Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En dat het kan uiteraard

HTM schreef:Een aantal die hier zitten zijn al lid van de groep zag ik, maar ik denk dat deze voor sommige wel handig is![]()
https://www.facebook.com/groups/1535831833339863/
Tigress schreef:Vind je?![]()
Ik heb tot nu toe al mijn objectieven van mp af, met groot succes
WiancaR schreef:Oké ik heb nog nooit echt bijzondere dingen gehad op marktplaats.. Maar vandaag![]()
Ik heb heel mooi, duur laminaat te koop staan op marktplaats. Inclusief een goede ondervloer en dampfolie. Allemaal nieuw. Was €60 overeengekomen met een mevrouw, voordat bedrag had ik de kosten van de plinten er uit dus dat was mij wel goed.
Staat die vrouw aan de deur: "Ja, ik betaal maar €50 want ik kwam er net achter dat mijn kamer een halve vierkante meter groter is. Dus ik moet nog een pak er bij zoeken."
En die vrouw is dus zonder laminaat naar huis gegaan. Kom op zeg, dat is niet mijn probleem, moet ze het maar beter opmeten.
WiancaR schreef:Oké ik heb nog nooit echt bijzondere dingen gehad op marktplaats.. Maar vandaag![]()
Ik heb heel mooi, duur laminaat te koop staan op marktplaats. Inclusief een goede ondervloer en dampfolie. Allemaal nieuw. Was €60 overeengekomen met een mevrouw, voordat bedrag had ik de kosten van de plinten er uit dus dat was mij wel goed.
Staat die vrouw aan de deur: "Ja, ik betaal maar €50 want ik kwam er net achter dat mijn kamer een halve vierkante meter groter is. Dus ik moet nog een pak er bij zoeken."
En die vrouw is dus zonder laminaat naar huis gegaan. Kom op zeg, dat is niet mijn probleem, moet ze het maar beter opmeten.
Jargeau schreef:Goed dat je die dame zonder laminaat hebt laten vertrekken, dat zou me lekker worden dan.. Is toch haar probleem. 60 euro lijkt me ook echt een koopje voor nieuw laminaat + bijbehoren.
Ik heb nu ook eens wat. We willen een wat grotere auto kopen. Vorige week een interessante gezien, mail voor gestuurd, voor gebeld. Man wilde wachten tot s avonds omdat hij veel reacties kreeg, moest maar bieden. Prima, ik dus nog een mail gestuurd met een bod 250 euro hoger dan de vraagprijs.
S avonds krijg ik ineens een mail dat hij de auto even uit de verkoop haalt ivm dat zijn nieuwe auto pas begin februari komt. Sjips, maar oké.
Afgelopen woensdag stond deze zelfde auto ineens weer opnieuw op markplaats maar dan voor 500 euro meer dan de vorige keer... Dus ik weer een mail gestuurd met nog steeds hetzelfde bod. Kreeg ik een mail terug dat hij wou wachten tot zaterdag (vandaag). En nu zie ik net dat hij de advertentie weer vernieuwd heeft... Tsja, wil je dan verkopen of niet. Mocht mijn bod nog te laag zijn, dan meld het dan even. Dan komen we er wel uit denk ik.
inowa schreef:ik heb mijn 2 jarige hengst te koop staan op marktplaats,400 euro.
krijg ik gisterochtend een mailtje van een vrouw dat ze hem helemaal geweldig vind en zo verliefd op hem is.
ze wou hem heel graag kopen maar ze had maar 250 euro te besteden aan een nieuwe pony,of ik hem voor dat bedrag aan haar kwijt wilde of eventueel ruilen tegen haar 19 jarige Welsh cob ruin,want ja ze wilde hem heel graag hebben.
heb maar niet gereageerd.....