Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 12:50

Waar ik ook mee zit is of het de juiste tijd is. We gaan richting voorjaar/zomer, en dan zijn mensen toch meer buiten, en dan wordt er minder gebrand gok ik.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 12:52

LadyMadonna schreef:
Hey Yv :wave:
Merk hou ik nog even voor me. De melts zijn op soja basis.
Sets zijn ook zelf samen te stellen uiteraard. De melts zijn er in heel veel geuren (waaronder Zwitsal <3 )

Waxmeltenzo: inkopen.

Dan ligt het er denk ik idd aan welk merk ze zijn.
Als inkoopt dan hoef je volgens mij de prijs niet te bepalen want je zult je moeten houden aan de merkprijzen ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 12:53

Jup kan je beter mee beginnen als t herfst is maar aan de ene kant wie weet ligt er volgende week wel sneeuw :Y) tis nl enzo

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 12:56

Yonker schreef:
Jup kan je beter mee beginnen als t herfst is maar aan de ene kant wie weet ligt er volgende week wel sneeuw :Y) tis nl enzo

Idd.
En het is iets waar je passie moet liggen gok ik.
Waxmelts verkopen het ene moment heel goed. Het andere moment helemaal niet.

Grote merken als yc wel btw daar zou je het hele jaar door echt wel profijt uit kunnen halen.
Maar dat lukt pas als je een goede voorraad ook hebt.

Weet je al welk merk je in wilt gaan kopen en heb je al bedrijven benaderd?
Is dit iets waarvan je denkt daar is een rage in? Er moet wel een soort passie zijn denk ik omtrent waxproducten geurkaarsen denk ik en ik ben dan ook benieuwd wat voor shop je al hebt?

Heb je iets met schoonheid bijvoorbeeld past het ook goed in je shop denk ik ;)

Als je een vaste winkel hebt waar bezoekers komen willen grotere merken waarschijnlijk ook wel leveren aan jou zoals bomb cosetics ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:00

Zowat alle handgemaakte melts zijn op soja basis, dus dat is verder niet zo heel veel bijzonder. Het merk zou voor mij echt wel een belangrijk iets zijn, evenals de geurafgifte. Als het bijv. handgemaakte melts in vormpjes zijn, haak ik al af. Als ze in cupjes zitten, zou ik het nog niet weten. Dikke kans dat ik ze een keertje probeer, maar er zijn al 2 "merken"/namen die voor mij goed zijn, dus ze zouden er dan wel met iets bovenuit moeten steken. Mocht het een bekend merk zijn, wil ik eerst weten welk merk voordat mijn centen er naartoe gaan. Oftewel, sorry, maar met je info kan ik niet zoveel.

Maargoed, ik ben ik en wie weet heeft iemand anders hier natuurlijk een hele andere mening!

Edit: Jij hebt wel in het nadeel dat de 1000poot relatief dicht bij je in de buurt zit. Dit is een grote (web)winkel met een divers assortiment van verschillende (grote) merken.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:04

Ik brand het hele jaar door, in de zomer veel frisse of fruit-geuren :)

En voor de rest; wat Yv zegt, ik ben heel blij met Goose Creek en Kringle.
Geweldige geuren, geur-afgifte en mooie en praktische verpakkingen!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:05

DeMolenhoek schreef:
Ik wil er eigenlijk wel een foto van zien WME :P Mijn WME bestelling en testkaars gaat morgen op de post!

Als die geurolién er zijn van al die flessen?
Dat kan geregeld worden haha. Zijn wel saaie foto's altijd.

Afgelopen zomer waren er bij mij ook wat vaste terug kerende klanten die gewoon door branden.
En ik ging zelf een paar weken dicht de zomer is zo om. Wel minder omzet met melts dan s'winters maar als je een winkel hebt met andere producten lijkt me dat niet zo,n probleem eigenlijk je hoeft dan niet van de melts te leven.

Als je echt in een toptijd wil beginnen wacht je tot oktober met aankondigen en ga je starten met de verkoop op 1 november en begin je met een sale dan stromen de klantjes binnen ;) En als ze goed zijn komen ze terug ;)
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 27-01-16 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:08

Het zijn idd hand gemaakte vormpjes yv, geurafgifte 8-10 uur.
Waxmeltenzo: ik ben nagelstyliste ;)
Mijn doelgroep is ook niet heel Nederland, maar echt als aanvulling op mijn salon. Dus voor mijn klanten en mensen uit de directe omgeving. Zéker geen webshop oid.
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 27-01-16 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:09

LadyMadonna schreef:
Het zijn idd hand gemaakte vormpjes yv, geurafgifte 8-10 uur

Van welk merk precies?
Ik vind dat juist leuk die vormpjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:28

waxmeltsenzo schreef:
DeMolenhoek schreef:
Ik wil er eigenlijk wel een foto van zien WME :P Mijn WME bestelling en testkaars gaat morgen op de post!

Afgelopen zomer waren er bij mij ook wat vaste terug kerende klanten die gewoon door branden.
En ik ging zelf een paar weken dicht de zomer is zo om. Wel minder omzet met melts dan s'winters maar als je een winkel hebt met andere producten lijkt me dat niet zo,n probleem eigenlijk je hoeft dan niet van de melts te leven.

Als je echt in een toptijd wil beginnen wacht je tot oktober met aankondigen en ga je starten met de verkoop op 1 november en begin je met een sale dan stromen de klantjes binnen ;) En als ze goed zijn komen ze terug ;)

Nee, van jouw iniminie zakjes. Ben wel benieuwd hoe klein ze echt zijn.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 13:30

DeMolenhoek schreef:

Nee, van jouw iniminie zakjes. Ben wel benieuwd hoe klein ze echt zijn.

4mm bij 8mm op de foto ga je dat niet in kunnen schatten want dat vergroot meestal

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 14:20

*\o/*
Afbeelding

Afbeelding

En als het goed is vandaag nog 2x marchmallow bomb, die zat er niet bij maar WME was zo lief om ze nog na te sturen.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 14:24

Lief? Die heb je gewoon besteld haha dat is mijn plicht haha.
Ben benieuwd wat je van de winter magic vind?

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 14:34

Fijne bestellingen Kirja!! Black Leather <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 14:53

Bij mij is de bestelling van WME ook binnen, alleen vergeten een foto te maken en alles is alweer opgeborgen. De parfum geuren zijn toch echt niet mijn ding, de Winter Magic ben ik ook niet kapot van. De koffie caramel ruikt veelbelovend, de mintthee is in het cupje vooral MINT en weinig thee maar misschien met branden :D De Meloengeuren vind ik wel lekker ruiken en de Aroma Wild vind ik heel apart, ben benieuwd hoe die in de brander is :j

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 14:57

Aroma wild vind ik zelf maar mwah mwah. De La couture vond ik op de brander heeeeerlijk anders dan droog veel lekkerder dan pink sugar die ook een dupe is in een beetje dezelfde trend. Die caramel koffie nah opzich wel lekker maar anders dan verwacht . Mint thee ruik ik ook vooral de mint verse mint. Wintermagic vind ik lekker.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 15:01

Ruikt die Peanut Butter ook echt naar pindakaas?

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 15:17

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:05

Oooh is dat dezelfde!!

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:47

Hier was ik alle Waxmelts kwijt na de verhuizing. En voor de verhuizing had ik het al 2 weken met Little Hotties moeten doen omdat de rest al ingepakt was. Kom ik net in de garage waar nog een hele hoop onuitgepakte dozen staan, denk ik ineens "wat ruik ik?". Op onderzoek uitgegaan en jaaaaa, mijn Waxmelts gevonden. Dus nu staat appeltaart van H&H op.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 16:57

Die appeltaart vond ik echt vies := had de helft van Yv gekregen en droog rook die lekker vond ik... Maar op de brander... Int begin wel oke en daarna getver :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:05

Oh.. Vreselijk _O-

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:09

Ik vind appeltaart luchten juist vaak lekker haha.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:13

Toch wel grappig hoe reuk bij iedereen anders is :D

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 17:17

Ja enigste min puntje aan appeltaart luchten is dat ik er teveel trek van krijg dus brand ze zelden haha.