Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:@Cerastes haha, dat had ik dus ook, zodra ik mezelf die vraag begon te stellen wilde ik het weten ookJij hebt ook een hoop!
@WME In branduren ipv brandbeurten wordt het helemaal een reuzegetal denk ik haha. Want nu tel ik Goose net zo goed als Kringle als 1 brandbeurt, maar Goose zou de 8 uur wel moeten halen waar Kringle max 4 is.
waxmeltsenzo schreef:Dat heb ik dan zeker in mijn slaap gedaan
waxmeltsenzo schreef:Nou dat geeft niet. Het is je vergeven, ik snapte alleen even niet waar het over ging, dat is mij nu wel duidelijk. Dacht even dat ik gek werd haha.
Nachocheese schreef:PLK schreef:Hier nog een geurtjes gek! Heeft iemand al eens een Candleberry kaars geprobeerd? Schijnen de sterkst ruikende kaarsen te zijn? Annemarie van de duizendpoot heeft nu de wax ervan te koop en heb daar al een paar van gebrand. Heeeerlijke geuren en inderdaad erg sterk en ze geven weken geur af!
Op wat voor een brander brand je die? Ik heb er ook eentje gebrand, maar kwam geen geur van af. Dus wellicht ligt het aan de brander
Lisitano schreef:PLK schreef:Hier nog een geurtjes gek! Heeft iemand al eens een Candleberry kaars geprobeerd? Schijnen de sterkst ruikende kaarsen te zijn? Annemarie van de duizendpoot heeft nu de wax ervan te koop en heb daar al een paar van gebrand. Heeeerlijke geuren en inderdaad erg sterk en ze geven weken geur af!
Ja, ik! Heel tevreden over!
http://kaarskop.com/candleberry-pink-sugar/
Jeetje Alwiene! Zal ik eens branduren gaan tellen?![]()
Skessa, beter zoeken! Speuren!