gooi hem voor het blok. Dit werkt niet en misschien gooi je wel iets moois weg omdat hij niet duidelijk genoeg is/te verlegen.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:35

Anne bij dit soort dingen gaan bij de alarmbellen af hoor. Hij zegt nu eigenlijk dat hij er niet 100 procent voor gaat? Ik zou hem ook voor het blok zetten, het is graag of niet.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:40

Goed.

Vrouwen denken serieus anders.

En lezen ook anders.

.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:42

Ja het is gewoon tegenstrijdig, hij wil zich blijkbaar niet binden maar heeft wel constant over onze toekomst samen. Het liep een beetje hoog op dus ik heb gezegd dat we het wel even laten zo maar heb ook aangegeven dat ik dit niet nog heel lang op deze manier door wil laten gaan omdat het me onzeker maakt. Hij is nu ook druk met zijn huis, komende week iig nog, we zien elkaar evengoed wel. Dus ik heb besloten dit onderwerp te laten rusten deze week, maar uiteindelijk ga ik hem wel voor het blok zetten..

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:46

anne_bento schreef:
Ja het is gewoon tegenstrijdig, hij wil zich blijkbaar niet binden maar heeft wel constant over onze toekomst samen. Het liep een beetje hoog op dus ik heb gezegd dat we het wel even laten zo maar heb ook aangegeven dat ik dit niet nog heel lang op deze manier door wil laten gaan omdat het me onzeker maakt. Hij is nu ook druk met zijn huis, komende week iig nog, we zien elkaar evengoed wel. Dus ik heb besloten dit onderwerp te laten rusten deze week, maar uiteindelijk ga ik hem wel voor het blok zetten..
Kun je niet afwachten, zien hoe het gaat en waar het jullie naartoe gaat brengen? Uiteindelijk kun je er toch niets aan veranderen en feitelijk zal er ook niets veranderen. Jullie groeien naar elkaar, of jullie groeien uit elkaar.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:47

Ik heb het idee dat hij je aan het lijntje houdt. En misschien wacht tot er iets beters voorbij komt. Been there done that :+ "Ja als ik voor een relatie ga, wil ik er 100 procent voor gaan, maar je bent wel heel lief en we kijken wel oké?" En dan hopen dat het verandert, maar het verandert niet. Als een vent echt verliefd is dan legt hij zich na twee maanden wel vast hoor. Dus verzamel je moed, confronteren die handel!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:50

Ja je hoeft echt niet direct in het diepe t springen als man maar wat minder casual mag ook wel....

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:51

Stel hé, er komt iemand voorbij op Tinder. Best leuke pics, maar die baan: Algemeen medewerker bij bosrestaurant het Hijgend Hert.

Wat doet u dan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:51

Als je allebei casual wilt blijven prima, maar als een van de twee aangeeft dat er behoefte is aan een label en iemand kan die duidelijkeid na 2 maanden niet geven zou het voor mij ook wel een beetje ophouden hoor. Als hij het niet wilt sluiten jullie verwachtingen en wensen gewoon niet op elkaar aan, geen probleem maar als jij eraan onderdoor gaat en er onzeker van word is het niet meer leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:52

Ailill schreef:
Stel hé, er komt iemand voorbij op Tinder. Best leuke pics, maar die baan: Algemeen medewerker bij bosrestaurant het Hijgend Hert.

Wat is daar precies mis mee dan? Je kan toch gewoon een gesprek aangaan om te kijken of het klikt.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:54

Ailill ja dat kan inderdaad, want op zich gaat het ook prima zo, het is al precies alsof we een stel zijn en we vermaken ons prima samen, dus ik zou het los kunnen laten en we zien wel. Hij weet nu hoe ik erover denk en weet ook dat ik niet op deze manier nog weken wil doorgaan, dus het zou ook kunnen dat hij er zelf mee komt binnenkort.. maar ergens geeft het mij onzekerheid, inmiddels voel ik wel aardig wat voor hem.

_Reneee, aan het lijntje houden voelt het niet echt maar ik denk ook, na 2 maanden weet je het toch wel een keer? Nu heeft hij wel een verleden hoor, dat is ook de rede dat ik hem wel begrijp ergens.

Nou in ieder geval was het gister gewoon weer helemaal fijn en gezellig, dus heb ik ook besloten het deze week zo te laten. Ik zie 'm deze week nog wel een keer in de avond en zondag hebben we afgesproken de hele dag samen te zijn, en dan volgende week maar weer opnieuw kijken.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:54

Emmaa_ schreef:
Als je allebei casual wilt blijven prima, maar als een van de twee aangeeft dat er behoefte is aan een label en iemand kan die duidelijkeid na 2 maanden niet geven zou het voor mij ook wel een beetje ophouden hoor. Als hij het niet wilt sluiten jullie verwachtingen en wensen gewoon niet op elkaar aan, geen probleem maar als jij eraan onderdoor gaat en er onzeker van word is het niet meer leuk.
Als je het zo bekijkt, dan snap ik het wel. Ik kijk er dan dus anders naar.

Aan de andere kant, hij zou inderdaad best duidelijkheid kunnen geven. Uit persoonlijke ervaring weet ik wel dat er dan ook vaak een label aan komt te hangen, waar sommige mensen liever nog mee wachten/wat terughoudend op reageren.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:55

Emmaa_ schreef:
Ailill schreef:

Wat is daar precies mis mee dan? Je kan toch gewoon een gesprek aangaan om te kijken of het klikt.
er is helemaal niets mis mee, integendeel. Ik moest enkel lachen om Bosrestaurant het Hijgend Hert :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:58

anne_bento schreef:
Ailill ja dat kan inderdaad, want op zich gaat het ook prima zo, het is al precies alsof we een stel zijn en we vermaken ons prima samen, dus ik zou het los kunnen laten en we zien wel. Hij weet nu hoe ik erover denk en weet ook dat ik niet op deze manier nog weken wil doorgaan, dus het zou ook kunnen dat hij er zelf mee komt binnenkort.. maar ergens geeft het mij onzekerheid, inmiddels voel ik wel aardig wat voor hem.
Ik begrijp je onzekere gevoel, wat gewoon niet leuk is. Los van de situatie. Ik zou het voor nu inderdaad proberen los te laten, spreek desnoods met jezelf een datum af waarop je die duidelijkheid daadwerkelijk wil hebben. Weet wel dat duidelijkheid ook uit andere zaken kan komen, daden spreken luider dan woorden :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:58

Ailill schreef:

Ik zou wel een googlen of dat restaurant bestaat, bij hijgend hert krijg ik wel rare ideeën :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 12:59

Ik heb hele maffe bindingsangst en vind het label zelf plakken dus ook echt onwijs moeilijk. Maar dat probeer ik wel weer te compenseren door afspraken te maken over alle randzaken en duidelijk te blijven. Dus wel exclusief, prima om vrienden etc te ontmoeten maar ik heb wat meer tijd nodig om elkaar vriendje en vriendinnetje te noemen. Als iemand daar wel heel veel waarde aan hecht gaat het gewoon niet werken, maar het is gewoon een kwestie van duidelijk blijven van twee kanten. Anne heeft dat nu gedaan door aan te geven dat ze graag de volgende stap zou nemen, nu is het zijn beurt om haar ook duidelijkheid te bieden.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:00

anne_bento schreef:
Ailill schreef:

Ik zou wel een googlen of dat restaurant bestaat, bij hijgend hert krijg ik wel rare ideeën :+
Zeer zeker van ja dat het bestaat :')

https://www.boscafe.nl/home/

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:04

Emmaa_ schreef:
Ik heb hele maffe bindingsangst en vind het label zelf plakken dus ook echt onwijs moeilijk. Maar dat probeer ik wel weer te compenseren door afspraken te maken over alle randzaken en duidelijk te blijven. Dus wel exclusief, prima om vrienden etc te ontmoeten maar ik heb wat meer tijd nodig om elkaar vriendje en vriendinnetje te noemen. Als iemand daar wel heel veel waarde aan hecht gaat het gewoon niet werken, maar het is gewoon een kwestie van duidelijk blijven van twee kanten. Anne heeft dat nu gedaan door aan te geven dat ze graag de volgende stap zou nemen, nu is het zijn beurt om haar ook duidelijkheid te bieden.

Ja en die afspraken hebben we wel, al een hele tijd, van het geen anderen daten (beiden ook aangegeven daar geen behoefte aan te hebben), hij houdt me op de hoogte van afspraken die hij met anderen maakt zodat ik er rekening mee kan houden, hij heeft gevraagd of ik eind deze maand een dag vrij wil houden omdat hij een verrassing heeft (ondanks dat hij al eens heeft gezegd dat dat gewoon niet zo in hem zit, verrassingen, dat hij daar gewoon nooit zo aan denkt). Hij heeft mijn ouders ontmoet en ik zijn moeder, we zijn beiden mee wezen sporten met elkaar. Dus ja.... ik krijg ook vaak vragen van familie en vrienden of we nou al eens een stel zijn en waarom niet. Maar goed ik laat het dus even los, voor nu, maar niet voor al te lang, maar dat is geloof ik bij hem ook duidelijk nu :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:05

Het is ook niet erg om hem wat ruimte te geven om erover na te denken maar hou daarbij please wel rekening met je eigen behoeftes en wensen!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:09

Het Hijgend Hert is in de Efteling, doen!

Toen ik nog een bijbaan had hadden wij een klant die nogal zwaar ademde door alle zware shag. Die noemden we ook het hijgend hert :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:13

_Reneee schreef:
Het Hijgend Hert is in de Efteling, doen!

Toen ik nog een bijbaan had hadden wij een klant die nogal zwaar ademde door alle zware shag. Die noemden we ook het hijgend hert :+
Oh jee, kom je uit de Kets zelf?

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:17

Nope, nog erger :D

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 13:22

Ik moet zeggen dat ik het lees als dat hij gerust die relatie wilt, alleen klinkt het alsof hij heel zeker wilt weten dat jij dat ook wilt gaan. Hij is juist vrij duidelijk zoals jij het daar hebt geschreven eigenlijk. Maar ben jij ook bereid om dat te doen? om die 1000% voor hem te gaan, ook als hij straks trekjes en eigenschappen heeft die jij níet zo leuk vind? of waar je normaal op zou afknappen?

Dat ik mijn toendertijd ex ontmoette was hij nogal laid back, en we zien wel. Ik viel daar wel voor want ik behield mijn vrijheid en dat betekende nogal wat voor mij. We kregen een relatie en hij draaide 100% om, hij wou ineens altijd bij me zijn en samen op pad en mij overal bij betrekken. Dus ja, ik hield en hou echt nog wel van hem. Maar daar kan ik slecht mee omgaan, we hebben het 1,5 jaar gered. En nu is het uit, en nu het uit is gaat het weer supergoed.