Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:46

Witte <3

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:50

Nee heb t nog niet binnen.. Ik verwacht de bestelling wel deze week! Zal dan foto's maken.

Haha jaaaa blijft lastig.. Ik denk dat ik eerst witte aanschaf, heb zwarte Nikes dus wel leuk voor de afwisseling!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 16:19

Ik zeg zwarte allstars! maar ik hou gewoon van zwart

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 16:23

Ik zou voor witte gaan! :D Vind zelf dat lage model het mooiste :) overweeg ik ook eens aan te schaffen voor de zomer.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 16:25

Ik heb ook witte lage Allstars, maar in deze tijd van het jaar draag ik ze niet.
Haha Roos jij bestelt veel bij de H&M. :D Grappige rok.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 16:34

Lage allstars <3
Ik heb donkerblauwe, maar die zijn inmiddels flink verkleurd haha. Witte heb ik ook staan maar die heb ik een stuk minder aan.

H&M zit mij bijna nooit goed eigenlijk, hoe wil je dit rokje combineren Roos? Kan het me nog niet helemaal voorstellen.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 16:43

Rokje zou ik alleen dragen met uitgaan, leuke/speciale gelegenheden oid. Niet met dagelijks leven daar issie te 'zwierig' voor :+

En dan gewoon combineren zoals op de H&M site, met een tshirt/hemdje/blousje er in, (ligt aan de gelegenheid) met een nette blazer of een mooi vest er over, misschien een rustige ketting er bij, 20 denier panty en zwarte slip on sneakers of vans eronder. Uitgaan op hakken kan ik gewoon echt niet :') en denk dat ik hier onder sowieso geen hakken wil dragen om het niet te serieus er uit te laten zien. Beetje stoer/speels :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:45

Zoals jij het beschrijft klinkt het echt leuk Roos! Ik wou dat ik zo een combinatietalent had

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:48

Hahaha dankje :D ik heb over het algemeen een heel goed inbeeldingsvermogen, ik teken in m'n hoofd meteen iets als iemand mij wat uitlegt of verteld oid. Heel handig bij het verzinnen van kleding combinaties maar soms niet ideaal bij bepaalde gespreksonderwerpen :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 17:50

Hahaha ligt eraan als het gaat of ze nu wel of niet dat roze topje moet aandoen op die cobaltblauwe short :')

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 18:25

Yes, geen verzendkosten bij h&m!
Dat maakt me weer blij, kan ik lekker wat bestellen.

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 19:58

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:32

Vandaag mazzeltje gehad. Was op zoek naar een nieuwe jeans bij de H&M. Bij de saleshoek niks in mijn maat behalve die afschuwelijke boyfriensjeans. Tsja dan maar geen afgeprijsde, had nog een cadeaukaart.

Bleek bij het afrekenen de broek niet 39,99 te kosten,maar 15 euro. Zat geen sticker oid op :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:40

Altijd leuk als je zo aan de kassa komt!
Pferdelove vind ze eigenlijk wel leuk maar hoewel er staat dat ze van leer zijn blijf ik toch denken dat ze van plastic zijn. Denk dat ik op dat moment meer uit zou geven voor Docs

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:08

Leuke dingen komen er weer langs zeg!
Combineren is ook niet mijn sterkste kant haha, heb een hoop leuke dingen in mn kast hangen maar draag ze vaak telkens in zelfde combinatie..

wat wel helpt is soms modeblogs/pinterest/lookbook afspeuren naar nieuwe ideetjes. Zo zie je een hoop mogelijkheden maar kan je zelf je stijl ertussenuit pikken!

Ik heb hulp nodig haha! Deze jurk, iemand een idee waar ik die kan krijgen? (Of een goede lookalike uiteraard)

Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:13

Oeehh leuke jurk! Geen idee maar ga even meelezen

Grr ik begin het vervelend te vinden dat ik een Belgje ben! Hele waslijst gemaakt op V&D kan ik natuurlijk weer niet bestellen omdat je een nederlands adres moet hebben! Grr byebye leuke jasje in de solden

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:29

Mooie jurk! Ik heb alleen geen idee waar je zoiets kan halen..

@hierboven, heb je geen bekenden in NL wonen? Of dat je het naar het dichtstbijzijnde postkantoor oid laat sturen?

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:38

xRoosss schreef:
Hahaha dankje :D ik heb over het algemeen een heel goed inbeeldingsvermogen, ik teken in m'n hoofd meteen iets als iemand mij wat uitlegt of verteld oid. Heel handig bij het verzinnen van kleding combinaties maar soms niet ideaal bij bepaalde gespreksonderwerpen :')

leer mij dat. Ik heb dus geen inzicht of dingen bij elkaar kunnen. Zeker niet met kleuren. vind ik zo lastig. app regelmatig vriendinnen of gil naar mn moeder voor hulp...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:50

Mijn vriend en ik hebben vaak de discussie over donkerblauw en zwart, voor hem is dat vaak hetzelfde. En toch is hij stukken beter in kleding combineren dan ik :')

Geen afbeelding van het jurkje gevonden, maar een BH kan je er absoluut niet onder aantrekken. Ook geen plakbh. Als je décolté openvalt tot je navel aan de voorkant waarbij je de boel haast met gaan vastkleven met speciale tape, en je hebt een even open rug tot net boven je kont -> geen plaats voor (onzichtbare) BH's. Ideaal voor de iets plattere dames onder ons, dat wel. Een C-cup is al teveel vlees voor die lapjes stof :')

Of... Ik heb een paar pagina's terug mijn favo rode jurkje gepost. Denk daar gewoon het stuk kant weg dat je ziet aan de voorzijde, dan krijg je hetzelfde resultaat. De rug is beetje haltertop-idee, maar dan tot aan je taille/lage onderrug bloot zeg maar.

Beelddenker hierzo, inderdaad niet handig bij bepaalde gespreksonderwerpen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:57

Ik heb lage zwarte all stars en hoge witte. De lage zwarte zijn echt mijn baby's, maar vallen na 5 jaar wel uit elkaar zo ondertussen.. van de zomer trakteer ik mezelf op nieuwe. :) Ik ben wel echt gek op zwarte schoenen, mijn galaxy nike's zijn ook zwart (met printje), mijn doc martens zijn zwart, ik had 2 paar zwarte vans.. vind het gewoon lekker makkelijk combineren. :+

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:24

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:26

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:32

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:49

Die bitten zijn toch al veel langer in de mode? Jaren terug zag je ze altijd in miniatuurversie als versiering op de neus van mocassins, aan handtassen...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:51

Ik vind het een bitje raar. :j