Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Hey Yv![]()
Merk hou ik nog even voor me. De melts zijn op soja basis.
Sets zijn ook zelf samen te stellen uiteraard. De melts zijn er in heel veel geuren (waaronder Zwitsal)
Waxmeltenzo: inkopen.
Yonker schreef:Jup kan je beter mee beginnen als t herfst is maar aan de ene kant wie weet ligt er volgende week wel sneeuwtis nl enzo
DeMolenhoek schreef:Ik wil er eigenlijk wel een foto van zien WMEMijn WME bestelling en testkaars gaat morgen op de post!
waxmeltsenzo schreef:DeMolenhoek schreef:Ik wil er eigenlijk wel een foto van zien WMEMijn WME bestelling en testkaars gaat morgen op de post!
Als die geurolién er zijn van al die flessen?
Dat kan geregeld worden haha. Zijn wel saaie foto's altijd.
Afgelopen zomer waren er bij mij ook wat vaste terug kerende klanten die gewoon door branden.
En ik ging zelf een paar weken dicht de zomer is zo om. Wel minder omzet met melts dan s'winters maar als je een winkel hebt met andere producten lijkt me dat niet zo,n probleem eigenlijk je hoeft dan niet van de melts te leven.
Als je echt in een toptijd wil beginnen wacht je tot oktober met aankondigen en ga je starten met de verkoop op 1 november en begin je met een sale dan stromen de klantjes binnenEn als ze goed zijn komen ze terug
DeMolenhoek schreef:Ik wil er eigenlijk wel een foto van zien WMEMijn WME bestelling en testkaars gaat morgen op de post!
Als die geurolién er zijn van al die flessen?
Dat kan geregeld worden haha. Zijn wel saaie foto's altijd.
Afgelopen zomer waren er bij mij ook wat vaste terug kerende klanten die gewoon door branden.
En ik ging zelf een paar weken dicht de zomer is zo om. Wel minder omzet met melts dan s'winters maar als je een winkel hebt met andere producten lijkt me dat niet zo,n probleem eigenlijk je hoeft dan niet van de melts te leven.
Als je echt in een toptijd wil beginnen wacht je tot oktober met aankondigen en ga je starten met de verkoop op 1 november en begin je met een sale dan stromen de klantjes binnenEn als ze goed zijn komen ze terug
Nee, van jouw iniminie zakjes. Ben wel benieuwd hoe klein ze echt zijn.
Yv_ schreef:Ruikt die Peanut Butter ook echt naar pindakaas?