Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 10:11

OF er is wat deftig fout met de laptop, en de verkoper weet dat. Die denkt dan "mooi, makkelijk verkocht". Dik kans als je 'm dan ooit krijgt, dat je je geld bij defecten niet meer terugziet.

DeEenhoorn

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-15 17:20

Noujaa.. t is "maar' 100,-. Op zich valt het iwel mee en anders gewoon sparen voor een goede 15+ inch laptop. Heb er al wat gezien van 280 tot 330'euro en met t geld van mijn vakantiebaantje en 6 mnd mijn zus helpen kan ik én een goede laptop én een betere mobiel kopen.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-15 20:59

vandaag is mijn pakketje binnen gekomen:D zoals op de foto en goed en ook leuk contact gehad met de verkopen:D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:39

Helpen jullie mij hopen dat ik deze keer geen raar persoon op Marktplaats tref?

Ik wil een bepaald boek graag hebben. Meestal bestel ik ze dan gewoon bij bol.com maar ik had me vanmiddag net voorgenomen om eens drastisch minder geld uit te gaan geven. Dus even een boek van 15 euro bestellen bij Bol past daar niet zo best bij. Uit nieuwsgierigheid ging ik daarom even op Marktplaats kijken. Zag hem eerst ergens ver weg bij iemand die er 3,50 voor wilde hebben en dan kwam er ook nog bijna hetzelfde bedrag verzendkosten bij. Vond ik beetje te veel worden. Maar een bladzijde verder heb ik hem ontdekt bij iemand die er maar 1 euro voor wil hebben!! Deze moet wel opgehaald worden, maar wij zijn op dinsdagavond vaak in de woonplaats van deze verkoper. Ik heb hem dus nu gemaild dat ik het boek graag zou overnemen en of ik het dinsdagavond op zou kunnen komen halen. Alleen is de verkoper pas 1 maand actief op Marktplaats, maar goed ik zou niet weten hoe ik hierbij opgelicht kan worden dus waarom niet? Hoop alleen dat deze persoon een beetje actief zijn mail leest en mij dus snel gaat antwoorden :D En dat het kan uiteraard :D

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 07:51

maakt toch niet uit dat deze net aktief is, het is voor iedereen de eerste keer op MP. Bovendien als je hem op haalt, dan is het toch helemaal goed? Zou meer wantrouwen hebben als ik eerst geld moest overmaken, maar bij ophalen ben je niet op voorhand al geld kwijt.

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 09:40

Ik zou denk ik eerder iemand oplichten met iets anders dan met een boek (ik ligt geen mensen op ofzo hoor ) :P

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:40

Ik denk dat weinig oplichters moeite doen voor een euro, en inderdaad hoe moeten ze je oplichten? Stiekem pagina's eruit scheuren? Gewoon even het boek doorbladeren, de euro afgeven en klaar! :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:46

Objectieven kopen op MP, draaaaamaaaaaaaaa.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 11:58

Vind je? :oo :=
Ik heb tot nu toe al mijn objectieven van mp af, met groot succes :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:00

HTM schreef:
Een aantal die hier zitten zijn al lid van de groep zag ik, maar ik denk dat deze voor sommige wel handig is :D

https://www.facebook.com/groups/1535831833339863/

Ik haal deze nog even omhoog.
Want de gedupeerde lopen op, en niet alleen op gebied van ruitersport.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 12:44

Tigress schreef:

Ik had het er een tijdje geleden met mijn zwager over. Ik wil graag een macrolens voor mijn EOS maar toch vind ik het een spannend idee om een tweedehands objectief te kopen.
Heb je tips waar ik het beste op kan letten zodat ik geen kat in de zak koop?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 13:26

Oké ik heb nog nooit echt bijzondere dingen gehad op marktplaats.. Maar vandaag 8)7

Ik heb heel mooi, duur laminaat te koop staan op marktplaats. Inclusief een goede ondervloer en dampfolie. Allemaal nieuw. Was €60 overeengekomen met een mevrouw, voordat bedrag had ik de kosten van de plinten er uit dus dat was mij wel goed.

Staat die vrouw aan de deur: "Ja, ik betaal maar €50 want ik kwam er net achter dat mijn kamer een halve vierkante meter groter is. Dus ik moet nog een pak er bij zoeken."

En die vrouw is dus zonder laminaat naar huis gegaan. Kom op zeg, dat is niet mijn probleem, moet ze het maar beter opmeten.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:20

Tigress schreef:

Nja het kopen alleen al is een drama :+ 4 afzeggers last minute. They don't want my moneys

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:49

Heel eerlijk gezegd durf ik geen tweede hands camera of lezen te kopen. Je weet nooit wat er mee gebeurt is. Dan spaar ik liever nog even door

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:59

WiancaR schreef:
Oké ik heb nog nooit echt bijzondere dingen gehad op marktplaats.. Maar vandaag 8)7

Ik heb heel mooi, duur laminaat te koop staan op marktplaats. Inclusief een goede ondervloer en dampfolie. Allemaal nieuw. Was €60 overeengekomen met een mevrouw, voordat bedrag had ik de kosten van de plinten er uit dus dat was mij wel goed.

Staat die vrouw aan de deur: "Ja, ik betaal maar €50 want ik kwam er net achter dat mijn kamer een halve vierkante meter groter is. Dus ik moet nog een pak er bij zoeken."

En die vrouw is dus zonder laminaat naar huis gegaan. Kom op zeg, dat is niet mijn probleem, moet ze het maar beter opmeten.

:') :') :') :')

Wat was haar reactie dan? :D

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:05

Die zou bij mij ook zonder laminaat naar huis zijn gegaan, kom zeg dus omdat zij niet kan meten bepaald zij de prijs?

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:33

Goed dat je die dame zonder laminaat hebt laten vertrekken, dat zou me lekker worden dan.. Is toch haar probleem. 60 euro lijkt me ook echt een koopje voor nieuw laminaat + bijbehoren.

Ik heb nu ook eens wat. We willen een wat grotere auto kopen. Vorige week een interessante gezien, mail voor gestuurd, voor gebeld. Man wilde wachten tot s avonds omdat hij veel reacties kreeg, moest maar bieden. Prima, ik dus nog een mail gestuurd met een bod 250 euro hoger dan de vraagprijs.
S avonds krijg ik ineens een mail dat hij de auto even uit de verkoop haalt ivm dat zijn nieuwe auto pas begin februari komt. Sjips, maar oké.
Afgelopen woensdag stond deze zelfde auto ineens weer opnieuw op markplaats maar dan voor 500 euro meer dan de vorige keer... Dus ik weer een mail gestuurd met nog steeds hetzelfde bod. Kreeg ik een mail terug dat hij wou wachten tot zaterdag (vandaag). En nu zie ik net dat hij de advertentie weer vernieuwd heeft... Tsja, wil je dan verkopen of niet. Mocht mijn bod nog te laag zijn, dan meld het dan even. Dan komen we er wel uit denk ik.

joyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:40

WiancaR schreef:

Goed gedaan! Die vrouw zou bij mij ook zonder weg zijn gegaan. Mag ik vragen hoeveel m2 je te koop had staan? Want 60 euro is echt heel goedkoop. Wij hadden ook goed laminaat met ondervloer en plinten te koop staan, maar daar hebben we toch echt wel een paar honderd euro voor gekregen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:42

Jargeau schreef:
Goed dat je die dame zonder laminaat hebt laten vertrekken, dat zou me lekker worden dan.. Is toch haar probleem. 60 euro lijkt me ook echt een koopje voor nieuw laminaat + bijbehoren.

Ik heb nu ook eens wat. We willen een wat grotere auto kopen. Vorige week een interessante gezien, mail voor gestuurd, voor gebeld. Man wilde wachten tot s avonds omdat hij veel reacties kreeg, moest maar bieden. Prima, ik dus nog een mail gestuurd met een bod 250 euro hoger dan de vraagprijs.
S avonds krijg ik ineens een mail dat hij de auto even uit de verkoop haalt ivm dat zijn nieuwe auto pas begin februari komt. Sjips, maar oké.
Afgelopen woensdag stond deze zelfde auto ineens weer opnieuw op markplaats maar dan voor 500 euro meer dan de vorige keer... Dus ik weer een mail gestuurd met nog steeds hetzelfde bod. Kreeg ik een mail terug dat hij wou wachten tot zaterdag (vandaag). En nu zie ik net dat hij de advertentie weer vernieuwd heeft... Tsja, wil je dan verkopen of niet. Mocht mijn bod nog te laag zijn, dan meld het dan even. Dan komen we er wel uit denk ik.

Pfffffff.... Wat een mafkees zeg... 8)7
Die krijgt 'm vast niet zomaar verkocht :+

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:54

ik heb mijn 2 jarige hengst te koop staan op marktplaats,400 euro.

krijg ik gisterochtend een mailtje van een vrouw dat ze hem helemaal geweldig vind en zo verliefd op hem is.
ze wou hem heel graag kopen maar ze had maar 250 euro te besteden aan een nieuwe pony,of ik hem voor dat bedrag aan haar kwijt wilde of eventueel ruilen tegen haar 19 jarige Welsh cob ruin,want ja ze wilde hem heel graag hebben.

heb maar niet gereageerd.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:38

Zo Inowa, als ik zou mogen van m'n vriend en de plek had kwam ik 'm zo ophalen, hoeft geen strik rond.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:42

ik zou zeggen vraag het hem haha,hij is echt heel lief maar ik ga hem niet aan jan en alleman meegeven,hij is mijn maatje en de enige reden dat ik hem verkoop is omdat ik mijn baan kwijt ben.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:43

inowa schreef:
ik heb mijn 2 jarige hengst te koop staan op marktplaats,400 euro.

krijg ik gisterochtend een mailtje van een vrouw dat ze hem helemaal geweldig vind en zo verliefd op hem is.
ze wou hem heel graag kopen maar ze had maar 250 euro te besteden aan een nieuwe pony,of ik hem voor dat bedrag aan haar kwijt wilde of eventueel ruilen tegen haar 19 jarige Welsh cob ruin,want ja ze wilde hem heel graag hebben.

heb maar niet gereageerd.....

:')

Ik had echt gereageerd: "Als je maar 250 euro te besteden hebt voor een nieuwe pony, vraag ik me af waar je het geld vandaan haalt om er eentje te onderhouden."

Mafkezen...

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:54

Dat is balen Inowa dat je daarom je maatje moet verkopen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:26

Ah wat zonde, is echt een leuk dier.
Maar nee, krijg het niet verkocht bij vriend helaas. Heb al 2 van iets groter formaat (warmbloed en tinkerkruising op haflingermaat) en dan 2 kleintjes en een 5e erbij, dan doet hij me wat.