Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:19

Gewoon heel hoog bieden op de advertentie, dan gaat er in ieder geval niemand anders mee aan de haal..

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:50

Ik twijfel wat ik zou doen.
Ik verkoop een boomloos zadel en een potentiële koper wil het laten verzenden.Ze vraagt echter of ze het mag terug sturen als het niet past.Normaal doe ik dat niet.Verzenden is verkocht.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:52

Zou ik niet doen, dan komt ze m maar ophalen met paard en al om te passen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:56

Ik heb al aangegeven dat ze het eerst mag komen passen.Maar dit zal toch te ver zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 13:59

Je bent toch geen winkel? Nee hoor, straks beschadigt ie tijdens verzenden of beschadigt zij hem en dan zit jij ermee :n

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:03

Jullie delen duidelijk mijn mening.Dan twijfel ik niet langer daarover.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:07

daantjuhhh schreef:
xZiva_ schreef:
meisje bij mij op stal een dekje gegeven voor het manege paard waar ze af en toe op mocht vrijrijden. ze vond hem heel mooi en was er heel blij mee. zie ik hem net gewoon op marktplaats voorbij komen -O-

Met zoiets zit ik ook in mijn maag.
Een paar jaar terug een mooie salontafel gekregen van een kennis.

Erg solide en mooi ding. Alleen een beetje te groot voor mij.
Ik zit er ook over te denken om hem op Mp te zetten. Maar aan de andere kant denk ik. Kan ik dat wel maken?

Ik zou eerst contact opnemen met de kennis. Van goh "pietje" wij gebruiken die salontafel niet meer wil je hem terug hebben.

Zomaar op marktplaats zetten vind ik geen stijl.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 14:27

Ophalen en passen van zadels valt nog over te praten bij mij. Dan kun je namelijk samen kritisch kijken naar eventuele beschadigingen en afstemmen hoe en wat.

Verzonden is verkocht. Anders krijg je gezeur als 'ie beschadigd is met verzenden oid. :=

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 08:58

Laatst ook iets verkocht wat ik gratis had gekregen, wel eerst gevraagd of de gever het terug wilde maar dat hoefde niet. Van het geld weer een salon tafel gehaald alleen iets anders.

Nu op marktplaats, ik ben op zoek naar een dvd serie en dan bepaalde seizoenen. Nu had iemand 10 seizoenen te koop voor 100 euro, de laatste 2 seizoenen wilde ik wel overnemen voor 20 euro. Dan was de serie nog aaneenvolgend dus makkelijk verkoopbaar maar Ze wilde er 30 voor omdat ze dan haar prijs moest aanpassen en geen 10 seizoenen meer kon verkopen (de hele serie is 12 seizoenen...) Nou dan houdt het op voor mij

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:01

Probeerde iemand mij even 700 euro lichter te maken door oplichting via internetbankieren. Gelukkig hield ik vol dat ik contant geld wilde óf een betaalverzoek. En nu ben ik geblokt op de app. :+

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:34

Ik kreeg een reactie in het Engels van iemand op mijn Michael kors horloge:

Thanks for the response,i'm currently in Amsterdam for a important business conference, but I would like to get this item for Victoria my cousin who is in USA.I would pay for both the phone cost and the shipping cost together Thanks

Ik heb gezegd dat ik niet verzend naar Amerika dat ik het ontzettend nutteloos van hem vind om er 1 in Nederland te kopen en te versturen naar Amerika en dattie er daar maar een moet kopen en dat het een oplichter is :') :')

Correctie: zijn Engels/Amerikaans is ook wel slecht voor iemand die een belangrijke bijeenkomst heeft in Nederland :')
Laatst bijgewerkt door Batlow op 07-09-18 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:35

Ocharme zijn neef die Victoria noemt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:42

Cousin kan beide zijn. :))

Maar ik zou dit ook niet vertrouwen tenzij hij met ideal betaald. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 16:44

Owh :+ :')

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 17:11

Ook echt een 'important business conference' :') Overigens kan je met een buitenlandse betaalpas niet via ideal betalen dus dat werkt sowieso niet voor mensen die hier alleen zijn voor een conferentie. Maar ik zou het inderdaad niet vertrouwen, raar verhaal!

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 17:28

Amber_anne schreef:
Laatst ook iets verkocht wat ik gratis had gekregen, wel eerst gevraagd of de gever het terug wilde maar dat hoefde niet. Van het geld weer een salon tafel gehaald alleen iets anders.

Nu op marktplaats, ik ben op zoek naar een dvd serie en dan bepaalde seizoenen. Nu had iemand 10 seizoenen te koop voor 100 euro, de laatste 2 seizoenen wilde ik wel overnemen voor 20 euro. Dan was de serie nog aaneenvolgend dus makkelijk verkoopbaar maar Ze wilde er 30 voor omdat ze dan haar prijs moest aanpassen en geen 10 seizoenen meer kon verkopen (de hele serie is 12 seizoenen...) Nou dan houdt het op voor mij

Dat is toch niet raar, ze heeft groot gelijk.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 19:26

Nabster schreef:
Amber_anne schreef:

Maar het is al geen hele serie meer, dus die twee seizoenen eraf lijken mij niet zo uitmaken.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 15:29

Relaxed schreef:
Paar jaar terug vind ik wel wat anders.. Anders zou ik die kennis ff een berichtje sturen.

precies even berichten

ik kreeg toen een dekje van A. Gevraagd of ze hem terug wou, nee hoor verkoop maar zei ze.
Nou ja ok dan doe ik dat
Dekje gekregen van N. Gevraagd om terug te kunnen geven of we konden afspreken, geen tijd en zie maar geef maar weg of zo. Ok dus nu beloofd aan iemand die weer een gezamenlijke kennis is. Overleg= altijd goed

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 15:33

Trouwens een dure regendeken op MP gezet
tig keer een onrealistisch bod. Geprobeerd te adverteren met en zonder VP, niks hielp

nieuwe advertentie geplaats, prijs er weer bij maar nu mogelijkheid bieden eraf gelaten
en wat denk je? gewoon binnen een week verkocht voor de gevraagde prijs, niet afdingen niks, gewoon soepel en vlot

volgens mij moet ik het vaker zo doen

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 23:40

Eilish schreef:
Amber_anne schreef:

Maar het is al geen hele serie meer, dus die twee seizoenen eraf lijken mij niet zo uitmaken.[/quote]

Nee daarom, als het een hele serie was dan snapte ik het ook heus wel maar het was al incompleet. De prijs aanpassen lijkt me ook geen probleem dan maak je er 80 van IPV 100...

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 23:52

Tsja. Het is toch echt de keuze van de verkoper. :)
Ik heb hier ook twee setjes liggen voor het paard, ik had de dekjes al los kunnen verkopen maar dan kom ik nooit meer van de rest af. Alles of niets. Ook al ligt het hier dan een stuk langer, dat is toch mijn keuze? :)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 00:02

upendo schreef:
Tsja. Het is toch echt de keuze van de verkoper. :)
Ik heb hier ook twee setjes liggen voor het paard, ik had de dekjes al los kunnen verkopen maar dan kom ik nooit meer van de rest af. Alles of niets. Ook al ligt het hier dan een stuk langer, dat is toch mijn keuze? :)

Is natuurlijk ook de keuze van de verkoper maar ik vind het een aparte redenering waarom. Maar daarom heb ik het ook niet gekocht

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 14:21

Ik heb 10 minuten geleden mijn fiets op MP gezet. Nieuwe voorband en verder nog prima.
Vp 60 euro.

Krijg nu een mail.. staat niks in...
Alleen 30

Dikke doei

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 14:23

Advertentie gemaakt dat ik op zoek ben naar een schoonmaakster voor 2 keer per maand 2 uur, krijg een bericht voor 1 keer per week 3 uur >;)

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 14:38

Amber_anne schreef:
Advertentie gemaakt dat ik op zoek ben naar een schoonmaakster voor 2 keer per maand 2 uur, krijg een bericht voor 1 keer per week 3 uur >;)

Onder het mom hoog inzetten geeft onderhandelingsruimte? :')