Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:xZiva_ schreef:meisje bij mij op stal een dekje gegeven voor het manege paard waar ze af en toe op mocht vrijrijden. ze vond hem heel mooi en was er heel blij mee. zie ik hem net gewoon op marktplaats voorbij komen
Met zoiets zit ik ook in mijn maag.
Een paar jaar terug een mooie salontafel gekregen van een kennis.
Erg solide en mooi ding. Alleen een beetje te groot voor mij.
Ik zit er ook over te denken om hem op Mp te zetten. Maar aan de andere kant denk ik. Kan ik dat wel maken?
Amber_anne schreef:Laatst ook iets verkocht wat ik gratis had gekregen, wel eerst gevraagd of de gever het terug wilde maar dat hoefde niet. Van het geld weer een salon tafel gehaald alleen iets anders.
Nu op marktplaats, ik ben op zoek naar een dvd serie en dan bepaalde seizoenen. Nu had iemand 10 seizoenen te koop voor 100 euro, de laatste 2 seizoenen wilde ik wel overnemen voor 20 euro. Dan was de serie nog aaneenvolgend dus makkelijk verkoopbaar maar Ze wilde er 30 voor omdat ze dan haar prijs moest aanpassen en geen 10 seizoenen meer kon verkopen (de hele serie is 12 seizoenen...) Nou dan houdt het op voor mij
Nabster schreef:Amber_anne schreef:Laatst ook iets verkocht wat ik gratis had gekregen, wel eerst gevraagd of de gever het terug wilde maar dat hoefde niet. Van het geld weer een salon tafel gehaald alleen iets anders.
Nu op marktplaats, ik ben op zoek naar een dvd serie en dan bepaalde seizoenen. Nu had iemand 10 seizoenen te koop voor 100 euro, de laatste 2 seizoenen wilde ik wel overnemen voor 20 euro. Dan was de serie nog aaneenvolgend dus makkelijk verkoopbaar maar Ze wilde er 30 voor omdat ze dan haar prijs moest aanpassen en geen 10 seizoenen meer kon verkopen (de hele serie is 12 seizoenen...) Nou dan houdt het op voor mij
Dat is toch niet raar, ze heeft groot gelijk.
Relaxed schreef:Paar jaar terug vind ik wel wat anders.. Anders zou ik die kennis ff een berichtje sturen.
Eilish schreef:Amber_anne schreef:Laatst ook iets verkocht wat ik gratis had gekregen, wel eerst gevraagd of de gever het terug wilde maar dat hoefde niet. Van het geld weer een salon tafel gehaald alleen iets anders.
Dat is toch niet raar, ze heeft groot gelijk.
upendo schreef:Tsja. Het is toch echt de keuze van de verkoper.![]()
Ik heb hier ook twee setjes liggen voor het paard, ik had de dekjes al los kunnen verkopen maar dan kom ik nooit meer van de rest af. Alles of niets. Ook al ligt het hier dan een stuk langer, dat is toch mijn keuze?